L’eina de tramitació electrònica pels ens locals

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El desplegament de la Xarxa de Fibra Òptica de Catalunya
Advertisements

Seminari d’actualització jurídica CSITAL de Lleida
Servei de Contractacions i Subministraments
Oficina Tècnica de la Transparència i LOPD Diputació de Lleida
Xarxa Productes de la terra
Transparència per als Ens Locals
Radiocomunicacions d’Emergències i Seguretat de Catalunya
Diputació de Barcelona
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Temporada de bany, estiu 2017
Els plans locals d’inclusió social, estat de la qüestió
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
COMITÈ DE PRODUCTE ROLSAC
Catàleg de béns homologats i de compra centralitzada
El Consell Municipal de Serveis Socials de Santa Coloma de Gramenet
La teva contribució 1.
Els plans locals d’inclusió social, estat de la qüestió
Objectius estratègics del desplegament de la hisenda catalana
Library and Information Science Abstract
COMISSIÓ EXECUTIVA ASSEMBLEA GENERAL extraordinàries
Servei de Desenvolupament Organitzatiu
Manresa, 7 d’abril de 2016.
El paper de l’arxiver en el compliment de la llei 39/2015: el model de gestió del document i expedient electrònic. Maig 2017.
La Colla Meana amb folre i manilles
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
Jornada Consell Comarcal del Maresme:
Autoritzacions inicials de treball a les persones estrangeres
Projecte d’Itineraris Formatius
Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Sabadell
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
Visió estratègica de la UPC
COM FER FRONT A LA MANCA D’HABITATGE SOCIAL
La creació del Consorci de Biblioteques de Barcelona Per Marta Clari
Cercle de comparació d’Esports Jornada de cloenda 15/12/2017
TROBADA D’ESPORTS d’octubre de 2016.
TEMA 10: ALTRES ENTITATS LOCALS
4 SERVEI DE DINAMITZACIÓ DEL PACTE TERRITORIAL PER L’OCUPACIÓ
5 SERVEI PER LA SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ PROJECTES ENDEGATS
DISSENY GRÀFIC D’UN PORTAL DE TRANSPARÈNCIA PER AJUNTAMENTS
Tallers d’Acció Socioeducativa itinerant del Tarragonès
Servei d’Assistència en RRHH Aspectes pràctics de la implementació en nòmina del R.D. Llei 8/2010 DOCUMENT INTERN DE TREBALL 3 juny 2010.
NOVETATS NOVA DIRECTIVA DE CONTRACTACIÓ I TRANSPOSICIÓ CATALANA
2014 Seu electrònica.
Nova eina de descobriment
L’organització política del territori
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
CNL de Terrassa i Rubí Balanç d’actuacions en el mandat
LA GESTIÓ DEL DOCUMENT ELECTRÒNIC: DES DEL REGISTRE A L’ARXIU
L’organització política del territori
Els Plans Especials Urbanístics de Protecció del Subsòl Presentació de la figura d’ordenació urbanística Joan Solà i Jordi Montaner GEOSERVEI PROJECTES.
ANTECEDENTS Time-Sheets eina pròpia UPC en productiu
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
Pere Antoni Mas Cladera
Badalona, 1 de desembre de 2005
Projecte d’Itineraris Formatius
Gerència de Serveis de Comerç
Presentació del servei e-TRAM
Serveis de Consultoria
AFITCME-SAP UGT PROGRAMA ELECTORAL
Catàleg de llocs de treball del CPNL
CRAI: Unitat de Recerca
CRAI: Unitat de Docència
Projecte: Videojocs.cat
Àrea d’Atenció a les Persones
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
6 Unitat Documentació clínica.
EL MÈTODE DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES
Direcció de Relacions Internacionals
SI SI SI SI Full 2 1A. Informació / coordinació amb les Institucions
ESTAT ACTUAL DELS SERVEIS SOCIALS BÀSICS A CATALUNYA
Transcripción de la presentación:

L’eina de tramitació electrònica pels ens locals Plataforma ACTIO L’eina de tramitació electrònica pels ens locals Sergi Borrallo Llauradó Unitat d’Arxiu – Àrea de Secretaria Diputació de Tarragona sborrallo@dipta.cat Mª Dolors Róo Garcia Unitat Secretaria-Intervenció Municipal - SAM Diputació de Tarragona mdroo@dipta.cat

