La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

A PRÁCTICA DE EDUCAR…AS EMOCIÓNS

Presentaciones similares


Presentación del tema: "A PRÁCTICA DE EDUCAR…AS EMOCIÓNS"— Transcripción de la presentación:

1

2 A PRÁCTICA DE EDUCAR…AS EMOCIÓNS
ESCOLA DE FAMILIA A PRÁCTICA DE EDUCAR…AS EMOCIÓNS

3 CÓMO DESENROLAR A INTELIXENCIA EMOCIONAL

4 O individuo exprime sentimentos, ideas e emocións a través da pintura, da modelaxe, da danza ou da música. A expresión rebela o ser, e sen expresión non hai comunicación.

5 CREATIVIDADE Nenos máis observadores, máis creativos e con mentes máis curiosas.

6 MOTRICIDADE FINA Podemos desenrolar a creatividade cos nenos de 0 a 6 ó mesmo tempo que traballamos a motricidade fina. A motricidade fina axuda a desenrolar a intelixencia.

7 Compoñentes da motricidade fina
PRECISIÓN COORDINACIÓN PROCESO CLÍNICO APRENDIZAXE LARGO MADURACIÓN MOTRICIDADE FINA

8 O gran número de nenos con disgrafías (mala letra) débese á falta dunha adecuada educación na motricidade fina É fundamental antes da aprendizaxe da lectoescritura IMPORTANCIA DA EDUCACIÓN MOTRIZ FINA

9 Desenrolo da motricidade fina

10 COORDINA-CIÓN VISO-MANUAL MOTRICIDA-DE FONÉTICA
ASPECTOS DA MOTRICIDADE FINA COORDINA-CIÓN VISO-MANUAL MOTRICIDA-DE FACIAL MOTRICIDA-DE FONÉTICA MOTRICIDA-DE XESTUAL

11 MOTRICIDADE XESTUAL AS MANS Para a maioría das tarefas ademais do dominio global da man tamén se necesita un dominio de cada unha das partes: cada un dos dedos, o conxunto de todos eles. Se poden propoñer moitos traballos para alcanzar estos niveis de dominio, pero temos que considerar que non o poderán ter de xeito seguro ata cerca dos 10 anos. Dentro de preescolar unha man axudará a outra para poder traballar cando se necesite algo de precisión. Cara os tres anos poderán comezar a intentalo e serán conscientes de que necesita só unha parte da man. Ao rededor dos 5 anos poderán intentar máis accións e un pouco máis de precisión.

12 COORDINACIÓN VISO-MANUAL
A coordinación manual conducirá ao neno ó dominio da man. Os elementos que interveñen directamente son: -a man -a muñeca -o antebrazo -o brazo Actividades que axudan o desenrolo da coordinación viso-manual: - pintar - punzar - enhebrar - recortar - moldear - debuxar - colorear - laberintos copias en forma

13 MOTRICIDADE FACIAL Este é un aspecto de suma importancia xa que ten dúas adquisicións: 1.- O dominio muscular 2.- A posibilidade de comunicación e relación que temos coa xente que nos rodea a través do noso corpo e especialmente dos nosos xestos voluntarios e involuntarios da cara. Debemos de facilitar que o neno a través da súa infancia domine esta parte do corpo, para que poida dispoñer dela para a súa comunicación. O poder dominar os músculos da cara e que respondan a nosa vontade nos permite acentuar uns movementos que nos levarán a poder exteriorizar uns sentimentos, emocións e maneira de relacionarnos, é dicir actitudes respecto ao mundo que nos rodea.

14 MOTRICIDADE FONÉTICA O neno nos primeiros meses de vida: Descubre as posibilidades de emitir sonidos, o medio de aprender será imitar o seu entorno. Cara o ano e medio o neno: -Pode ter a madurez para iniciar unha linguaxe. -Non conterá demasiadas palabras e as frases serán simples. Entre os 2-3 anos o neno: -Ten posibilidades para sistematizar a súa linguaxe, para perfeccionar a emisión de sonidos. -E para concienciar a estructuración das frases e facelas cada vez máis complexas.

