La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

GURASO BILERA 2 URTE 2009/10 IKASTURTEA.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "GURASO BILERA 2 URTE 2009/10 IKASTURTEA."— Transcripción de la presentación:

1 GURASO BILERA 2 URTE 2009/10 IKASTURTEA

2 GAI ORDENA ORDEN DEL DÍA
EGOKITZE PROZESUA 2 URTEKO HAURREN EZAUGARRIAK IKASTURTE HONETAKO HELBURUAK GELAKO EGUN BAT ELKARBIZITZA PROIEKTOA OHARRAK PROCESO DE ADAPTACIÓN CARACTERÍSTICAS DE LOS NIÑOS DE 2 AÑOS OBJETIVOS PARA ESTE CURSO UN DÍA EN CLASE PROYECTO DE CONVIVENCIA NOTAS

3 1. EGOKITZE PROZESOA / 1. PROCESO DE ADAPTACIÓN
EL PROCESO DE ADAPTACIÓN AÚN NO HA TERMINADO. TIENE QUE CONSEGUIR LA REFERENCIA AFECTIVA CON LA PROFESORA. LA PROFESORA NO ES SOLO PARA EL/ELLA. TIENE QUE RELACIONARSE CON LOS DEMÁS NIÑOS/AS. TIENE QUE INTEGRARSE EGOKITZAPEN PROZESUA EZ DA AMAITU. IRAKASLEAREKIN LOTURA AFEKTIBOA LORTU BEHAR DUTE. IRAKASLEA EZ DA BERARENTZAT BAKARRIK. BESTE UMEEKIN HARREMANAK. MOLDATU EGIN BEHAR DA.

4 2. 2 urteko haurren ezaugarriak
2. Características de los niños/as de 2 SOY CAPAZ DE ... SOY INCAPAZ DE ... NO PUEDO HACER PERO PUEDO APRENDER EGIN DEZAKET EZIN DEZAKET EGIN EZIN DEZAKET EGIN BAINA IKASI DEZAKET

5 Egokitzapena / Adaptación
HELBURUAK / OBJETIVOS Egokitzapena / Adaptación Autonomia / Autonomía Lenguaia garapena / Desarrollo del lenguaje Motrizitatea / Motricidad

6 3.1 EGOITZAPENA 3.1 ADAPTACIÓN
ESKOLARA ETA DAUDEN ESPAZIOETARA (ARETOA, JOLASTOKI...) IRAKASLEETARA ERRITMO DESBERDINETARA BESTE UMEEI JANGELARA A LA ESCUELA Y A SUS DISTINTOS ESPACIOS (ARETO, PATIO...) A LAS PROFESORAS A LOS DIFERENTES RITMOS A LOS DEMÁS NIÑOS/AS AL COMEDOR

7 3.2 AUTONOMIA 3.2 AUTONOMIA USO DEL SERVICIO KOMUNA ERABILTZEN
VESTIRSE Y DESVESTIRSE COMER RECOGER LOS JUGUETES Y MATERIAL DE CLASE PARA MANIFESTAR DESEOS Y NECESIDADES KOMUNA ERABILTZEN JANZTEN/ERANZTEN BAZKALTZEN JOSTAILUAK ETA GELAKO MATERIALA JASOTZEN NAHI EDO BEHAR DUENA ADIERAZTEN

8 3.3 DESARROLLO DEL LENGUAJE 3.3. LENGUAIA GARAPENA
NAHIAK, BEHARRAK ETA ARAZOAK AHOZKO HIZKUNTZAREN BIDEZ ADIERAZTEA. ETXETIK DAKARREN HIZTEGIA ABERASTEA. HAU LORTZEKO: IPUINAK, OLERKIAK, ABESTIAK ETA HITZEGITEKO FITXAK EXPRESIÓN A TRAVÉS DEL LENGUAJE ORAL DE DESEOS, NECESIDADES Y PROBLEMAS. AMPLIACIÓN DEL VOCABULARIO QUE CADA UNO POSEE PARA CONSEGUIRLO: CUENTOS, POESÍAS, CANCIONES, FICHAS DE VOCABULARIO

