Curriculuma 1.5. MATERIA.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi.
Advertisements

ATAZAK “Egoera problematikoa irtenbideratzeari begira dagoen jardueren multzoa, testuinguru batean zehaztatuta, beren amaieran ikasleek ekoizpen nabarmena.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
ZATIKIAK: SARRERA DBH 1. Esanahia eta adierazpena Zenbakitzailea: Zenbat zati hartu ditugun adierazten du. Izendatzailea: Osoa zenbat zatitan banatu dugun.
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
OINARRIZKO ZEHAR-KONPETENTZIAK: NOLA IRAKATSI ETA EBALUATU
EBALUAZIOA GORPUTZ HEZKUNTZAN
EHAEko CURRICULUM OFIZIALA
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA
DISOLUZIOAK.
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
HIGIDURA.
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
ZER DA KOKLEAR INPLANTEA?
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
POLITIKA.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
KALITATEA HEZKUNTZAN ikastetxeen kudeaketa sistema
Bideoak, jolasak eta irakurgaiak dituzue. Material osagarriak dira.
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
IRAKURKETA LANTZEKO ORIENTABIDEAK
AKROSPORT.
Paula, Maider eta Maialen
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
ZENTRAL NUKLEARRAK.
IKASKETA KOOPERATIBOA
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
Fenomenoen gaineko ikerketa
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
BITARTEKARITZA.
2. LAN EGITEKO MODU EZBERDINAK - DEFINIZIOAK - EZAUGARRIAK ZEHAZTU
META! Kultura finantzatzeko eta kulturan parte hartzeko bide berria.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
DESKRIPZIOA.
HIGIDURA ONDULATORIOA
Beritzegune Nagusia / Arloak
HISTORIARI DAGOKION PROBLEMA: MATERIALISMO HISTORIKOA
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
IRALE.
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
GIZARTEARI DAGOKION PROBLEMA: AZPIEGITURA ETA GAINEGITURA
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
EnREDados Arabako Foru Aldundiak diruz lagundutako proiektua da.
Razionalismoa Enpirismoa
Konpetentzia kooperatiboa ebaluatzeko plan-eredua
Komunikazioaren elementuak
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
Euskal Ondare Digitalaren Artxibategi Elektronikoa
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Nukleoaren bildukia eta nukleoa
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
MATERIALISMO DIALEKTIKO ETA HISTORIKOA
ZENTRAL NUKLEARRAK.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

Curriculuma 1.5. MATERIA

Aurkibidea Zer dakigu curriculumaz Curriculuma ulertzeko moduak

1. Zer dakigu curriculumaz HSAOL/LOGSEren berrikuntzatakoa (1.2 materia) Definizioa Funtzioak Osagaiak Iturburuak Zehaztapen mailak

Curriculuma: definizioa Ikasleek ikasteko eskolak eskaintzen dion guztia Eskolak bere eskaintza emateko dituen baliabideak Irakaskuntza-ikaskuntza prozesua eta lortutako emaitzak ebaluatzeko erak

Curriculuma: funtzioak Bi funtzio ditu: Hezkuntza sistemaren helburuak esplizitatzea. Praktika pedagogikoa orientatuko duen gida izatea.

Curriculuma: osagaiak Lau galderei erantzuten diete: Zer ikasi-irakatsi? Noiz ikasi-irakatsi? Nola ikasi-irakatsi? Zer, noiz eta nola ebaluatu? Hurrengora

Zer ikasi-irakatsi? Ikaste-irakaste prozesuan lortu behar ditugun helburuak. Edukia, helburuak lortzeko barneratu behar dutena.

Noiz ikasi-irakatsi? Edukien hurrenkera, nola antolatu. Eduki bakoitza lantzeko behar den denbora. Bi informazio hauei esker: etapa bakoitzaren edukiak zikloz ziklo banatu eta bakoitzaren barruan denbora unitateak definitzen dira.

Nola ikasi-irakatsi? Aspektu metodologikoak: Ikasleekin zer nolako harreman mota eraiki behar dugun gure helburuak lortzeko. Baliabide didaktikoak Antolakuntza…

Zer, noiz eta nola ebaluatu? Ebaluazioaren erreferentziak ondoko hauek dira: Ebaluatzeko uneak edo egoerak sistematizatu (noiz) Erabiliko ditugun baliabideak: irizpideak, adierazleak, tresnak (nola)

Curriculumaren iturburuak Soziologikoa: gizarteak hezkuntza sistemari egiten dizkion eskariak Psikologikoa: ikasleen garapenari buruzko informazioa (psikomotorea, kognitiboa, afektibo-soziala eta morala) Pedagogikoa: oinarri teorikoak eta esperientzia praktikoak. Epistemologikoa: ezagutza zientifikoak, lan metodoak eta aplikazioak.

Curriculumaren zehaztapen mailak Oinarrizko Curriculum Diseinua (OCD) 1. maila Ikastetxearen Curriculum Proiektua (ICP) Ikastetxearen Hezkuntza Proiektua (IHP) 2. maila Gelako programazioa 3. maila Hurrengora

2. Curriculuma ulertzeko moduak Curriculuma ulertzeko 3 ikuspegi: Eduki gisa Planifikazio gisa Errealitate interaktibo gisa

Curriculuma: eduki gisa Curriculuma = zer irakatsi Curriculuma = helburuak eta edukiak Hezkuntza prozesuak erabat kanpo; beraz ez litzateke eraginkorra izango eskolen lana gidatzeko

Curriculuma: planifikazio gisa Elementu gehiago barne-hartzen du Curriculuma= zer irakatsi, nola irakatsi, noiz irakatsi, zer, noiz eta nola ebaluatu Baina ez da curriculum operatiboa

Curriculuma: errealitate interaktibo gisa Curriculuma intentzioak baino gehiago da, errealitate bat da Eskola eremuan gertatzen diren harremanen garrantziaren ondorioa  Ikasi-irakatsi Curriculuma goitik behera eta behetik gora Curriculuma = intentzioak + ekintza

2. Curriculuma ulertzeko moduak Curriculuma ulertzeko ikuspegien “continuuma”