Subvencions per a la realització d'activitats i serveis de districte i de ciutat per a l'any 2015 Informació a entitats.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
EL NOU CATÀLEG DE LA BIBLIOTECA de l’escola
Advertisements

Informació als sol·licitants
Servei de generació de còpies autèntiques
Guia per a la presentació de projectes a les Bases reguladores per a la concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva, per a projectes.
EDICIÓ DEL CERTIFICAT SUBSTITUTORI DEL TÍTOL
TRÀMITS NAIXEMENT D’UN FILL A CATALUNYA
MANUAL D’AJUDA PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ EN CAMPS DE TREBALL 2017
Introducció i guia ràpida de l’aprovació de la despesa
Avantatges competitives
Jornada Cloenda Esports
Títols oficials. Tramesa dels títols als centres. Circuit
Informació als sol·licitants
Convocatòria Erasmus Pràctiques
CONVOCATÒRIES ACCD 2011.
Mòdul d’Admissió i vacants
FINANÇAMENT EUROPEU PER LA CREATIVITAT, LA INNOVACIÓ I LES NOVES TECNOLOGIES Fons Estructurals.
SELECTIVITAT 2013.
TNR. Presentació de Tesis Doctorals
ENFISPO.
PRÀCTICA ESPORTIVA FORA D’HORARI ESCOLAR
Desenvolupament de la sessió:
El Viver dels Avis de Sitges
Comunicació a entitats
Consultoria Cultura 2017 Març 2017 Wifi:.
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi:.
Instruccions Accidents Esportius
La teva contribució 1.
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi: 1.
GESTIÓ PER PROCESSOS.
I ARA, QUÈ PUC FER?.
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població:
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població: Barberà del Vallès
Circuit de gestió dels expedients del PROGRAMA DE CRÈDIT LOCAL 2018
PAS 1 Omplir el model 303 com sempre però cal tenir 2 coses en compte:
Barris al dia 2014 I Comissió Cívica 1 d’abril de 2014.
Ajuts individuals de menjador Curs
INCORPORACIONS ROMANENTS GENÈRICS
REUNIÓ INFORMATIVA P. A. U Curs
Menú => Gestió d’expedients => Adaptació per extinció de pla d’estudis.
Circuit de gestió dels expedients de CAIXA DE CRÈDIT 2017
Tutorials Campus Virtual Càrrega automàtica d’alumnes
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
Curs de Llenguatge Administratiu Valencià Juli Martínez Amorós
Nom legal de l’empresa candidata: Adreça: Població: Barberà del Vallès
TEMA 10: ALTRES ENTITATS LOCALS
CONVOCATÒRIA DELS AJUTS DE TRANSPORT, DESPLAÇAMENT I MENJADORS ESCOLARS CURS
RYT a matrícula (MAT) reunió de centres 21/05/2015.
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
Programa Centres Ecoambientals
Presentació BATXILLERAT
PRESTACIO PER ATENDRE NECESSITATS BÀSIQUES
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
Com preparar una unitat per a l’avaluació
EL NOU REGLAMENT EUROPEU DE PROTECCIÓ DE DADES
PROCEDIMENT PER SOL·LICITAR EL SERVEI DE TRANSPORT ESCOLAR
CENTRE DE SERVEIS A LES ENTITATS · EL CÍRCOL
SELECTIVITAT 2011.
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
Convocatòria general de subvencions 2019
PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS
GROSSA DE CAP D’ANY 26 de setembre de 2013.
Sistema de tramitació electrònica per tràmits de màquines recreatives i d’atzar Informació tècnica i de suport Juliol 2010.
Estudiant: Eva Muñoz Altimis
Estem preparant una manifestació que marcarà una generació
PROGRAMA “XARXA LLIBRES DE TEXT” DE LA COMUNITAT VALENCIANA.
Presentació assignatura
Què fas a la universitat?
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
Procés participatiu per l’elaboració del Reglament de Participació Ciutadana de la Roca del Vallès _Gener de 2011_.
Transcripción de la presentación:

Subvencions per a la realització d'activitats i serveis de districte i de ciutat per a l'any 2015 Informació a entitats

Què ha de saber una entitat per presentar-se a la convocatòria 2015? 1. Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud? 2. Quina documentació em demanaran i quan? 3. On puc ampliar tota aquesta informació?

Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud? Document 1 Formulari sol·licitud Document 2 Projecte Què? Quan? del 29 novembre al18 desembre Com? En paper: als punts de registre indicats a la convocatòria (on també hi consta l’horari). Per internet: a través del portal de tràmits de la web de l’Ajuntament des de les 00.01h a les 23.59h

Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud? Document bàsic 1: Instància de sol·licitud És imprescindible emplenar TOTS els camps. La seu de l’entitat ha de ser a Barcelona, excepte en les modalitats que s’indiquin en la convocatòria. És molt important incloure el telèfon mòbil i el e-mail al formulari de sol·licitud. En el punt Despesa total del projecte, s’haurà d’indicar l’import total que l’entitat destinarà a la realització de tot el projecte. En cas de resultar beneficiari, a la Justificació caldrà relacionar totes les factures del total de la despesa, no només les factures de la subvenció rebuda. Cal signar les dues cares del document de sol·licitud.

Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud? Document bàsic 1: Instància de sol·licitud Consultar Apèndix 1 És important emplenar bé el camp CODI DE MODALITAT. Número LLETRA MAJÚSCULA Lletra minúscula Àmbit temàtic Si el projecte és de cultura, esports, educació… Programa És més específic: dins de l’àmbit temàtic cal especificar si el projecte és de música en viu, o d’esport femení, amb discapacitat, o d’associacions d’alumnes… Àmbit territorial Si el projecte és a nivell de districte o ciutat: Codi de Modalitat: Àmbit temàtic Programa Àmbit territorial

Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud? Document bàsic 1: Instància de sol·licitud Apèndix 1 Exemple:

Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud? Document bàsic 1: Instància de sol·licitud de sol·licitud Àmbit territorial Nova modalitat 2015 Districte Ciutat Àmbit temàtic Programa

Una sol·licitud Un projecte Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud? Document bàsic 1: Instància de sol·licitud Incompatibilitats en la presentació de projectes Regla general: Una sol·licitud Un projecte

Dins de l’àmbit de DISTRICTE: Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud? Document bàsic 1: Instància de sol·licitud Incompatibilitats en la presentació de projectes CONSULTEU EL LLIBRET DE LA CONVOCATÒRIA Si un sol·licitant vol presentar el mateix projecte a diferents modalitats: Dins de l’àmbit de DISTRICTE: No es pot presentar més d’una sol·licitud del mateix projecte a un mateix districte. Exemple: No puc presentar el mateix projecte dues vegades a Ciutat Vella (01). Sí que puc presentar el mateix projecte a Ciutat Vella (01) i l’Eixample (02).

Dins de l’àmbit de CIUTAT: Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud? Document bàsic 1: Instància de sol·licitud Incompatibilitats en la presentació de projectes CONSULTEU EL LLIBRET DE LA CONVOCATÒRIA Dins de l’àmbit de CIUTAT: No es pot presentar més d’una sol·licitud del mateix projecte entre programes d’un mateix àmbit temàtic. No es pot presentar més de dues sol·licituds del mateix projecte entre les modalitats: D11 (Salut), E11 (Qualitat de Vida, F11 (Dones), G11 (Adolescència i Joventut), H11 (Drets Civils), K11 (Immigració), P11 (Persones amb discapacitat), Q11 (Acció comunitària), R11 (Temps i Conciliació) i S11 (Afers religiosos). Exemple: No puc presentar el mateix projecte a Ba11 i Bb11. SÍ puc presentar el mateix projecte a Fa11, Ha11.

Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud? Document bàsic 1: Instància de sol·licitud Import màxim per sol·licitud

Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud? Document bàsic 2: Descripció del projecte Emplenar adequadament el formulari del projecte per què es pugui valorar correctament. Ha d’estar signat per la mateixa persona que ha signat la sol·licitud (document bàsic 1). En relació al punt 8. PLÀ DE VIABILITAT ECONÒMICA DEL PROJECTE, s’ha de tenir en compte que l’import que figuri al Total de despeses previstes, haurà de coincidir amb l’import de la Despesa total del projecte, indicat al Document Bàsic 1. En cas de resultar beneficiari, en el moment de la Justificació l’import total de les factures relacionades a la Memòria Econòmica, haurà de coincidir amb l’import de la Despesa total del projecte. (No amb l’import subvencionat per l’Ajuntament de Barcelona). CONSULTEU EL LLIBRET DE LA CONVOCATÒRIA

Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud Què he de tenir en compte per presentar una sol·licitud? Punts de registre per presentar les sol·licituds

Quina documentació em demanaran i quan? Recordem com funciona l’atorgament de subvencions: Presentació sol·licituds Període de revisió administrativa i valoració tècnica de les sol·licituds Resolució atorgament provisional Resolució atorgament definitiu Atorgament provisional S’informarà l’atorgament o denegació de la subvenció a través d’una única publicació al BOP. En la mateixa publicació s’informarà de la documentació administrativa que cal aportar i/o esmenar en els 10 dies hàbils establerts. Tanmateix és en aquest període, si s’escau, que podreu formular al·legacions a aquest atorgament. Heu de consultar la publicació directament al Butlletí Oficial de la Província (BOP) o a través de la web municipal www.bcn.cat (Govern Obert Go>transparència Subvencions) . Us avisarem que ha sortit la publicació via correus electrònics i avisos de sms als mòbils (si l’heu facilitat al formulari de sol·licitud). Hauran d’estar justificades totes les subvencions anteriors. ALERTA! És imprescindible per a tenir dret a la subvenció que presenteu la documentació administrativa requerida en aquest anunci d’atorgament provisional.

