Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
PETITS REPORTERS Títol
2
INTRODUCCIÓ En educació infantil, l’objectiu primordial és estimular el desenvolupament de totes les capacitats, físiques, afectives, intel·lectuals i socials dels infants. Per això la imatge és un mitja per apropar els infants al medi, per al descobriment de la seva pròpia imatge i un fi per a desenvolupar les seves habilitats de representació. introducció
3
PRESENTACIÓ A continuació presentem un projecte on fem que el nen sigui el creador de les seves pròpies experiències, i que sigui capaç de comunicar-la als altres. Si la nostra finalitat és desenvolupar les capacitat de l’infant de manera integral, en tots els àmbits, no podem educar si no acceptem els canvis que ens envolten.
4
LES CAPACITATS: La comprensió oral i escrita.
L'autonomia en l'aprenentatge. Potenciant les activitats d'expressió oral. L'estructuració de l'argumentació. Organització de la feina, el treball en equip, la col·laboració entre els alumnes. La reflexió compartida.
5
ACTIVITAT És habitual veure com els nens i nenes juguen a fer-se fotos, volen imitar un comportament de l’adult molt lligat al seu entorn. Creixen sent el centre dels reportatges dels seus pares. Ara volem que siguin ells els reporters i poder veure amb els seus ulls, les impressions, les sensacions i allò que més els crida l’atenció, durant un temps determinat, el cap de setmana. Aquest projecte es porta a terme en dues classes de P4, amb 24 alumnes cada aula. activitat
6
TEMPORALITZACIÓ Es realitzaran dos tipus d'activitats:
Unes que seran les inicials i tindran una durada de sis sessions per conèixer i tenir seguretat de la càmera. La resta es realitzaran durant tot el curs escolar, els caps de setmana amb la família i entre setmana amb un parell de sessions setmanals.
7
COM HO FEM? Per poder treballar d’una manera segura amb la càmera digital, primer l’infant ha de conèixer el seu funcionament, les seves característiques i les seves funcions. Com ho fem?
8
També marcarem unes pautes per al seu ús, com penjar la càmera sempre que s’hagi de fer servir, així evitarem que caigui al terra o es doni algun cop.
15
QUE NECESSITEM? Bossa per posar el material necessari per fer un bon reportatge. Que necessitem
16
Escrit per les famílies amb la informació del projecte
17
Una llibreta
18
Una càmera digital
19
MOLTES GANES DE GAUDIR!!!
20
LES PRIMERES IMATGES L’alumne descarrega les fotos a la seva carpeta.
Ensenya les imatges als seus companys i explica què passa en cada imatge. Desprès de cada imatge la resta de companys poden preguntar alguna cosa al reporter
21
QUÈ EN PENSEN ELS PARES? La llibreta és l’espai on els pares, mares, nens i nenes poden expressar les seves sensacions, (aquestes notes ens revelen com es viu el projecte des de casa)
24
QUÈ EN PENSEM NOSALTRES?
Creiem que per a l’infant és una experiència única. És el protagonista del cap de setmana i actua amb responsabilitat i seguretat en si mateix. S’esforça per explicar als seus companys les seves experiències i gaudeix durant tot el procés, així com del resultat final.
25
SI UN INFANT NO APRÈN DE LA FORMA QUE ENSENYEM, POTSER CAL QUE ENSENYEM DE LA FORMA QUE ELL APRÈN.
Asperger Mèxic
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.