AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Advertisements

Pensem en un mite.... El mite d'Aracne. EL MITE D'ARACNE · Quins personatges hi ha? -Aracne -Atenea/ Velleta.
Deixar de fumar, tota una aventura!. Fumar és una complexa conducta en la què intervenen aspectes bioquímics, psicològics i socials.
Una experiència amb PÈBILI PROJECTE FILOSOFIA 3/18
LES NOSTRES TASQUES DIÀRIES
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Inspirant llàstima o fent-nos responsables
LES PARAULES DOLCES.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
PRONOMS RELATIUS i PRONOMS INTERROGATIUS
ELS TEATRES D’ESPARREGUERA ABANS I ARA
El Pare Claret és un regal per a tots
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
ESTADÍSTIQUES I WEBQUEAST
CALES DE L’ESCALA.
Resolució de problemes algebraics
SETMANA DE LA PAU I LA SOLIDARITAT CLARET BARCELONA-2018
Descobrint un tresor amagat
L' ANTIC EGIPTE.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
Problema dels camins.
Automàtic o al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
Activitat d’autoconeixement
LES MOMIES HUGO I JOAN.
Carta d’un infant als seus pares.
CAP DE CREUS.
L’AIGUA A LA NATURA.
EN HODJA I LA PORTA Conte del Marroc.
Quan l’amor fa mal.
ENS TROBEM DE NOU.
La història de Sísif Mitologia Grega.
CONCURS.
Descobreix la seva paraula.
Títol de l’experiència:___________________________
Activitats de comprensió
EL CASTELL ÉS DEL REI, NO DEL VAMPIR!!!!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Anem al Cap de Creus... I això ¿on para?.
XIII a Setmana de la solidaritat
DALI ESPAI FEM CULTURA.
BIODIVERSITAT A L’HORT
PLA D’EVACUACIÓ Curs 2016/17 Generalitat de Catalunya
Problemes que es poden resoldre amb equacions
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
LES ITS: Mecanismes de transmissió i prevenció
SISTEMA DUNAR.
Aixequem-nos alt que l’energia ve de més amunt !!!
+ En aquest breu i bonic salm s’estableixen les condicions necessàries per a esdevenir “hoste” del Senyor, és a dir, per a entrar en el Santuari i.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
ESCOLA CERVANTES 5è APARELL CIRCULATORI.
RESTA PORTANT-NE.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
Pureza de Maria Escola de pares - infantil
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
#AQUÍPROUBULLYING! MÒDUL 4: COM DETECTAR I ATURAR L’ASSETJAMENT 4t ESO
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
El que ha passat està molt bé
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
Anem al Cap de Creus... I això ¿on para?.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
ELS VIATJERS DEL TEMPS AUTORS: LUCIA I GERARD.
Sobre l’esforç Anònim 2014 .
AL NOSTRE INSTITUT #AQUIPROUBULLYING!
Transcripción de la presentación:

AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING! Generalitat de Departament d'Ensenyament Institut de Deltebre AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING! MÒDUL 4: COM detectar i aturar l’assetjament 1R ESO

El cas de la Zaira. Visioneu el vídeo sobre el cas de la Zaira i responeu per parelles aquestes preguntes: http://www.ccma.cat/tv3/super3/infok/infok-02052016- especial-bullying/video/5598844/

Com li afecta la malaltia? Quin és l’aspecte físic de la Zaira? Quines conductes patia a l’escola quan va repetir curs? Algú feia costat a la Zaira? Per què? Ho va explicar a casa seva? Com es va assabentar la seva família de la situació? Com es va arreglar el problema? Us sembla una bona solució? Què va fer el primer dia que va arribar a la nova escola?

Per reflexionar: Quina és la clau que dona la Zaira per evitar l’assetjament?

“Si ho veus, atura-ho!” Visioneu el vídeo a partir del minut 4 i responeu a les preguntes següents: http://www.ccma.cat/tv3/super3/infok/infok-02052016-especial- bullying/video/5598844/

Quins són? Per què creieu que diu que els espectadors estan de part de l’assetjador? Quines conductes pateix inicialment l’Aina a l’escola? Amb l’ús del Messenger tot empitjora. Per què? Com reacciona la Maria davant els atacs que rebia la seva amiga a la xarxa? L’Aina no explicava a casa la situació que estava patint: Per què? Què va passar quan ho va fer?

Al cap del temps, l’Aina va restablir la relació amb les persones que li feien assetjament. Com ho valoreu? Quin ha de ser el paper de les persones que contemplen casos d’assetjament? Quina recomanació fa l’Aina al final del vídeo?

Per reflexionar: Per què creus que qui pateix assetjament sovint no ho diu a ningú? Què creieu que vol dir la presentadora amb “TRENCA EL SILENCI”?

b-resol IDELT18 http://www.b-resol.com/