15 Actividades de motricidade fina por idades e áreas

16 PRENSIÓN/ PRESIÓN 1 ano:  armar torres con cubos grandes. Presionar ou estruxar xoguetes sonoros. Pasar as páxinas dun libro de follas grosas. 2 anos: apretar pelotas antiestrés. Abrir e fechar envases a presión. Facer rodar obxetos. Empuxar, trasladar obxetos. 3 anos: trasvasar semillas de diferentes tamaños para estimular a función de "pinza" con dedos. Abrir e fechar envases de tapa rosca. Utilizar plumóns e tixeiras. 4 anos: adherir plastilina por camiños marcados ou soprepoñelos a presión. Colocar ganchos a presión ao rededor dun plato de cartón. Utilizar pinceis ou plumóns. 5 anos: utilizar lapis e acuarelas. Presionar goteiros para trasvasar líquidos gota a gota. 

17 1 ano: coller un vaso para beber con ambas mans.
AUTONOMÍA 1 ano: coller un vaso para beber con ambas mans. 2 anos: desvestirse só ou con pouca axuda. Comer só. Uso do "pega-pega" na roupa. 3 anos: desvestirse só e poñerse polo, pantalón e zapatos. 4 anos: Abotonar e desabotonar. Desvestirse só e poñerse polo, pantalón e zapatos. 5 anos: facer nudos. Desvestirse e vestirse só completamente. Atarse os pasadores.

18 COORDINACIÓN OLLO-MAN
1 ano: coller obxetos presentados a diferentes distancias. Encaixar siluetas planas. 2 anos: lanzar pelotas dentro dunha caixa de boca ancha. 3 anos: tiro ao blanco. Xogar a mandar e recibir pelotas. Encaixar formas con obxetos. 4 anos: encaixar formas en obxetos e debuxos. Recoller confeti con escoba e mans para depositalo en envase. 5 anos: encestar pelotas nun aro. Embocar unha pelota unida con fío ao vaso. Copiar modelos de figuras debuxadas.

19 TONICIDADE MUSCULAR 1 ano: encaixar obxetos de diferentes tamaños uns dentro de outros. Utilizar títeres feitos de caixas para exercitar a rotación da muñeca. 2 anos: modelado con masa de sal. Introducir obxetos por ranuras. Xogos dixitais. Uso de títeres de bolsas e de peluche para abrir e fechar as mans. 3 anos: xogos dixitais. Rasgar papel. Colocar palos sobre unha base. Modelado con auga e fariña.  Uso de títeres de caixas plegadas para estimular a función "pinza" cos seus dediños. 4 anos: modelado con fariña e auga. Abolillado de papel. Enlazar eslabóns e clips. Xogos dixitais. Uso de títeres de dedo para estimular a independización de cada dedo. 5 anos: modelado con arcilla. Punzado, pasado e costura. Enrollado de serpentina. Xogos dixitais. Uso de títeres de guante para dedos pulgar, medio e índice.

20 ACTIVIDADES ACTIVIDADES PINTAR COLOREAR DEBUXAR MOLDEAR RECORTAR
ENHEBRAR PUNZAR DEBUXAR MOLDEAR PINTAR COLOREAR

21 XOGOS DE FIAR

22

23

24

25

26 ABROCHAR E DESABROCHAR BOTÓNS E FECHES DIVERSOS
BOTÓNS, FECHES…

27

28

29

30 REALIZAR ENCAIXABLES ENSARTABLES

31

32

33

34

35

36

37

38

39 REALIZAR PUNTEADO

40

41 PINTAR CON DEDOS, AUGA, TÉMPERAS, BARRO…

42 MANIPULAR

43 MODELAR

44

45

46

47 DECORACIÓN DE GALLETAS

48 PANEL MOTRICIDADE

49 FIN DA TEORÍA PASEMOS Á PRÁCTICA


Descargar ppt "A PRÁCTICA DE EDUCAR…AS EMOCIÓNS"

Presentaciones similares


Anuncios Google