La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

1r. Batxillerat.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "1r. Batxillerat."— Transcripción de la presentación:

1 1r. Batxillerat

2 Plataforma educativa “Clickedu”
Informe enquestes de satisfacció del “Pla d’acollida dels alumnes nous” de 1r de batxillerat” 3. Planificació del curs escolar. Exàmens de setembre 4. Normes bàsiques de funcionament del Centre 5. Currículum i avaluació del batxillerat 6. Classes complementàries 7. Treball de recerca 8. Resultats avaluació inicial 9. Classes de reforç 10. Precs i preguntes

3 Plataforma educativa “Clickedu”

4 millors eines de gestió
Els millors centres educatius haurien de comptar amb les millors eines de gestió

5 - Clickedu és actualment la millor i més completa plataforma del mercat per a la gestió acadèmica de col·legis i instituts de gestió totalment online. - Està 100% adaptada a totes les etapes educatives: llar d’infants, infantil, primària, secundària –ESO i batxillerat- i cicles formatius. - Permet des de passar llista a classe fins a comunicacions amb les famílies, posar notes, confeccionar documentacions i actes oficials, accés extern per part dels alumnes i/o les seves famílies, missatgeria interna, calendaris, inventaris, generació d’enquestes, etc. - Clickedu disposa d’eines de treball per a alumnes i professors, accés als continguts digitals i educatius de les principals editorials i als del propi centre – moodles-, sense oblidar la gestió de qualitat i integració amb polítiques de qualitat i excel·lència.

6 Suport a l’acció tutorial Comunicacions

7 2. Informe enquesta satisfacció Pla d’acollida alumnes de 1r

8 D’acord amb el sistema de gestió de qualitat de l’escola (Normativa ISO 9001:2008), per avaluar el grau de satisfacció del client amb els nostres serveis educatius i introduir millores contínues, cada curs passem als alumnes i/o les seves famílies diferents enquestes de satisfacció per tal que valorin un seguit d’aspectes.

9

10 Resultats de la valoració del Pla d’acollida dels alumnes de 1r
Participació 100’00 % Satisfacció general 84’37 %

11

12 Aspectes valorats Nivell de satisfacció
Informació rebuda sobre l’organització, funcionament i normativa de l’escola ’2 % Informació rebuda sobre les instal·lacions i serveis 69’8 % Informació rebuda sobre els estudis de batxillerat 88’4 % Informació rebuda sobre la planificació del curs escolar 85’8 % Acolliment per part del Cap d’estudis 98’7 % Acolliment per part del tutor/a 90’5 % Acolliment per la resta de professors 81’5 % Acolliment pel personal de recepció i administració 76’8 % Acolliment pels companys de classe 79’7 % Utilitat del curset de preparació de juliol 86’3 %

13 Objectius de qualitat del curs 2011-12

14 Augmentar de 27 a 46 les aules dotades amb equips multimèdia.
Augmentar la satisfacció de les famílies respecte a la seva comunicació amb l’escola en un 2%. Implantar la plataforma “Clickedu” per a la gestió de les qualificacions. Aconseguir que el 90% de les matèries tinguin continguts i/o activitats mediambientals. Elaborar un document de bones pràctiques mediambientals. Augmentar el nombre d’aules amb portàtil d’11 a 40. Definir tres indicadors per valorar el fracàs escolar.

15 Propostes de millora Millorar la connectivitat wifi a totes les aules i dependències del tres edificis. Elaborar un sistema d’avaluació per a docents.

16 Indicador de qualitat de batxillerat
Que el percentatge d’alumnes aprovats de batxillerat i PAU de l’escola segueixi estan per sobre del global de Catalunya. Que la nota mitjana d’expedient de batxillerat, PAU i accés a la Universitat dels nostres alumnes segueixi estan per sobre de la mitjana de tot Catalunya.

17 2. Planificació del curs escolar.
Exàmens de setembre

18

19 de funcionament del centre
3. Normes bàsiques de funcionament del centre

20 Objectiu: Garantir la convivència dins del centre i preparar els alumnes per a incorporar-se a la societat i al món del treball com a ciutadans responsables.

