Club de lectura IES Gabriel Ferrater

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
LA NOVEL·LA DE LA POSTGUERRA
Advertisements

SALT- OLOT- SALT Sempre amb les putes preses... No, si jo ja conec la vostre trajectòria...les vostres sortides... Qui collons es aquest friki?
Narración
PARAULES POLISÈMIQUES.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
GÉNERO NARRATIVO.
II. Déu és el nostre Pare 4. La creació és obra de l’amor de Déu.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
BAUHAUS, una escola d’art
26 de l’any Regina Escoltant “Converteix-te, Jerusalem” de Narcís Casanoves, sentim-nos Església “santa i pecadora”
INSTITUT RONDA 1 ESO-Lleida
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
2c. Les pàgines web i l’hipertext. Les bases de dades a la xarxa
Carnestoltes 2018 reciclat i creatiu!
CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
DRAMES RURALS: PARRICIDI
ANÀLISI EL CAFÈ DE LA MARINA
LA POESIA I L’ESPORT.
EL CONTE DEL DOFÍ.
Llibre de les bèsties de Ramon Llull
LA FAULA.
Problemes prova individual
ELS ANELLS DE SATURN.
És una novel·la cavalleresca
Quan l’amor fa mal.
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
Problemes prova individual
Poemes Sant Jordi Curs: 2n A & B Professora: Pilar Grup de Reforç
Proposta 1.
EL TROBADOR de La Segarra, presenta.
L’AMIC RETROBAT MARC RIUS CASAN.
PREGUEM: Pare, Perdó per les coses que he fet malament,
Tipus segons l’extensió CONTE LLARG/NOVEL·LA CURTA
DRAMES RURALS DALTABAIX
CICLE SUPERIOR ESCOLA SOLCUNIT
EL GAT NEGRE “Història del gat negre” a El lenguaje oral en la escuela. Joan TOUGH, (1987). Madrid:Visor.
Amb uns altres ulls....
RACONS RECURS PEDAGÒGIC QUE PERMET CREAR ESPAIS DE JOC ORGANITZATS A L’AULA Amb els racons es simbolitza la realitat exterior i es recrea un escenari.
Creus que pot haver-hi quelcom més?
EN HODJA I LA PORTA Conte del Marroc.
La història de Sísif Mitologia Grega.
Títol de l’experiència:___________________________
Activitats de comprensió
TEMA 4 DEPARTAMENT DE LLENGUA Y VALENCIÀ (Valencià)
DALI ESPAI FEM CULTURA.
Salvador DALÍ.
Proves de competències bàsiques als 14 anys
EXPLOTACIÓ INFANTIL?.
"Senyor, ensenya'ns a trobar-te, a parlar amb tu, a estimar, a perdonar, a ser solidaris, a fer el bé a tothom, la veritable felicitat, i ensenya'ns a.
EL CONTE DE... Wilhelm Grimm i Jacob Grimm.
Proposta 2.
Segons la profunditat psicològica:
· Tema seleccionat: Compartir.
DESPRÈS DE VENDRE A PAREJA
“Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau”
La Ratlla Verda Dídac Prat Galí 3r ESO C.
Europa - Open arms 2019 .
Amb uns altres ulls....
(Fes clic per entrar en el quadre i poder escriure) NOM DELS PERSONATGE (Per canviar la lletra i la mida ho pots fer des de FORMATO-FUENTE) Escriviu els.
TEMA 4 DEPARTAMENT DE LLENGUA Y VALENCIÀ (Valencià)
EL LLENGUATGE COL.LOQUIAL
Riscs associats a les pantalles
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Drames rurals: El pastor.
TEMA: LA HISTORIA.
BENAURANCES DELS AMICS
UNA MIRADA OBERTA A PICASSO
Sobre l’esforç Anònim 2014 .
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Transcripción de la presentación:

Club de lectura IES Gabriel Ferrater El dia més feliç JOSEP GÒRRIZ Club de lectura IES Gabriel Ferrater Dijous, 28 de maig de 2009

Quin tema tracta? L’amor incondicional? L’amor interessat? L’amistat? Les relacions entre pares i fills? El sexe? …?

Com comença la història? Què havia passat…? La relació havia durat encara no tres mesos…

Els personatges principals L’Alba: la protagonista El Xavi La mare El pare

Altres personatges L’Agnès La seva colla: l’Albert, el Penya… Les companyes de l’insti: la Marta, la Kris La Carme

Llocs on transcorre l’acció Terrassa: a casa de l’Alba, a l’institut, al local de la colla… Altres espais: al Montseny, a Port-Vêndres…

Objectes i regals El mòbil dels planetes La foto del casament Els collarets Roba, sabates, perfum…

Música i cançons Nadie como tú Mysterious way Boig per tu Paraules d’amor Mediterráneo La casa del sol naixent Els vells amants Qualsevol nit pot sortir el sol La vie en rose Let it be Bulería If I were a rich man A la vora de la mar El Danubi blau …

Tècniques narratives Narrador en primera persona (l’Alba) Predomini de la narració Diàleg (i monòleg interior: la veu) Descripció (de persones, llocs, objectes…)

Anàlisi del llenguatge És força entenedor; utilitza frases fetes i locucions, algunes paraules d’argot dels joves i, segons els personatges, un registre més col·loquial o més formal.

Com és el final? Obert o tancat? Sorprenent? Inesperat? Previsible? Optimista? Pessimista? Com podem interpretar ara el títol?