La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

GESTIÓ DE LES TIC AMB ITIL Tardor 2010

Presentaciones similares


Presentación del tema: "GESTIÓ DE LES TIC AMB ITIL Tardor 2010"— Transcripción de la presentación:

1 GESTIÓ DE LES TIC AMB ITIL Tardor 2010

2 Dependència de les TIC Disponibilitat Capacitat Continuïtat Seguretat
Canvis 24x7, internet, comerç electrònic, teletreball… Rendiment, amples de banda, transaccions… Què faig en el cas de desastre? M’afecta? Confidencialitat, integritat, legislació… Entre el 70 i 80% de les incidències són deguts a canvis mal gestionats

3 Relació de TI amb el negoci

4 ITIL v2 Service Delivery Service Support Gestió de Nivell
Relació amb el client Gestió de Nivell de Serveis Gestió de la Capacitat Gestió de la Continuïtat Gestió Financiera Gestió de la Disponibilitat Service Delivery Relació amb l’usuari (Service Desk) Gestió del Canvi Service Support Gestió de la Configuració Gestió del Problema Gestió de l’Entrega Gestió de la Incidència

5 ITIL v3 Continual Service Improvement Service Transition Service
Strategy Service Design Service Operation

6 Certificacions ITIL Expert


Descargar ppt "GESTIÓ DE LES TIC AMB ITIL Tardor 2010"

Presentaciones similares


Anuncios Google