La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Publicitat i balanç de pèrdues i guanys de BMW

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Publicitat i balanç de pèrdues i guanys de BMW"— Transcripción de la presentación:

1 Publicitat i balanç de pèrdues i guanys de BMW
Bayerische Motoren Werke Alumne: Eduard Sardans Del Rio Professor: Josep Purtí

2 Perquè he triat aquest treball?
Afició a l’automobilisme. En concret per la marca BMW. Curiositat per la reacció de la marca a la actual crisis. Interès especial per la publicitat de la marca.

3 Les hipòtesis -HIPÒTESIS:
1-Aquests darrers anys la crisi, ha afectat l’evolució de les vendes ? I quins models s’han vist més afectats? 2-Els espots publicitaris de la marca han repercutit en les vendes i han condicionat als potencials clients a qui anava dirigida aquesta publicitat?

4 Hipòtesis 1- Introducció a les hipòtesis i opinió sobre el tema tractat en aquestes. 2- Primera hipòtesi, Vendes de la marca en èpoques de crisi. 3- Segona hipòtesi, publicitat de la marca. 4- Conclusions de les hipòtesis.

5 Opinió personal del resultat de les hipòtesis abans de treballar-les
Referent a la hipòtesi núm. 1 - Davallada general de les vendes de tots els models. - Manteniment de les vendes en els models més cars i en els més econòmics. Pel que fa a la hipòtesi núm. 2 - Paper clau per tal de donar-se a conèixer i marcar la diferència. - Augment de vendes gràcies a la publicitat.

6 Cos del treball 1- Història de la marca.
2- Hipòtesi primera: Gràfics de vendes, anàlisi dels comptes, Comparacions de vendes en anys passats, entrevistes... 3- Hipòtesi segona: Anàlisi d’anuncis, relació amb les vendes del model anunciat...

7 Hipòtesis primera Esquema de vendes a Espanya l’any 2007 i 2009

8 Resultats Hipòtesis primera
Pèrdues generals en gran part dels models, % respecte anys passats. Descomptes importants en els concessionaris. Abaratiment de preus en la majoria de models. Venda de l’escuderia de Fórmula-1 a Sauber. Model S1, únic model que acumula bons resultats. 34% d’increment.

9 Anuncis BMW: T’agrada conduir? BMW X3
Hipòtesis segona Anuncis BMW: T’agrada conduir? BMW X3

10 Resultat hipòtesis segona
Guanys immediats causats pel màrqueting. Gran nivell de popularitat adquirit. Anuncis “icones” de la marca. Boca a boca produït per a certs anuncis.

11 Conclusions 1- Disminució de vendes
2- Beneficis sols en els models més econòmics 3- Models més cars també registren pèrdues lleus. 4- La publicitat ha intentat transmetre una imatge de marca. 5- A traves de l’eslògan ‘T’agrada conduir?’ ha unificat el missatge de tots els seus espots.

12 6- La marca no ha escatimat recursos en el moment d’invertir en publicitat.
7- La publicitat ha anat dirigida al potencial client tenint el compte el país on anava adreçada. (Europa models més econòmics i USA models). 8- Aquesta publicitat podem concloure que ha influït positivament en els vendes dels models publicitats.

13 Gràcies per l’atenció!


Descargar ppt "Publicitat i balanç de pèrdues i guanys de BMW"

Presentaciones similares


Anuncios Google