La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Formació per als equips directius d’educació secundària

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Formació per als equips directius d’educació secundària"— Transcripción de la presentación:

1 Formació per als equips directius d’educació secundària
Formació per als equips directius d’educació secundària Mòdul 4: Gestió del currículum per competències Proposta/ projecte de centre en relació a l’alumnat amb necessitats educatives especials, greus i permanents (NEE) o trastorns de conducta.

2 Formació per als equips directius d’educació secundària
Formació per als equips directius d’educació secundària Mòdul 4: Gestió del currículum per competències Des de la Normativa 13.1 L’ESO s’organitza d’acord amb els principis de l’educació comú i d’atenció a la diversitat. Les mesures d’atenció a la diversitat tenen com objectiu atendre les necessitats educatives de cada alumne per poder assolir les competències bàsiques, els objectius educatius i els continguts de l’etapa.La diversitat (sociocultural, de processos d’aprenentatge, discapacitat) no pot suposar cap discriminació que impedeixi aconseguir els objectius previstos i la titulació corresponent.  13.2 Entre les mesures d’atenció a la diversitat, es preveuran agrupaments flexibles, reforç en grups ordinaris..., quan sigui necessari adaptacions curriculars, la integració de matèries per àmbits, programes de diversificació curricular i altres programes personalitzats per aquells alumnes amb necessitats específiques de reforç educatiu.  13.3 Les adaptacions curriculars (que s’allunyin dels continguts i dels criteris d’avaluació) es realitzaran tenint present el desenvolupament de les competències bàsiques. En aquest supòsit, l’avaluació i la promoció de l’alumnat amb adaptacions curriculars es farà d’acord amb els criteris fixats en les mateixes adaptacions.  13.8 L’escolarització de l’alumnat amb discapacitats o trastorn greus de conducta, podrà comportar tant l’adaptació curricular com la flexibilització de la permanència en un curs o en tota l’etapa. El DE establirà els requisits per a la detecció, l’avaluació, i els informes per a la regulació dels expedients acadèmics per al diferents casos.  13.9 Les mesures d’atenció a la diversitat que els centres adoptin, formaran part del projecte educatiu del centre.

3 Una aproximació a la Diagnosi
Formació per als equips directius d’educació secundària Mòdul 4: Gestió del currículum per competències Una aproximació a la Diagnosi

4 Formació per als equips directius d’educació secundària
Formació per als equips directius d’educació secundària Mòdul 4: Gestió del currículum per competències

5 Formació per als equips directius d’educació secundària
Formació per als equips directius d’educació secundària Mòdul 4: Gestió del currículum per competències


Descargar ppt "Formació per als equips directius d’educació secundària"

Presentaciones similares


Anuncios Google