Quina documentació em demanaran i quan? Recordem com funciona l’atorgament de subvencions: Presentació sol·licituds Període de revisió administrativa i valoració tècnica de les sol·licituds Resolució atorgament provisional Resolució atorgament definitiu Atorgament definitiu Un cop acomplerts els requisits es publicarà pel mateix procediment que l’atorgament provisional, la llista de subvencions atorgades definitivament. Aquelles sol·licituds proposades per atorgar provisionalment, a qui no se’ls hagi requerit presentar cap documentació administrativa i no hagin presentat al·legacions, es donaran com a definitives de manera automàtica i, per tant, no apareixeran a la publicació definitiva, si així ho decideix el districte o sector gestor de la seva sol·licitud. El mateix passarà amb aquelles sol·licituds denegades per requisits tècnics i amb les que no hagin arribat a la nota de tall (4,00), si els sol·licitants no presenten al·legacions. Per consultar-la disposareu dels mateixos canals assenyalats a la fase anterior.

Quina documentació em demanaran i quan? Per tant: L’atorgament provisional obrirà termini de presentació de documentació administrativa (10 dies hàbils). En annex a la resolució d’atorgament provisional (BOP), s’identificarà aquella documentació que caldrà aportar per part del beneficiari.

Quina documentació em demanaran i quan? Documentació que es pot requerir: Fotocòpia compulsada dels Estatuts de la persona jurídica Fotocòpia compulsada del NIF/ CIF de la persona jurídica Fotocòpia compulsada del DNI/NIF de la persona signant de la sol·licitud Fotocòpia compulsada de la inscripció de la persona jurídica al registre corresponent Certificat d’estar al corrent amb l’Agència Tributària (AEAT) Certificat d’estar al corrent amb la Tresoreria de la Seguretat Social (TGSS) Certificat d’estar al corrent amb l’IMH Documentació de justificacions pendents Acreditació de tenir seu social a Barcelona

La justificació d’una subvenció que ens han atorgat funciona així: Quina documentació em demanaran i quan? Documentació acreditativa de justificacions anteriors Justificar una subvenció, en termini, és un deure del beneficiari. La NO justificació d’una subvenció anterior ens deixaria fora de la convocatòria. La justificació d’una subvenció que ens han atorgat funciona així: Finalitza el projecte Al cap de 2 mesos presento la Memòria d’Activitats i la Memòria Econòmica. Dins d’aquesta última, s’ha de cumplimentar un llistat amb les dades de les factures que conformen tots els ingressos i totes les despeses que finalment ha tingut tot el PROJECTE Dins d’un període de 4 anys em poden demanar qualsevol de les factures vinculades amb el projecte, tant les que s’imputen a l’Ajuntament com les que no. Es a dir, qualsevol de les relacionades als annexos econòmics entregats Qualsevol desviació en l’execució del projecte cal notificar-la i explicar-la a l’òrgan gestor

On puc ampliar tota aquesta informació? A la convocatòria, que és el llibret que s’entrega amb els documents de sol·licitud, o que es pot descarregar de la web de l’Ajuntament. A Torre Jussana, al telèfon 93 256 41 18 o a l'adreça de correu electrònic tjussana@bcn.cat. Quins documents trobaré a la web? www.bcn.cat Govern Obert Go>transparència Subvencions Llibret Convocatòria 2015 Document bàsic 1 Document bàsic 2 Apèndix 1. Codis d’àmbit temàtic, programa i àmbit territorial Guió descripció bàsica del projecte Nota informativa Model dades bancàries Guia per a la presentació telemàtica

Justificacions Subvencions 2014 ANNEX Justificacions Subvencions 2014 Punts clau: La justificació s’ha de presentar en el termini màxim de 2 mesos des de la finalització de l’activitat. Pel que fa a l’aportació de factures justificatives, no tots els projectes l’hauran d’aportar sinó només una selecció de projectes. La selecció d’aquests projectes es farà mitjançant tècniques de mostreig aleatori. Segons l’import de la subvenció: < 20.000 euros  25% dels projectes entre 20.001 i 60.000 euros  50% dels projectes Tickets: Auditoria: és una despesa subvencionable fins a 3.000 euros CONSULTEU EL LLIBRET DE LA CONVOCATÒRIA 2014 Àmbit districte subvencions fins a 500 euros  com a màxim 50% de l’import en tickets subvencions entre 501 i 1.000 euros  com a màxim 25% de l’import en tickets Resta de subvencions + Àmbit ciutat Com a màxim en tickets un 10% de l’import atorgat. Sense passar dels 300 euros