Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porRaffaele Borrelli Modificado hace 6 años
1
Formació per als equips directius d’educació secundària
Formació per als equips directius d’educació secundària Mòdul 4: Gestió del currículum per competències Proposta/ projecte de centre en relació a l’alumnat amb necessitats educatives especials, greus i permanents (NEE) o trastorns de conducta.
2
Formació per als equips directius d’educació secundària
Formació per als equips directius d’educació secundària Mòdul 4: Gestió del currículum per competències Des de la Normativa 13.1 L’ESO s’organitza d’acord amb els principis de l’educació comú i d’atenció a la diversitat. Les mesures d’atenció a la diversitat tenen com objectiu atendre les necessitats educatives de cada alumne per poder assolir les competències bàsiques, els objectius educatius i els continguts de l’etapa.La diversitat (sociocultural, de processos d’aprenentatge, discapacitat) no pot suposar cap discriminació que impedeixi aconseguir els objectius previstos i la titulació corresponent. 13.2 Entre les mesures d’atenció a la diversitat, es preveuran agrupaments flexibles, reforç en grups ordinaris..., quan sigui necessari adaptacions curriculars, la integració de matèries per àmbits, programes de diversificació curricular i altres programes personalitzats per aquells alumnes amb necessitats específiques de reforç educatiu. 13.3 Les adaptacions curriculars (que s’allunyin dels continguts i dels criteris d’avaluació) es realitzaran tenint present el desenvolupament de les competències bàsiques. En aquest supòsit, l’avaluació i la promoció de l’alumnat amb adaptacions curriculars es farà d’acord amb els criteris fixats en les mateixes adaptacions. 13.8 L’escolarització de l’alumnat amb discapacitats o trastorn greus de conducta, podrà comportar tant l’adaptació curricular com la flexibilització de la permanència en un curs o en tota l’etapa. El DE establirà els requisits per a la detecció, l’avaluació, i els informes per a la regulació dels expedients acadèmics per al diferents casos. 13.9 Les mesures d’atenció a la diversitat que els centres adoptin, formaran part del projecte educatiu del centre.
3
Una aproximació a la Diagnosi
Formació per als equips directius d’educació secundària Mòdul 4: Gestió del currículum per competències Una aproximació a la Diagnosi
4
Formació per als equips directius d’educació secundària
Formació per als equips directius d’educació secundària Mòdul 4: Gestió del currículum per competències
5
Formació per als equips directius d’educació secundària
Formació per als equips directius d’educació secundària Mòdul 4: Gestió del currículum per competències
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.