21 Normes fonamentals: Assistir a totes les classes. En cas de malaltia o qualsevol altra circumstància cal comunicar-ho telefònicament i justificar-ho per escrit. Quan la falta d’assistència es produeix en un dia en que hi ha convocats exàmens o controls, cal justificar la falta amb un justificant oficial.

22 Ésser puntuals a l’hora d’entrar a l’escola.
Actuar amb educació i bones maneres (tractar de “vostè” a tot el personal del centre). Respectar les dependències del centre. Respectar el treball dels altres. No utilitzar telèfons mòbils ni altres aparells electrònics dins de les dependències del centre. No fumar ni consumir begudes alcohòliques o substàncies estupefaents dins del centre.

23 No mostrar conductes que atemptin contra les normes morals pròpies d’una escola.
Complir amb els més elementals hàbits de neteja personal. Vestir adequadament per anar a escola, evitant roba més pròpia d’una discoteca, platja o pràctica esportiva. Respectar els altres membres de la comunitat educativa i no discriminar ningú per raó de sexe, raça, religió o qualsevol altra.

24 Es consideren faltes greus:
Agressions físiques, amenaces o tota conducta que posi en perill el benestar de qualsevol membre de l’escola. Suplantació de personalitat en actes de la vida docent i falsificació o subtracció de material docent. Deteriorament, intencionat o per mal ús, de les dependències del centre o dels objectes i material de qualsevol membre de la comunitat educativa.

25 4. Currículum i avaluació del batxillerat

26 Consideracions preliminars
Forma part de l’educació secundària postobligatòria. Es distribueix en dos cursos acadèmics independents. Ha de capacitar l’alumnat per accedir a l’educació superior. Pot accedir al batxillerat l’alumnat que estigui en possessió del títol de Graduat en ESO.

27 El currículum de batxillerat consta de:
Part comuna - Matèries comunes -Part diversificada - Matèries de modalitat - Matèries optatives - Treball de recerca

28 Modalitats Itineraris Ciències Ciències i tecnologia Tecnologia Humanitats Humanitats i C. Socials C. Socials Arts plàstiques Arts Arts escèniques

29 MATÈRIES (PART COMUNA) 1r 2n
Llengua catalana i Literatura 2 2 Llengua castellana i Literatura 2 2 Llengua estrangera (Anglès) 3 3 Educació física Filosofia i ciutadania Ciències món contemporani 2 - Història de la filosofia Història Tutoria TOTAL HORES PART COMUNA

30 ITINERARI TECNOLOGIA MATÈRIES (PART DIVERSIFICADA) 1r 2n
Matemàtiques Física Dibuix tècnic Química I Química II/ Electrotècnia/ Art - 4 Treball de recerca Hores part diversificada TOTAL HORES BATXILLERAT

31 ITINERARI CIÈNCIES MATÈRIES (PART DIVERSIFICADA) 1r 2n
Matemàtiques Física Biologia Química Treball de recerca Hores part diversificada TOTAL HORES BATXILLERAT

32 ITINERARI C. SOCIALS MATÈRIES (PART DIVERSIFICADA) 1r 2n
Matemàtiques C. Socials Història del món Economia / Literat. universal / Francès 4 - Economia de l’empresa / Llatí 4 4 Geografia Art / Psicologia i sociologia/ Dret - 4 Treball de recerca Hores part diversificada TOTAL HORES BATXILLERAT

33 ITINERARI HUMANITATS MATÈRIES (PART DIVERSIFICADA) 1r 2n
Llatí Literatura castellana Història del món Literatura universal / Francès 4 - Història de l’art Literatura catalana Geografia Treball de recerca Hores part diversificada TOTAL HORES BATXILLERAT

34 Avaluació del batxillerat

35 Per passar de 1r a 2n curs no poden quedar més de dues matèries pendents.
L’alumne/a que passi a 2n curs sense haver superat totes les matèries s’ha de matricular també de les pendents de 1r. Si queden cinc o més matèries pendents s’ha de repetir el curs en la seva totalitat. Si queden tres o quatre matèries pendents es podrà optar per: - Repetir només aquestes matèries. - Repetir el curs complet, renunciant a totes les qualificacions obtingudes.