9 3.4. MOTRICIDAD 3.4. MOTRIZITATEA
CONOCIMIENTO DE SU PROPIO CUERPO MAYOR EQUILIBRIO, COORDI- NACIÓN Y DESARROLLO MOTOR DÓNDE: AULA DEL MEDIO Y ARETO CUÁNDO: MOTRICIDAD FINA: EN EL AULA DE PLÁSTICA A TRAVÉS DE DISTINTAS TÉCNICAS Y MATERIALES. EUREN GORPUTZA GERO ETA HOBETO EZAGUTZEA OREKA, KOORDINAZIO ETA GARAPEN MOTORIKOA LORTZEA NON: ERDIKO GELAN ETA ARETOAN. NOIZ: ESKU MOTRIZITATEA: PLASTIKAKO GELAN, TEKNIKA ETA MATERIAL EZBERDINAK ERABILIZ. Asteazkena Miércoles Osteguna Jueves 9 -10 MATILDE ANA 10 -11

10 4. GELAKO EGUN BAT / 4. UN DÍA EN CLASE
GOIZA Sarrera eta joku librea Saio intensiboa Txokoak geletan: 1. plastika, 2. motrizitatea edo 3. jolas didaktikoak Jolastordua Irteera MAÑANA Entrada y juego libre Sesión colectiva Rincones en las aulas: 1. plástica, 2. psicomotricidad o 3. juego didáctico Juego libre en el patio. Salida.. ARRATSALDEA Sarrera Jolas librea eta txokoak Jolastordua Irteera TARDE Entrada Juego libre y txokos Recreo Salida

11 Elkarbizitza Behatokia:
“ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO ETA GIZA-ESKUBIDEETARAKO HEZKUNTZA” PROIEKTUA Elkarbizitza Behatokia: zentroko elkarbizitzaren kudeaketarako sorturiko organoa harreman positiboak eraiki eta elkarbizitza osasungarria sustatzeko Eskolako estamentu guztietako ordezkariak Observatorio de Convivencia: Organo surgido para gestionar la convivencia en el centro. Para promover la creación de relaciones positivas y la convivencia saludable. En el que están representados todos los estamentos de la escuela

12 2009 – 2010 IKASTURTEKO HELBURUAK
Gatazka egoerei aurre egiteko protokoloak sortzea. Bazkal ondorengo espazioen erabilerari buruzko hausnarketa. Ikasle berriei harrera plana. Helbide elektronikoa: Establecer protocolos ante situaciones de conflicto. Reflexión sobre la utilización de los espacios en el tiempo del comedor. Plan de acogida para el alumnado nuevo. Correo electrónico:

13 OHARRAK URTEBETETZE / CUMPLEAÑOS GAILETAK / GALLETAS
ETXETIK EKARRITAKO GAUZEN KUTXA/ CAJA DE COSAS TRAIDAS DE CASA JANTZI EROSOAK / ROPA CÓMODA ALDATZEKO ARROPA ETA PARDELAK / ROPA DE CAMBIO Y PAÑALES JERTSIEI,TXAMARREI IZENA IDATZI / PONER NOMBRE EN LA ROPA ZORRIAK / PIOJOS GAIXOTASUNAK. BOTIKAK / ENFERMEDADES. MEDICAMENTOS LISKARRAK / PELEAS OSPAKIZUNAK / CELEBRACIONES GAZTAINERRE OLENTZERO IHAUTERIAK / CARNAVAL ATE IREKIAK / PUERTAS ABIERTAS

14 OHARRAK ORDAINKETAK / PAGOS
SARRERAK ETA IRTEERAK PATIOTIK / SALIDAS Y ENTRADAS PUNTUALITATEA / PUNTUALIDAD ARGAZKIAK ATERATZEKO BAIMENA / PERMISO PARA FOTOS ESKOLAKO ALDIZKARIA / REVISTA ESCOLAR KARPETAK (HILERO) / CARPETAS DE TRABAJOS ABESTIEN CDa / CD DE CANCIONES ERLIJIOAK / RELIGIONES      


Descargar ppt "GURASO BILERA 2 URTE 2009/10 IKASTURTEA."

Presentaciones similares


Anuncios Google