Plataforma ACTIO L’eina de tramitació electrònica pels ens locals Què és? Una plataforma de serveis tecnològics, desenvolupada per la Diputació de Tarragona, destinada als ens locals perquè puguin tramitar de forma electrònica els seus procediments i ajudar-los en l’acompliment dels requeriments normatius. Fruit de l’objectiu estratègic de la Diputació de Tarragona de modernització dels ens locals de la demarcació. 2

Legislació. Competències de les diputacions Plataforma ACTIO L’eina de tramitació electrònica pels ens locals Legislació. Competències de les diputacions Llei 7/1985, de Bases de Règim Local (art. 36) Llei 27/2003, de racionalització i sostenibilitat de l’Administració Local (art. 1.13) Art. 36.b. Assistència i cooperació jurídica, econòmica i tècnica als municipis, especialment els de menor capacitat econòmica i de gestió. Art. 36.g. Prestació dels serveis d’administració electrònica en municipis amb menys de 20.000 habitants. 3

Projecte transversal i estratègic de la Diputació de Tarragona Plataforma ACTIO L’eina de tramitació electrònica pels ens locals Projecte transversal i estratègic de la Diputació de Tarragona Liderat per l’Àrea de Presidència. Implica el treball conjunt del personal de diferents àrees: Àrea de Coneixement i Qualitat Àrea del Servei d’Assistència Municipal Arxiu General 4

És una nova forma de treball que incorpora: Plataforma ACTIO L’eina de tramitació electrònica pels ens locals Com és? És una nova forma de treball que incorpora: Un modelador de BPMN que permet definir els fluxos de treball. Catàleg de procediments, de serveis i de documents. Un sistema integral que interrelaciona diferents mòduls: registre, gestió documental, organigrama, decrets, portasignatures, carpeta de l’empleat/ comandament, notificacions, pasarel·la de pagament. 5

Sistema de gestió documental documentació municipal Plataforma ACTIO L’eina de tramitació electrònica pels ens locals E-notum E-tauler Via oberta Organigrama Catàleg de procediments Catàleg de Documents (CatDOC) Registre Gestió de peticions Acords i resolucions Porta- signatures Arxiu Passarel·la de pagament Sistema de gestió documental Quadre classificació de la documentació municipal

Cronograma del projecte Abril de 2017 Plataforma ACTIO L’eina de tramitació electrònica pels ens locals Cronograma del projecte Abril de 2017 Implementació de proves pilot a 8 ajuntaments. Maig de 2017 Implementació de proves pilot a 7 ajuntaments. Treballs inicials amb Consells Comarcals. A partir del juny de 2017 (previsió) Inici de la implementació als ajuntaments que sol·licitin l’assistència. Integració serveis altres administracions 7

Plataforma ACTIO L’eina de tramitació electrònica pels ens locals Eines arxivístiques Model de Quadre de Classificació per a la documentació municipal Quadre de tipologies documentals de la Generalitat de Catalunya Taules d’Accés i Avaluació Documental 8

Gestor documental de la Diputació Plataforma ACTIO L’eina de tramitació electrònica pels ens locals Gestor documental de la Diputació Documents estructurats segons el QdC Catàleg de metadades Traçabilitat de les accions Entorn segur 9

L’expedient electrònic: les metadades. Plataforma ACTIO L’eina de tramitació electrònica pels ens locals L’expedient electrònic: les metadades. 10

L’expedient electrònic: l’auditoria. Plataforma ACTIO L’eina de tramitació electrònica pels ens locals L’expedient electrònic: l’auditoria. 11

Moltes gràcies ! Sergi Borrallo Llauradó Plataforma ACTIO L’eina de tramitació electrònica pels ens locals Moltes gràcies ! Sergi Borrallo Llauradó Unitat d’Arxiu – Àrea de Secretaria Diputació de Tarragona sborrallo@dipta.cat Mª Dolors Róo Garcia Unitat Secretaria-Intervenció Municipal - SAM Diputació de Tarragona mdroo@dipta.cat