O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Roma y su historia Blanca Gema López Mingorria
Advertisements

La conquista Romana. Vamos a presentar Las guerras púnicas en la Península. Cronología y etapas de la conquista. Factores de romanización.
Estrategias de ahorro energético en la industria
Título Webquest Nivel Educativo Sector Curricular
La Hispania romana..
BACHARELATOS Duración de dous cursos.
CICLO SUPERIOR DE ADMÓN. Y FINANZAS
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS
PAREMOS O CAMBIO CLIMÁTICO!!!
Laboratorio de Proxectos e Iniciativas Xuvenís
4ª Jornadas TIC Aragón 22/09/2018
Introducción Actividades Creación dunha páxina web Exposición “Reconquista ” Simposio Internacional sobre a Reconquista de Vigo Elaboración dunha.
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
Arte romano: Introducción
Licenciatura de MATEMÁTICAS
UD8 – BIOLOXÍA E XEOLOXÍA 1ºESO
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
O barroco compostelán.
O Barroco. Unha arte para a sociedade do seu tempo
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Proxecto interdisciplinar
Déixese sorprender….
CURSO E.D.A Galicia, Outubro – Decembro 2008.
MOVEMENTOS MIGRATORIOS
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 ABRIL 2014.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Especialidade de Orientación vocacional e Profesional.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
O POR QUE DO CAMBIO.
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
Estamos en rede.
Palabras asociadas al concepto de Derecho Agrario x
MOVEMENTOS MIGRATORIOS
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
ELABORA UNHA PRESENTACIÓN DO TEMA:
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
LUCÍA OS ROMANOS.
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
Atréveste a crear un book tráiler?
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
AVALIACIÓN DO BACHARELATO PARA O ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
TÍTULO: AUTORES COMENTARIOS
É preciso tarxeta de son e altavoces
Facultade de Ciencias da Area de Didáctica das Ciencias Experimentais
SUBVENCIÓNS FINANCEIRAS A EMPRENDEDORES
Proyectos dTítulo do traballo de innovación e/ou nvestigación
SAÍDA A CAMBRE e CULLEREDO
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA (E.S.O.)
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
Segue o esquema proposto
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Transcripción de la presentación:

O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011

Roma deixou unha marca importante na historia da humanidade. INTRODUCCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓNS CRÉDITOS Guía para o profesor Roma deixou unha marca importante na historia da humanidade. Creou o maior imperio da historia antiga e contribuíu de xeito decisivo á civilización occidental.

TAREFA INTRODUCCIÓN PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓNS CRÉDITOS Guía para o profesor O noso traballo consistirá na elaboración dunha presentación en PoWerPoint sobre a historia romana, que debe conter, como mínimo, as seccións seguientes: A.- ROMA E O SEU IMPERIO 1. O lendario fundador de Roma. 2. Era Monárquica:        a) Entre a lenda ea realidade.        b) Características xerais da monarquía. 3. Período republicano:        a) Organización política        b) A expansión de Roma: As Guerras Púnicas e a expansión oriental.        c) O triunvirato. 4. Época imperial:        a) O Emperador        b) A expansión do Imperio Romano.        c) A caída do Imperio Romano. B.- A CIVILIZACIÓN ROMANA 1. A cidade de Roma 2. As civitas: tipos, funcións , … Sociedade a)Os escravos b) Os libres 4. Principais actividades económicas 5 . A Relixión. O Cristianismo 6. Arte a) Arquitectura b) Escultura, c) Pintura e mosaico  UTILIZA O LIBRO DE TEXTO, AS PÁXINAS WEB RECOMENDADAS E O BUSCAOR PARA INSEIRR IMAXES. SE EMPREGAS O TRADUCTOR NON ESQUEZAS REVISAR BEN OS TEXTOS       C.- A CONQUISTA DE HISPANIA 1. Etapas da conquista 2. A conquista de Gallaecia D.- A CULTURA GALAICORROMANA 1. Organización administrativa 2. O hábitat a) Os castros b) Novas formas de hábitat 3. Actividades económicas 4-. A romanización E.- VESTIXIOS DA CIVILIZACIÓN ROMANA España Galicia

PROCESO INTRODUCCIÓN TAREFA RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓNS CRÉDITOS Guía para o profesor ACTIVIDADES: a) Atopar información e facer un resumo claro e conciso. b) Inserir fotos/imaxes e facer gráficos e / ou mapas conceptuais explicando cada sección o máis graficamente posible. c) Elexir tipos de letra, tamaño e cor que permitan unha doada lectura. d) Uniformidade na presentación. Seguir algún criterio para textos, animacións,... e) Podes inserir música e crear algún enlace a videos, presentacións, animacións, ...

RECURSOS INTRODUCCIÓN TAREFA PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓNS CRÉDITOS Guía para o profesor Usa o libro de texto para información e estructura da presentación http://es.wikipedia.org/wiki/Roma Información suficiente para un bo traballo. Ten multitude de enlaces http://www.imperioromano.com/ http://www.artehistoria.jcyl.es/historia/contextos/cont3.htm http://www.historia-roma.com/ http://www.librosvivos.net/smtc/homeTC.asp?TemaClave=1015

Uniformidade e cohesión do traballo. AVALIACIÓN INTRODUCCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS CONCLUSIÓNS CRÉDITOS Guía para o profesor O traballo sumará ata 1 punto na nota da 3ª avaliación: Moi ben 1 Ben 0,75 Regular 0,5 Deficiente 0,25 Moi deficiente 0 VALORARASE: Uniformidade e cohesión do traballo. Grado de elaboración na presentación (imáxenes, textos, etc.). Selección e sintetización da información Corrección, ortografía,...

CONCLUSIÓNS INTRODUCCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CRÉDITOS Guía para o profesor A elaboración deste traballo debe supoñer para o alumno unha seria toma de contacto coa historia romana, as súas distintas fases e formas de goberno, os principais personaxes implicados, e os grandes acontecementos . O legado Romano debe ser valorado polas súas achegas á cultura e civilización europeas. Esperamos que tamén teña a virtude de crear inquietudes entre os alumnos, e que o seu desexo de coñecer o pasado (Román ou non) non remate aquí

Plantillas WebQuest Jordi Díaz Lucea                           CRÉDITOS INTRODUCCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓNS Guía para o profesor Esta Webquest foi elaborada por José Otón Mallo, mestre de Ciencias Sociais no IES MONTE DAS MOAS – A CORUÑA, usando a plantilla de PoWerPoint: Está deseñada para os alumnos de 1º se ESO Plantillas WebQuest Jordi Díaz Lucea

GUÍA PARA O PROFESOR INTRODUCCIÓN TAREFA PROCESO RECURSOS AVALIACIÓN CONCLUSIÓNS CRÉDITOS Guía para o profesor Curso, ciclo e nivel educativo 1º de ESO Área ou áreas curriculares CIENCIAS SOCIAIS. HISTORIA