La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA."— Transcripción de la presentación:

1 1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA c) ISEC/ISEK a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA c) ISEC/ISEK a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) ZER EGIN TXOSTEN HONEKIN a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) ZER EGIN TXOSTEN HONEKIN

2 2 2008-2009. ikasturtea Lehen H. 4. maila DBHko 2. maila Guztira Ikasleak17.000 34.000 Taldeak835964 1.799 EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN Hizkuntza Komunikazioa Euskaraz Hizkuntza Komunikazioa Gaztelaniaz Konpetentzia matematikoa Zientzia.-, teknologia- eta osasun- kulturako K 2 proba: A / B-D LH: 42 item DBH: 49 item LH: 45 item DBH: 46 item + Idazmena LH: 20 item DBH: 24 item LH: 26 item DBH: 41item 2 koaderno Koaderno 1

3 ZUZENKETA EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 3  Aukera anitzeko galderak: automatikoki  Item irekiak ordenagailuz on-line.  Zuzenketa “itsua” eta zuzenketa bikoitza.

4 IRIZPIDEAK IDAZLANAK ZUZENTZEKO Gairen garapena eta egokitasuna. Testuaren koherentzia eta kohesio. Lexikoa, gramatika eta ortografia. HITZ KOPURUA: LH: 60 hitz DBH: 100 hitz 12 hitzetatik gorako idazlan guztiak zuzendu dira EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 4

5 5 a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA c) ISEC/ISEK a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA c) ISEC/ISEK

6 6

7 IKASTETXEKO TXOSTENAREN ATALAK 1. Ikastetxearen emaitzak ebaluatutako oinarrizko konpetentzia bakoitzean. 2. Ikasleen ehunekoetako banaketa konpetentzia mailen arabera. 3. Emaitzak geruzen arabera (hezkuntza sarea + hizkuntza eredua). 4. Emaitzak ikastetxearen indize sozio-ekonomiko eta kulturalaren arabera (ISEK). 5. Lortutako emaitzak eta ikastetxearen ISEK indizea kontuan izanik espero zitezkeenak. EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 7 GERUZEN ARABERA Indize sozioekonomiko eta kulturalaren arabera IKASTETXEKO EMAITZA TALDEETAKO EMAITZAK IKASTETXEKO EMAITZA TALDEETAKO EMAITZAK

8 MOTATAKO EMAITZAK Ez da zenbakizko puntuaziorik ematen. Emaitza adierazteko, barra luzeago edo laburrago erabiltzen da.  zenbat eta item kopuru handiago izan, orduan eta barra laburragoa izango da.  Ikasle kopuruaren eragina: emaitzen sakabanatzea. EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 8

9 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 9 Puntuazio barrak edo tarteak %95eko fidagarritasunarekin KONPETENTZIA MAILAK Ikastetxean parte hartu duten ikastaldeak

10 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 10 KONPETENTZIA MAILAK IKASLEEN BANAKETA

11 EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 11 KONPETENTZIA -MAILAK

12 EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 12 KONPETENTZIA-MAILAK Nola deskribatzen dira konpetentzia-mailak?  Maila bakoitzeko eskakizunen deskribapen orokorra.  Ikasleek maila horretan egiteko gai diren ohiko lanen edo zereginen adibideak.  Probetako galderen adibideren bat.

