IMOS SOBRE RODAS EEI FINA CASALDERREY MARGARITA RODRIGUEZ VAZQUEZ

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CEIP CABANAS ANDREA LUSQUIÑOS REGUERA MARÍA SÁNCHEZ FERNÁNDEZ LAS SOMBRAS.
Advertisements

CEP CAMPOLONGO (Pontevedra) Reyes Carballo. OBJETIVO: - Observar la germinación de una semilla - Ver que efecto tiene la luz sobre ellas PROPUESTA DE.
AGUANTA? Amelia Areán Reigosa CEIP “Amor Ruibal” –Barro
EXPERIMENTAMOS CON EL AGUA
Efecto Stroop
JARDÍN DE NIÑOS JEAN PIAGET.
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 MAIO 2011.
PLAN PROA 1.-Programa de acompañamento en EP e en ESO
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
Feliz Nadal a todos os que comparten o desexo dun
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
PRINCIPAIS RESULTADOS
Experimento de la esfera
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
Normas de aula Educación en valores
Cantas estrelas podemos ver, a simple vista, desde a nosa localidade?
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
Estudo dos Autónomos da CORUÑA
O barroco compostelán.
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
O Barroco. Unha arte para a sociedade do seu tempo
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Mª Esther Pérez Enríquez
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
VINCENT VAN GOGH
Proxecto interdisciplinar
Grupo de traballo combas a-1
NADALXOGO 2011 PROGRAMA DE CONCILIACIÓN
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
Servizo de asesoramento e información para a xuventude
¿COMO BUSCAMOS UN LIBRO DA NOSA BIBLIOTECA?
Ágora Actividades Actividades que podes facer dentro do Ágora
1 Deseña un experimento para comproba-la seguinte hipótese: O rozamento é debido ás rugosidades que existen nas superficies dos corpos en contacto. Sobre.
O legado de Roma IES MONTE DAS MOAS 1º ES0 ABRIL 2014.
O cambio climático. Traballo feito por Carolina Barros Moran, Cristina Barros .oran e Ana Mañas Hernández.
Erros máis comúns (2ª parte)
Falando do pasado: COPRETÉRITO
Aulas ABALAR.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
Traballo voz natura Traballo Traballo Voz Voz Natura Natura Traballo
Estamos en rede.
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
Falando do pasado: COPRETÉRITO
DEFORMACIÓNS DAS ROCHAS
EMPRÉSTITOS E DEVOLUCIÓNS
O DEPORTE FEMININO NA PRENSA GALEGA
Podemos predecir a estatura á que vai chegar unha persoa?
Linguas e educación en Galicia
de súpeto, o fillo cae, lastímase e grita: "aaaaaahhhhhhhhh!!!!!"
A SEGUNDA GUERRA MUNDIAL
TÍTULO: AUTORES COMENTARIOS
A NOSA HISTORIA DE ONDE VIMOS?
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
¡ Ah...! ¡Se entre Amigos fóramos gansos!.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
PARA QUÉ SERVE HOXE EN DÍA ESTUDAR LATÍN E GREGO?
1 Deseña un experimento para comproba-la seguinte hipótese: O rozamento é debido ás rugosidades que existen nas superficies dos corpos en contacto. 2 Debuxa.
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
FUNCIONAMENTO DO PROGRAMA DE MEDIACIÓN NO CENTRO
PROXECTO CICERÓN Colexio Labor
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
Os volcáns.
ROJO Y AZUL COLORES. ROJO ES AZUL AZUL Y ROJO.
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
Nunha xunta de pais de familia de certa escola, a directora resaltaba o apoio que os pais deben darlle aos fillos.
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
Santiago de Compostela, 2012
Transcripción de la presentación:

IMOS SOBRE RODAS EEI FINA CASALDERREY MARGARITA RODRIGUEZ VAZQUEZ MARÍA TABOADA MAQUIEIRA

Objetivo DESENVOLVER A CAPACIDADE DE OBSERVACIÓN DO QUE ACONTENCE AO SEU ARREDOR. FOMENTAR A EXPRESIÓN ORAL DE OPINIÓNS, PENSAMENTOS, DÚBIDAS… FAVORECER O TRABALLO EN GRUPOS COLABORATIVOS.

