BENVINGUTS A ESQUIROLS! CURS 2017 - 2018
PRESENTACIÓ DELS/DE LES MESTRES CRISTINA MÉNDEZ: TUTORA SUSANA GIMENO: REFORÇ PLÀSTICA AL IBÁÑEZ : ANGLÈS MAYKEL GUIJARRO: PSICOMOTRICITAT MARTA LLOPIS: MÚSICA MONTSE REVENTÓS: DESDOBLAMENTS
HORARI ENTRADES I SORTIDES ENTRADA: 9.25h - 9.30h MIGDIA: 12.45h - 14.30h/14.45h TARDA: 16.50h - 17.00h
COMUNICACIÓ ESCOLA-FAMÍLIES MAIL: cristinamendez@escolaloreig.cat ENTREVISTES : MÍNIM UNA AL CURS. CONCERTAR A SECRETARIA BLOC EDUCACIÓ INFANTIL INFORMES: NADAL (ADAPTACIÓ) I JUNY TELÈFON: 936 500 087 MATÍ: COMENTARIS BREUS A LA PORTA: DIETES,OBSERVACIONS.. LLIBRET D’INFANTIL: AGENDA I LLIBRETA D’HÀBITS I EMOCIONS.
CARACTERÍSTIQUES DE L’ ETAPA EVOLUTIVA . CARACTERÍSTIQUES DE L’EDAT EVOLUTIVA Etapa marcada per l’evolució en la capacitat de simbolització, el llenguatge, el control i orientació, la comunicació (dibuix i llenguatge), la consciència de grup i el coneixement del seu entorn (curiositat) - És especialment important en aquesta etapa conduir els processos educatius a través de l’experiència personal dels nens i les nenes, l’activitat, el joc i l’aprenentatge a través del descobriment.POSITIVISME I TRANQUILITAT. Que es treballen a partir de tres àrees curriculars:
ÀREES CURRICULARS Descoberta d’un mateix i dels altres: -autoconeixement i gestió de les emocions(tren de les emocions, llibreta,contes,petits conflictes...) -joc i moviment, -relacions afectives i comunicatives, - autonomia personal i relacional( rutines,hàbits,llibreta hàbits per casa...)
ÀREES CURRICULARS Descoberta de l’entorn -Projectes: Explorar l’entorn,experimentar,interpretar,raonar, representar... -Sortides:al bosc de l’escola, activitat musical,teatre,colònies,activitat relacionada amb projecte interdisciplinar(JJOO 92)... -Festes populars: castanyada,sta Cecília,Nadal,dia de la pau, carnestoltes,Sant Jordi, festa de final de curs... -Escola Verda
ÀREES CURRICULARS Comunicació i llenguatges: Escoltar, expressar,pensar... ENTUSIASMAT: Llenguatge matemàtic. Es treballla la numeració, raonament lògic, percepció visual, orientació espacial, geometria i mesura a partir de jocs i activitats lúdiques a on el protagonista és l’alumne , a través del treball cooperatiu. LUDILLETRES: Llenguatge verbal.Desenvolupament de les habilitats lingüístiques,grafomotrius, lectores ,de creativitat i treball cooperatiu. ANGLÈS LLENGUATGE MUSICAL LLENGUATGE PLÀSTIC
10h-10.45h ENTUSIASMAT (Llenguatge Matemàtic) HORARI DE CLASSE 9.30h-10.00h assemblea diària 10h-10.45h ENTUSIASMAT (Llenguatge Matemàtic) 10.45h-11.30h Esbarjo (esmorzar) 11.30h-12.45h LUDILLETRES (Llenguatge Verbal) 12.45h-14.45h Dinar i esbarjo 14.45h-15.15h Jocs, contes, Plàstica 15.15h-16.00h Projecte, Música , anglès,plàstica 16.00h-16.50h Activitats a classe (lavabo, berenar i preparar la sortida)
ASPECTES D’INTERÉS ACTIVITATS EXTRAESCOLARS (Fotocòpia) ACOLLIDA MATÍ I TARDA( 8h a 9.30h) NO ES PODEN PORTAR JOGUINES A L’ESCOLA MEDICAMENTS: AUTORITZACIÓ POLLS: REVISAR FREQÜENTMENT. ANIVERSARIS: COCA DE DE PASTISSERIA AMB TIQUET (sense caramenls ni espelmes) PODEN ESMORZAR AL PATI: ENTREPÀ,GALETES,FRUITA(TALLADA I PELADA),”PALITOS” EXCURSIONS DE TOT EL DIA: XANDALL ESCOLA,CALÇAT ESPORTIU BLANC. EL PICNIC EL FA L’ESCOLA (MENYS ELS QUE DINEN A CASA). ASPECTES D’INTERÉS
BATA A DIARI A LA MOTXIL·LA DIMARTS I DIMECRES: CALÇAT ESPORTIU BLANC COSES A RECORDAR: BATA A DIARI A LA MOTXIL·LA DIMARTS I DIMECRES: CALÇAT ESPORTIU BLANC DIMECRES: BOSSA PISCINA (BANYADOR POSAT, TOVALLOLA, XANCLETES, CASQUET DE BANY,ROBA INTERIOR). AGENDA A UNA BOSSA DE PLÀSTIC. DILLUNS,DIJOUS I DIVENDRES: CALÇAT BLAU MARÍ DIJOUS: PITET
MÉS COSES… MOTXIL·LA MITJANA SENSE RODES. TOT MARCAT AMB NOM I COGNOM A LLOC VISIBLE. VETA ALS ABRICS. ABRIC PATI BUF BLAU MARÍ, NO GUANTS. SORTIDES: CALÇAT ESPORTIU BLANC.
US DESITJO UN BON CURS!!!