13 EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 13 KONPETENTZIA-MAILAK NIVEL INICIAL Los alumnos y alumnas que se sitúan en este nivel son aquellos cuyas habilidades discursivas les capacitan para llevar a cabo las tareas comunicativas propias de su edad de manera incompleta o necesitan ayuda para realizarlas de modo eficaz. En la mayoría de los casos son capaces de reconocer el sentido global o propósito de textos familiares orales y escritos de diferentes ámbitos de uso. Distinguir ideas principales y secundarias en textos de poca complejidad. Identificar información explícita y realizar algún tipo de inferencia directa sobre el contenido de alguna parte del texto. Este alumnado es capaz de establecer conexiones simples entre información del texto y conocimiento personal. En la producción de textos escritos son capaces de redactar textos sencillos aunque evidencian dificultades en el uso de un registro lingüístico adecuado a la situación de comunicación propuesta. Utilizan alguna característica de los diferentes tipos textuales, pero las usan de manera parcial o ineficaz para la consecución del objetivo comunicativo propuesto. Muestran carencias tanto en la organización y desarrollo de las ideas como en la cohesión textual. Su dominio de los recursos lingüístico es limitado y presentan algunos errores desde un punto de vista léxico, gramatical y ortográfico.

14 14 NIVEL INICIAL COMPRENSIÓN ORAL Se sitúa en este nivel el alumnado que es capaz de: Localizar información explícita en el texto (datos) Identificar la finalidad del texto Realizar inferencias directas sobre el contenido del texto Reconocer la idea principal del texto Resumir la idea global del texto Realizar inferencias indirectas sencillas sobre el contenido del texto COMPRESIÓN ESCRITA Se sitúa en este nivel el alumnado que es capaz de: Reconocer el léxico de uso frecuente en su nivel escolar Reconocer el tema del texto Identificar la finalidad del texto Diferenciar entre ideas principales y secundarias Reconocer el significado de signos de puntuación Identificar el receptor del texto Localizar información explícita (datos e ideas) Reconocer el propósito del texto Deducir el significado de partes del texto EXPRESIÓN ESCRITA Los textos del alumnado que se sitúa en este nivel se caracterizan por : Aportar una información poco elaborada y a veces irrelevante para el objetivo propuesto Usar un registro lingüístico no adecuado a la situación de comunicación Conseguir con dificultad la finalidad del texto Presentar cierto desorden en la información que dificulta la comprensión Ajustarse con dificultad a las características textuales de un artículo periodístico Evidenciar carencias tanto en la coherencia como en la cohesión textual Presentar errores en léxico, gramática y ortografía DESCRIPTORES POR DIMENSIONES DE LA COMPETENCIA

15 EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 15 KONPETENTZIA-MAILAK Badago gutxienezko mailarik?

16 EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 16 KONPETENTZIA-MAILAK Oinarrizko konpetentzia ezberdinetako emaitzak zuzen konpara daitezke?

17 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 17 KONPETENTZIA-MAILAK Bidezkoa da mota ezberdinetako ikastetxeak zuzen konparatzea? Bi motatako konparazioak

18 18 ISEK - Indize sozioekonomiko eta kulturala Galdera-sortan emandako erantzunetatik dator. Aspektuak:  Familiaren lanbide maila.  Familiaren ikasketa mailarik altuena  Osasun material eta kultural edukitzea. Banakako datuetatik ikastetxeko ikasleen batez bestekoa kalkulatzen da. Biztanleria osoa lau mailan banatu da: baxua, ertain baxua, ertain altua eta altua. Konparazio-balioak dira, ez absolutuak.

19 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 19 Ikastetxe honen ISEK indize bera duten ikastetxeek konpetentzia honetan lortutako batez besteko emaitza

20 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 20 Espero litekeena baino hobea da ISEK balio bakoitzerako espero litekeen puntuazioa. Ikastalde honetako emaitza bere ISEK indizearen arabera espero litekeen emaitza bera da. Espero litekeena baino baxuagoa da.

21 21 a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) ZER EGIN TXOSTEN HONEKIN a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) ZER EGIN TXOSTEN HONEKIN

22 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 22 ZER EGIN TXOSTEN HONEKIN Prozedura ez da aurretiaz finkatu, ikastetxearen ardura izango da. Zenbait aukera: Banan-banan egitea familia bakoitzarekiko bileretan. Irakasmaila bakoitzean bilerak egitea.

23 23 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN Eskerrik asko! www.isei-ivei.net


Descargar ppt "1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA."

Presentaciones similares


Anuncios Google