Preguntas conversación inicial QUE OBXECTOS TEMOS NOS EQUIPOS E COMO SON? QUE PODEMOS FACER CON ESTES OBXECTOS ? DOS 4 COCHES CAL CORRERÁ MÁIS RÁPIDO? PORQUE? PODERÁN CORRER SOBRE TODAS AS SUPERFICIES POR IGUAL ? DA IGUAL QUE LANCE O COCHE, EU OU OUTRO NENO?

Experiencia realizada Somos dúas clases de cuarto nivel de infantil dun total de 31 nenos. Formamos oito equipos de catro nenos. O material consta de catro coches de plástico iguais do mesmo tamaño, pero distintas cores, é dividimos o experimento en dúas partes: No interior do centro con dúas teas de goma eva brillante, unha sen brillos, unha tea de fieltro, un cartón e as baldosas da clase. No exterior, no patio: sobre o areeiro, nunha rampa longa de cemento, sobre as baldosas da entrada do centro e sobre a herba. Se lles pide os nenos que xoguen cos coches nos distintos materiais, para ver cales rodan máis rápido e mellor.

EXPERIENCIA REALIZADA EN EL AULA

EXPERIENCIA REALIZADA EN EL PATIO

Imágenes/apuntes comentarios de los Alumnos/as EN EL AULA Comentarios dos alumnos: Los coches se mueven pero no hay conductores. Son los brazos los que mueven los coches. Los brazos largos mejor que los cortos, el coche corre más. Corre más en la goma eva brillante que la otra , y mejor en la rosa ( aquí cuestión de gustos, dourada ou rosa ). No, corren igual en las dos brillantes,porque son brillantes. En la cartulina va rápido, acelera bien, para porque choca. En la baldosa sale disparado que resbala.( corre moito ). En la tela de fieltro va despacio no llega al final. Si muevo la mano para un lado se sale el coche de la goma eva. Si tiro recto no se sale el coche y va rápido. Hay que poner bien la goma eva,para que el coche no salte y no se salga y corra más.

Imágenes/apuntes comentarios de los Alumnos/as EN EL PATIO El color rojo es el fuego es más rápido el azul es el agua que apaga el fuego y el amarillo no hace nada corre poco es el sol, el verde es la hierba. En la entrada el que tira primero llega más lejos. Con coches del mismo color primero llega más fuerte por estar de rodillas y después por tirar con todas las fuerzas. En el corcho el verde se atranca porque el suelo esta roto. En la rampa no ruedan bien por la piedra porque está levantada; un coche se salió porque iba demasiado rápido. En la rejilla se cae no aguanta, se caen para dentro porque está lleno de agujeros En la hierba vuelcan, no andan.

Valoración aspectos positivos O dialogo que se establece durante o experimento (preguntas iniciais, suposicións, conclusións...) fan que poidan falar e dar as súas opinións entre eles de xeito máis ou menos organizado. Que o experimento esté relacionado con xoguetes da aula dalles maior motivación. O traballar formando equipos favorece o traballo colaborativo e a asunción de normas nos xogos grupais.

Podría mejorar Foi un tanto apurado introducir a actividade na programación de aula ( coincidindo co fin do segundo trimestre) e a organización dos horarios das aulas. Contamos cun tempo moi reducido para xuntar as aulas para o traballo en común. Para a realización dos experimentos e máis en infantil precisamos tempo, principalmente para motivar, e para que poidan manipular e vivenciar a experiencia. A variable: coches de diferente cor influiu demasiado á hora de dar a súa resposta.