TPUd Encàrreg de l’escola per fer un taller que treballi específicament temes de sostenibilitat. Que en surtin PFCs amb un desenvolupament profund. Compartir.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
FECHAS IMPORTANTES FEBRERO DIA DE LA BANDERA EL DIA AMOR Y LA AMISTAD
Advertisements

PRESENTACIÓN trabajo.
tapF_qmT10 Fringes_Franges_Franjas
LA NOTÍCIA I LA PREMSA Realitzat per: Beatriz Gracia Lillo i
Re to RE TO.
Millores de transport públic a la Garrotxa
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
LES NOSTRES TASQUES DIÀRIES
TAP E2 DE LES RESPOSTES A LES PROPOSTES
Portada. Portada Presentació: VEIEM I ESCOLTEM ALS EXPERTS Feu clic a sota.
Un projecte telemàtic per :
Resum Complements Verbals
Programa del Dr. Joan-Francesc Pont per a la Direcció de l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials JUNTA D’ESCOLA 1 d’abril de 2004 “El dubte no és.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Projecte - nou local Castellers de Sant Cugat
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE PUIG-REIG
AVALUACIÓ DE L’ASSIGNATURA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, 1
L’ÚS DE LES LLIBRETES A LES SESSIONS DE FILOSOFIA 3/18
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
Obrim el nostre cor ...perquè
ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES DE L’ESCOLA PACO CANDEL
CURS RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR.
APRENENT JUNTS.
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
ESTADES FORMATIVES A EUROPA PER ALUMNES D’FP
CRM Customer Relantionship Management
Projecte d’Intervenció Integral del Nucli Antic
Experimentam amb la ciència
TRIANGULANT L’AVALUACIÓ DE LES PRÀCTIQUES EXTERNES EN EL GRAU DE PEDAGOGIA.
LA CONSTRUCCIÓ DE L’ARQUITECTURA
EL BOSC DE COLLSEROLA A LA PRIMAVERA
Presentació TAP B Qm Tardor 2010 ETSAV
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Manresa en Simbiosi Implantació d’un projecte de simbiosi industrial a Manresa Connectant indústria Creant oportunitats.
ANTECEDENTS El febrer de 2013 L’Hospitalet va iniciar un procés participatiu de reflexió estratègica amb la ciutadania per tal d’establir les bases de.
LA CONSTRUCCIÓ DE LA FORMA
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
SANT JOSEP ORIOL, ESCOLA PARTICIPATIVA I SOSTENIBLE
IES CAN PUIG CURS
El tapís de la creació Victor Navarro 2n ESO
Projecte d’estalvi energètic
(Re)Pensem-ho tot, construïm col·lectivament!
COMISSIO PD DE CIÈNCIES DEL MAR CALENDARI DIPÒSIT TESIS CURS
Projecte de difusió de les arts visuals al territori
NOVETATS TAC Claustre de gener 2015
PFZ de Cerdanyola ABRIL 2016.
TAP A 1QT NORMALITAT RADICAL.
Implantació d'un sistema de gestió EMAS a la UPC.
TAP E2 DE LES RESPOSTES A LES PROPOSTES
Projecte riera d’alella
REUNIÓ DEL CONSELL D’ENTITATS I ASSOCIACIONS
BIODIVERSITAT A L’HORT
Inici del curs setembre de 2018
TAP A 1QT NORMALITAT RADICAL.
SETMANA DE L'ENERGIA D'OCTUBRE 2005 Granollers L'ENERGIA A L'ESCOLA
ATENEU COOPERATIU DE TERRES GIRONINES
FEM SaluT 2018 UN PROJECTE DE PROMOCIÓ DE LA SaluT PER AL COL,LECTIU PROFESSIONAL DE L´HOSPITAL SANT RAFAEL.
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
Socialització de llibres de text.
I NOSALTRES… HO HEM DE FER TAMBÉ
Cas de sol·licituds simples
¿Dónde está la primavera?
TPUd Encàrreg de l’escola per fer un taller que treballi específicament temes de sostenibilitat. Que en surtin PFCs amb un desenvolupament profund. Compartir.
Reunió amb centres adscrits
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
La Ràpita d’abans i d’ara
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
11/04/12 ECONOMIA I EMPRESA V6.
11/04/12 FISICA I QUIMICA V7.
Transcripción de la presentación:

TPUd Encàrreg de l’escola per fer un taller que treballi específicament temes de sostenibilitat. Que en surtin PFCs amb un desenvolupament profund. Compartir amb TAP E1

COQUE CLARET ( DPA ) DANI CALATAYUD ( DUOT ) Qui ho farem?

ÚTIL NECESSARI VIABLE VALIDABLE POSSIBLE RETORN SOCIAL PROJECTE COL·LECTIU 1 : 1 CATALITZADOR Que farem? La missio, re-sincronisar la formacio del arquitecte amb el temps actuals. Anar-se’n, o quedar-se canviant d’actitud

Que farem? La missio, re-sincronisar la formacio del arquitecte amb el temps actuals. Anar-se’n, o quedar-se canviant d’actitud PUd Tardor 2013

PUd Primavera 2014 Que farem? La missio, re-sincronisar la formacio del arquitecte amb el temps actuals. Anar-se’n, o quedar-se canviant d’actitud PUd Primavera 2014

Que farem? La missio, re-sincronisar la formacio del arquitecte amb el temps actuals. Anar-se’n, o quedar-se canviant d’actitud PUd Tardor 2014

Que farem? La missio, re-sincronisar la formacio del arquitecte amb el temps actuals. Anar-se’n, o quedar-se canviant d’actitud PUd Tardor 2014

PUd Primavera 2015 Que farem? La missio, re-sincronisar la formacio del arquitecte amb el temps actuals. Anar-se’n, o quedar-se canviant d’actitud PUd Primavera 2015

PUd Primavera 2015 Que farem? La missio, re-sincronisar la formacio del arquitecte amb el temps actuals. Anar-se’n, o quedar-se canviant d’actitud PUd Primavera 2015

TPUd Tardor 2015 GAUSACS Que farem? La missio, re-sincronisar la formacio del arquitecte amb el temps actuals. Anar-se’n, o quedar-se canviant d’actitud

Que farem? La missio, re-sincronisar la formacio del arquitecte amb el temps actuals. Anar-se’n, o quedar-se canviant d’actitud

Que farem? La missio, re-sincronisar la formacio del arquitecte amb el temps actuals. Anar-se’n, o quedar-se canviant d’actitud

Que farem? La missio, re-sincronisar la formacio del arquitecte amb el temps actuals. Anar-se’n, o quedar-se canviant d’actitud

Que farem? La missio, re-sincronisar la formacio del arquitecte amb el temps actuals. Anar-se’n, o quedar-se canviant d’actitud

Que farem? La missio, re-sincronisar la formacio del arquitecte amb el temps actuals. Anar-se’n, o quedar-se canviant d’actitud

14 - Setembre INICI CURS 18:00h ESTACIÓ FGC- Sant Cugat 16-20 - Setembre ORGANITZACIÓ INTERNA 28-30 - Setembre SEMINARIS Octubre RECERCA OPORTUNITATS / ESTRATÈGIES 26 Octubre ENTREGA INTERMITJA Novembre / Desembre DESENVOLUPAMENT PROJECTES 11 - Gener ENTREGA ACADÈMICA FINAL 16 - Gener PRESENTACIÓ A GAUSACS 1 - Febrer TRIA DE PROJECTE A DESENVOLUPAR AL QP 2016