Welcome to World History!

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
To be, or not to be? Lets start out with one of the most important verbs in Spanish: ser, which means to be.
Advertisements

Ayudando a su Hijo(a) a Tener Éxito en la Escuela.
Back to School Night Stella Middle Charter Academy Mr. Walder September 15, 2011.
Hoy es lunes, el treinta de septiembre. La pregunta: How do you greet someone… in the morning? in the afternoon? in the evening? La tarea: OJO  OJO 
December 2014 Friendly RemindersImportant Dates From Mrs. Rink December 1 – Late Start December 12 – Early Release December 15 – Late Start December 22-January.
MORE CONVERSATION TOOLS
Survival Spanish – SPA II y III
 ¿Cómo se dice….? (Escriben en Español)  1. Who?  2. What?  3. When?  4. ONE QUESTION that you know how to ask (A complete sentence)
Trabajo de timbre Contesten las preguntas en frases completas. 1.¿Cómo se llama una persona que apaga incendios? 2.¿Cómo se llama una persona que vende.
Actividad Inicial #1 Fill in the speech bubbles with appropriate Spanish questions and answers. (complete this activity on p.18 of your notebook; use p.35.
Objetivo: Ask and tell what time it is. Talk and write about my classes at school. Agenda: 1.HacerAhora: El Tiempo 2.? Importantes 3.Brilla 4.Apuntes 5.Mi.
Welcome, Students! English Course Teacher: Berenice González.
¡Hola! ✤ Study for your vocab quiz for 5 minutes! ✤ Unit 2 Apuntes 1 ONLY ✤ Make sure you can translate from English to Spanish!
To be, or not to be? Let’s start out with one of the most important verbs in Spanish: ser, which means “to be.”
Campanada guidelines in your composition notebook ¿Cómo es tu familia? (10 points) Ex. Hoy es Miercoles el 27 de enero First line will start with the date.
Week 30 Spanish II. Para Emepzar 11 de abril What is this question asking: ¿Dónde te gustaría visitar y por qué?
UNIVERSIDAD AUTÓNOMA DEL ESTADO DE HIDALGO ESCUELA SUPERIOR DE ZIMAPÁN
Vocabulario Spanish English Zaragoza Zaragoza Badajoz Badajoz
To be, or not to be? Let’s start out with one of the most important verbs in Spanish: ser, which means “to be.”
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Español 3 24 de febrero de 2017.
Spanish 1 & 2 Week 3.
To be, or not to be? Let’s start out with one of the most important verbs in Spanish: ser, which means “to be.”
TOPIC: REVIEW OF POSSESSIVES
Parent Conferences Conferencias de Padres.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
¿Qué haces en la escuela?
(How to tell time in Spanish)
1.12 Repaso 2 de septiembre.
Aprendemos Hoy: (We are learning today…)
Español 1 11 de mayo de 2017 Good morning, thank you for taking my classes today. For the most part the kids are really great. Here is my schedule for.
Español 2 22 de febrero de 2017 This is for periods 2 and 3.
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
El 28 de Agosto Objetivos:
Lección 29 para el 6 y 7 de abril
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Español 2 3 de marzo de 2017.
Español 2 24 de febrero de 2017.
Español 2 1 de marzo de 2017.
First Grade Dual High Frequency Words
Apuntes: Gustar Lección 2: En la clase.
Día número 24 Español 1—Acelerado
News from K62/ Noticias de K62
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Preparacion Hoy es martes el Primero de diciembre
Objetivo: How to introduce yourself and ask someone else’s name
Quasimodo: Tienes que hacer parte D de la tarea..
Write in Spanish (See pag 96)
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Para hacer ahora ¿Cómo es? 1) 4) 2) 5) 3) 6)
Tema 4: La ciencia y la tecnología
WELCOME BIENVENIDO Ms. Colet’s Achieve Class Presentation.
4.7 invitations, ir+a+inf..
Quasimodo: Traducir Our mother is hardworking.
Meta: Puedo identificar vocabulario del salón de clases
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
WELCOME BIENVENIDO Ms. Colet’s Achieve Class Presentation.
¿Cuáles son los saludos y las despedidas en español?
Hoy es _______,el ____ de ____________.
1.12 Repaso 2 de septiembre.
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Transcripción de la presentación:

Welcome to World History! Make sure you pick up one of each sheet on your way in With Kristen Pruitt

My Teaching Philosophy (todas las traducciones de google así que me perdonen los errores) The most important thing to learn, is how to learn Lo más importante de aprender, es la manera de aprender World History is becoming even more important in the 21st century Historia del mundo es cada vez más importante en el siglo 21 Students should get the grade they are willing to work for Los estudiantes obtendrán de grado para la que trabajan

Policies that support this Help with Organization The most important thing to learn, is how to learn Lo más importante de aprender, es la manera de aprender Policies that support this Help with Organization Leniency with late work Completed late work will always count for a passing grade Las políticas que apoyan esta Ayuda con la organización Aceptan la tarea tardía Tarea completado es va siempre contará para un nota aprobatoria

World History is becoming even more important in the 21st century Historia del mundo es cada vez más importante en el siglo 21 To me this means being able to do more than just recite facts Projects require students to compare, analyze, categorize, interpret, and WRITE! Para mí esto significa ser capaz de hacer algo más que recitar hechos Los proyectos requieren que los estudiantes comparar, analizar, clasificar, interpretar y ESCRIBIR!

Students should get the grade they are willing to work for Los estudiantes obtendrán de grado para la que trabajan My website: humanhistories.weebly.com Their Book: “The New Book” Website Registration: TBD Remind: text @a9hh7k3 to 81010 My tutoring hours: VERY FLEXIBLE Study Guide Help- Lunch/Any morning Quiz PREP- Thursday Afternoon till 5pm, Friday Morning 8:00-8:35 By Request: Spanish Chapter Summaries Power lunch- for struggling students .

AND YOU! You are your child’s most important resource Look for progress reports Follow up on assignments Ask questions about what they are learning Communicate with the school Please help us keep them off cell phones Usted es el recurso más importante de su hijo Busque informes sobre las notas Dar seguimiento a las asignaciones Haga preguntas acerca de lo que están aprendiendo Comuníquese con la escuela Por favor; ayuden nos para no llaman ellos en el teléfono celular