MILLORA DE LA REVISTA DE L’ESCOLA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
“El temps és el recurs més important; Qui no el sap administrar, no sap administrar res” Peter Drucker.
Advertisements

IDEES CLAU TIC-TAC-RELLOTGE DE SORRA Tenir sempre present les persones,el temps, les idees i la comunicació. Respectar els processos interns dels infants.
CARPETA No. 1CARPETA No. 2CARPETA No. 3 CARPETA No. 4 CARPETA No. 5CARPETA No. 6CARPETA No. 7.
Núm. 156 ACCIONS PARTICIPATIVES PER A LA PROMOCIÓ DE  L’ACTIVITAT FÍSICA A TARRAGONA Autors: Gemma Solé Boronat, Representació.
Intercanvi terapèutic en atenció primària.
IX Trobada d’Estudiosos de Sant Llorenç del Munt i l’Obac
Elaboració d’un mapa temàtic
PROJECTE A.V.A.C. Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
Recerca “LA PISSARRA DIGITAL A L’AULA DE CLASSE”
Eines digitals TIC © McGraw-Hill.
ELS PLANS D’ACCIÓ TUTORIAL A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA
Què hem estat fent aquests anys?
Com iniciar el treball de recerca
Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa
FORMACIÓ CONTINUADA · DAP CAMP DE TARRAGONA
3 Ara proposeu el portafoli a la vostra assignatura (2,5 h) presencials (4 h de treball fora de l’aula (presentació de resultats a l’Atenea 6 de març.
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
AMPA 2.0 ? AMPA escola IPSE de Barcelona
JORNADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES
PROCÉS FINAL FCT amb qBid
Tallers d'Educació Financera
CEIP PERE VILA BARCELONA 2006/07
Localitzar i recuperar informació
TFC - Antoni Romanos Arasa
GRUP DE PACIENTS AMB DIAGNÒSTIC D´ESCLEROSI MÚLTIPLE A L'A. B
VIII Trobada d’Estudiosos de Sant Llorenç del Munti i l’Obac
TÍTOL DEL TREBALL OBJECTIUS MÈTODES RESULTATS CONCLUSIONS REFERÈNCIES
Estudi de components ASP per al tractament ‘off line’ d’imatges
Presentació projecte interdisciplinari M’ORGANITZO LES COLÒNIES.
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
IX Trobada d'Estudiosos del Montseny
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Immobiliària 2.0, adequació als estàndards actuals
Reunió final de curs juny del 2018
Eines d’internet per al professorat d’EOI.
WEBQUEST WEB...QUÈ ? Alumnes de l’Escola ESTEL VALLSECA.
Formació Presentació de projectes de jardineria amb Photoshop
Imaginem que fa un segle haguéssim hibernat a un cirurgià i a un mestre...
Seminari d’Educació Especial
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
IV Trobada d'Estudiosos del Foix
Vilassar de Dalt – 17 I 18 de novembre de 2011
Presentació de 1r d’ESO Curs
Títol de l’experiència
Títol de la presentació
Creació de jocs amb Hot Potatoes
QUÈ, COM I QUAN ENSENYAR I AVALUAR
HORT = TREBALL EN EQUIP - 4t
VII Trobada d’Estudiosos del Garraf i Olèrdola
Proves de competències bàsiques als 14 anys
Una experiència d’ambientalització curricular als estudis de Magisteri de la FPCEE Blanquerna PAMB IV SEMINARI SOBRE AMBIENTALITZACIÓ CURRICULAR de les.
CULTURA NÀUTICA I APRENDRE A NAVEGAR
INTEGRACIÓ DEL PROGRAMA D’ESCOLES VERDES DINS DE LA GESTIÓ DEL INSTITUT GIOLA Programa escoles verdes de la generalitat té com a objectius principals:
Perifèrics ... escaneja, passa de real a digital!
CRAI: Unitat de Docència
VIRAT FOTOGRÀFIC VIRAT FOTOGRÀFIC
Reunió final de curs juny del 2018
TFC -Accessibilitat Web
que necessites saber de la Biblioteca
Imaginem que fa un segle haguéssim hivernat un cirurgià i un mestre...
Aquest és l’equip de treball.
Aprendre a Viure / Aprendre a Conviure
El portafoli d'aprenentatge de l’estudiantat
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

MILLORA DE LA REVISTA DE L’ESCOLA

OBJECTIUS ALFABETITZACIÓ DIGITAL BÀSICA Aprendre a crear carpetes i subcarpetes Guardar i obrir documents Aprendre a utilitzar l’escàner Descarregar fotografies de la tarja Retocar les imatges, redimensionar-les i guardar-les en el format adequat Inserir les imatges en el document corresponent

METODOLOGIA FORMADOR ALUMNES Edició d’uns apunts bàsics Explicacions col·lectives i individuals Suport un cop acabat el taller ALUMNES Treball pràctic per poder aplicar de manera immediata els coneixements adquirits

MATERIAL Dossier Material gràfic en paper Imatges trobades a la xarxa Imatges de càmeres digitals

RESULTAT FINAL Treball per al butlletí

Fa quatre dies això era impensable

CONCLUSIONS Valoració positiva tant pel que fa a la implicació dels alumnes com de l’assoliment d’objectius Poc temps (10 hores) Grup d’alumnes massa nombrós

MILLORA DE LA REVISTA DE L’ESCOLA