CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Advertisements

EL TREBALL DE CATALÀ.
TESEU Y EL MINOTAURE Pablo José Blasco Mendoza 4ºB.
BLANCANEU I ELS SET NANS 1.
Ecolina era una jove gallina que vivía en la muntanya amb la seua família. Menjaven fruites i verdures, cuquets i herbetes; jugaven lliures pel camp i.
VISITEM LA RESIDÈNCIA.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
Temps era temps, hi havia un pagès molt i molt alt i gros que semblava un gegant.
Hi havia una vegada un lloc màgic, ple de color i aromes on vivia un drac panxa contenta. Era molt simpàtic, rialler i un enamorat del seu país, El Jardí.
3a PART Els nens i nenes de P- 4
El mercat ELS NENS I NENES DE P-4.
ELS COLORS AMB JOAN MIRÓ
Ens visita el dentista a P3, P4 i P5!!!
EL CONTE DEL DOFÍ.
LA VIDA DE JOAN MIRÓ.
Autora: Adriana Castells Il·lustrador: Edu Castells
Espero que aquesta petita aventura us permeti conèixer una mica més els nens que, com jo, tenen 3 anys.
EL TAURÓ QUE ES VA ENAMORAR
EL POBLE DE LA FANTASIA.
LA BRUIXA INVISIBLE AUTORS: Mario i Dídac.
Aprenem a trasplantar Cicle Inicial.
Perseu i Andròmeda.
Tothom pot aconseguir el que es proposa !!!
Quin dinosaure!.
EL GAT NEGRE “Història del gat negre” a El lenguaje oral en la escuela. Joan TOUGH, (1987). Madrid:Visor.
Llegendes sobre la Lluna
L'ABELLA, EL LLEÓ I LA GIRAFA
LA PETITA GIRAFA.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
ALICIA I EL MON DE LES TRES DIMENSIONS.
-FIGURA TERCERA SETMANA: PASTORS I REIS DILLUNS 14 -FIGURA TERCERA SETMANA: PASTORS I REIS JOSEP, MARIA I JESÚS VAN COMPTAR AMB MOLTES PERSONES SENZILLES.
EL CAVALLET DE MAR I ELS SEUS FILLS
EL CONTE DELS TAURONS.
Concurs Bíblic Víctor Bernal Martínez Col·legi Sant Josep Obrer
Hi havia una vegada un nen que es deia Tomàs que volia ser mag.
El dinosaure i el cavernícola
EN HODJA I LA PORTA Conte del Marroc.
Quan l’amor fa mal.
La història de Sísif Mitologia Grega.
EL POU DE LA MÀGIA AUTORS: Pablo i Laia L..
Autores: Carol i Sohani
-FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA DIMECRES 9 -FIGURA SEGONA SETMANA: JOSEP I MARIA SOMRIU, JA QUEDA POC PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE NEN JESÚS.
CONCURS.
Hi havia una vegada una família de ratolins.
La llegenda en el Poblat Ibèric
Una historia a Castelldefels.
XIII a Setmana de la solidaritat
L’Aventura de l’Olinet
BIODIVERSITAT A L’HORT
EL PRIMER MANAMENT MT, 22,
Treball efectuat per GUILLEM BIRBA i MARIA JORDANA
L’eskamot verd ens demana ajuda!
LA PANDILLA.
Carta de Lincoln al mestre del seu fill (i II)
Llegenda.
RELAT CURT El drac de l’aigua
HANSEL I GRETEL Hansel i Gretel vivien amb el seu pare un pobre llenyataire i la cruel madrastra. Eren tan pobres que gairebé ja no tenien ni menjar per.
LA FLOR MÀGICA AUTORS: Ainoa i Christian.
ELS 5 SENTITS Com ho sap el nostre cos?.
Una noia s’esperava en una sala d’un gran aeroport.
L’AVIÓ QUE VA ANAR A LA TERRA
RESTA PORTANT-NE.
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
El que ha passat està molt bé
Teodora la tortuga s'aparta una estona per a retirar-se i pensar
CABREM TOTS AL GIMNÀS?.
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
Sobre l’esforç Anònim 2014 .
Transcripción de la presentación:

CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA

Volant, volant pel cel amb la seva màgia, la fada Empatia va passar per sobre d’una escola i es va aturar en sec. Havia vist coses que no li agradaven: -nens arraconats al pati sense ningú, -algú molt trist i sol…

Es va adonar especialment d’un nen, anomenat Makumba, acabat d’arribar d’un altre país , que amb molta paciència intentava jugar amb algun company però no el volien.

? Després de pensar una estona va dir: La fada Empatia es va concentrar tant en aquella escola, que baixar en picat cap avall i si es descuida cau per terra Després de pensar una estona va dir: ? Hi he de fer alguna cosa!

Els regalaré unes quantes supersabates empàtiques que els ajudaran a saber-se posar al lloc d’un altre Ja ho sé!

I així ho va fer. L’endemà quan els nens i nenes arribaven a l’escola va anar a trobar-los i va començar a regalar supersabates empàtiques.

Ningú no entenia res! i de sobte...

Uau!!!! En Makumba estava envoltat de nens i nenes que volien jugar amb ell. LES SABATES FUNCIONAVEN!!!!

Al cap d’un temps a en Pau se li va trencar una sabata i es va posar les esportives normals.

I quan va entrar a la classe, es va adonar que la Maria estava plorant. Va córrer cap a ella per si la podia ajudar.

La fada Empatia, que ho veia des del costat d’un núvol, s’adonà que aquests nens i nenes ja no necessitaven supersabates.

... i a l’hora del pati va baixar a canviar-les.

I així va ser com en aquella escola va canviar, tots estaven més contents que mai, eren més feliços perquè sabien que sempre tenien nens al costat que els entenien i es sabien posar al seu lloc quan ho necessitaven.

I la fada Empatia se’n va anar a ajudar a altres nens i nenes.

EL CONTE DE LA FADA EMPATIA JA S’HA ACABAT i ... MOLTES GRÀCIES PER HAVER ESCOLTAT