36 Avaluació extraordinària de setembre

37 L’escola organitza un curset intensiu durant el mes de juliol per tal de facilitar la preparació dels exàmens de l’avaluació extraordinària de setembre. L’assistència és molt recomanable. A finals de juliol es fan controls parcials d’avaluació per tal de facilitar la recuperació de les matèries. Si l’alumne no aprova té una convocatòria “especial” durant el mes d’abril de l’any següent.

38 QUALIFICACIÓ DEL BATXILLERAT
Qualificació mitjana Batxillerat = 0’9 ·M + 0’1·QT M = Mitjana aritmètica de les qualificacions de les matèries cursades. QT = Qualificació del treball de recerca.

39 TITULACIÓ En acabar aquests estudis, els alumnes que els hagin cursat satisfactòriament, rebran el títol de Batxiller. Aleshores l’alumne podrà accedir a: Cicles Formatius Professionals de Grau Superior. Estudis universitaris, prèvia superació de la prova d’accés. Altres.

40 Estudis Universitaris
PAU Batxillerat C.F.G.S.

41 5. Classes complementàries

42 Informàtica - Projecte MOS (Totes les modalitats)
Estadística (Totes les modalitats) Matemàtiques (Tecnologia) Física (Ciències i Tecnologia) Química / Biologia (Ciències) Llatí (Humanitats) Matemàtiques C. Socials (C. Socials)

43 (Microsoft Office Specialist)
FORMACIÓ INFORMÀTICA CERTIFICACIÓ MOS (Microsoft Office Specialist) 1r ESO INICI DEL PROGRAMA (Word) 2n ESO 1ª CERTIFICACIÓ (Word) 3r ESO ª CERTIFICACIÓ (Excel) 4t ESO ALTRES CERTIFICACIONS (Word Excel …)

44 6. Treball de recerca

45 Petita investigació individual sobre un tema determinat, orientada per un tutor.
La seva realització i superació és condició necessària per aprovar el batxillerat. La seva qualificació és el 10% de la qualificació final del batxillerat. El tema el trien els alumnes entre els proposats pels diferents departaments o el proposen ells. La realització del treball de recerca ocupa uns nou mesos, entre 1r. i 2n. de Batxillerat.

46 Planificació (1r Batxillerat)
1a quinzena d’abril: els alumnes trien el tema entre els proposats i es fan les assignacions dels treballs. 1a quinzena de maig: es fixa el calendari de reunions amb el tutor/a del treball de recerca per als mesos de maig i juny. 1a quinzena de juny: es concreta la línia d’investigació del treball per tal que l’alumne/a avanci feina durant l’estiu.

47 Planificació (2n Batxillerat)
Setembre, Octubre i Novembre. Reunions regulars amb el tutor del TR per fer el seguiment del treball. Abans de les vacances de Nadal. Presentació de l’esborrany de l’informe del treball. Durant les vacances de Nadal. Corregir i polir la redacció de l’informe del treball, si cal. Gener any següent. Lliurament de l’informe escrit del treball (1r dia després de vacances) i exposició oral.

48 Avaluació del treball de recerca
- L’avaluació la realitzen dos professors/es del mateix departament, segons la fórmula següent: a = nota de seguiment b = nota del treball escrit c = nota de l’exposició oral a.0’3 + b.0’5 + c.0’2

49 7. Avaluació inicial

50 1r A

51 1r B

52 1r C

53 Resultats finals alumnes de 1r (curs anterior)

54 2n BATXILLERAT (curs anterior) ESCOLA CATALUNYA

55 8. Classes de reforç

56 En funció dels resultats de l’avaluació inicial i a petició dels alumnes i/o les famílies, l’escola pot organitzar unes classes “extra” de reforç de les matèries sol·licitades. Aquestes classes seran impartides, fora de l’horari escolar, per professors del centre i només per a aquells alumnes que desitgin assistir, sempre i quan el seu nombre sigui adient.

57 Matèries: Física: dimarts de 17’30 a 18’30 h.
Matemàtiques: dijous de 17’30 a 18’30 h. Química: dimecres de 17’30 a 18’30 h. Matemàt. Socials: dijous de 16’30 a 17’30 h. Anglès: divendres de 17’30 a 18’30 h.

58 La nostra pàgina WEB

59 Gràcies per la seva atenció.


Descargar ppt "1r. Batxillerat."

Presentaciones similares


Anuncios Google