GURASO ESKOLA 2014/2015.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi.
Advertisements

ATAZAK “Egoera problematikoa irtenbideratzeari begira dagoen jardueren multzoa, testuinguru batean zehaztatuta, beren amaieran ikasleek ekoizpen nabarmena.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
2 Natura Zientziak - DBH 1 Lurraren geruzak eta baliabideak Lurra Hauetan banatuta dago: Geruzak Hauek dira: GeosferaBiosferaHidrosferaAtmosfera Geruza.
PRESTAKUNTZAREN EDUKI BLOKEAK
SARRERA Saioen antolamendua
Batxilergoa Jakintza ikastolan
OINARRIZKO ZEHAR-KONPETENTZIAK: NOLA IRAKATSI ETA EBALUATU
EHAEko CURRICULUM OFIZIALA
IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
E. A. E. KO OINARRIZKO HEZKUNTZAREN CURRICULUM DEKRETUAREN II
HIGIDURA.
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
Aurrekontua: zer pentsatua ematen duen zenbaki labirintua
ZUENDARITZA PROIEKTUA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Paula, Maider eta Maialen
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
ZUZENDARIEN BILERA
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
Ongi etorri!.
EKI GURASOENTZAKO AURKEZPENA
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
META! Kultura finantzatzeko eta kulturan parte hartzeko bide berria.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Patinak.
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Salbatore Mitxelena Ikastola
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
Konpetentzien araberako
KLONAZIOA.
Soldata Lan Harremana Hitzarmen Kolektiboa Ogasuna Gizarte Segurantza
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
animalia hiltzailea / animalia-hiltzailea
PLATON: FILOSOFIA PRAKTIKOA ETIKA ETA POLITIKA.
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
Sindikatuak eta lan-munduaren euskalduntzea
Zuzendari bilera ikasturtea
GURASO ESKOLA 2014/2015.
Komunikazioaren elementuak
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
Unibertsitatean sartzeko
KALKULU NUMERIKOA: Funtsezko arazoa:
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
SELEKTIBITATEA Azterketaren egitura.
Transcripción de la presentación:

GURASO ESKOLA 2014/2015

FORMAKUNTZAREN EDUKIA Saioa: EKIren azalpen orokorra Saioa: Drive aplikazioaren erabilera Saioa: Hizkuntzak (Euskara, Gaztelania eta Ingelesa) Saioa: Natur zientziak eta Gizarte zientziak Saioa: Matematika Saioa: Formakuntzari buruzko hausnarketa

1.SAIOA

Euskal Curriculumari erantzuteko sortutako ikasmateriala, konpetentzietan oinarritua eta IKTak integratuta dituena. Unibertsitatean ezarri den “Bolonia” planeko ildoak jarraitzen ditu. Biak konpetentzietan oinarritzen dira eta bata bestearen jarraipena dira. Ikaslea, unitate bakoitzaren amaieran konpetentea izatea da helburua: proposatutako egoera bati irtenbidea ematea, ikasitako edukiak erabiliz.

IKTak ez dira tresna osagarriak, oinarrizko edukiak eskuratzeko beharrezko tresnak baizik.

6 arlotan lantzen da: Euskara Gaztelania Ingelesa Matematika Gizarte Zientziak Natur Zientziak

MATERIALA GAIAK LIBURUA JARDUERA FITXAK LAN KOADERNOA EUSKARA X GAZTELANIA INGELESA MATEMATIKA GIZARTE NATUR ZIENTZIAK Materiala 4 urterako izango da. Urtero %30 ordainduko da.

Plataforma digitalak: Ekigunea Infogunea Virtusbook

EKI material berria: EKI-IKASYS koaderno digitalak 6 arloetan (DBH2)

EKI etorkizunerako beharrak: EKI formazioa irakasleentzako 2014/15 Internet sarearen jasangarritasuna hobetu da Ordenagailuak: - 1:1 Ikasleko ordenagailu bat. - Informatika gela, etxeko lanak egiteko. - Gurasoei formazioa eskaintzen jarraitzea. EKI formazioa irakasleentzako 2014/15 DBH1: - Saio orokorra - Unitateko: 1 eduki mailan + 1 IKT DBH2: - Unitateko: 2 eduki mailan + 1 IKT

Ebaluatzeko era aldatzen da: Adierazleen lorpena. Ebaluazio frogak: Edukien eskuratze froga. Konpetentzien eskuratze froga. ARLOA EDUKIAK KONPETENTZIAK JARRERA EUSKARA %30 %60 %10 GAZTELERA INGELESA GIZARTE %40 %50 NATURA MATEMATIKA

ORRIEN ZENBAKIA KENDU. GARAPEN FASEKO EDUKI BALIABIDEAK ESKURATZEN ATALEAN…OSAGAI 1 ETA OSAGAI 2 …..SARTU.

FASEAK FUNTZIOA BIDEA HASIERA FASEA Ikaslea konpetentziarekin erlazionatutako egoerarekiko kokatzea eta haren eskakizunei erantzuteko lan plangintza egitea. Hasierako egoeraren aurkezpena GARAPEN FASEA Osagai ezberdinen bitartez Ikasleak konpetentziak/ egoerak eskatutako eduki-baliabideak eskuratzea Ikasleak eduki baliabideak mobilizatzen eta integratzen ikastea. Eduki baliabideeen autorregulazioa. Jarduera osagarriak. Eduki baliabideen ebaluazioa Hasierako egoera berreskuratu eta irtenbide egoki bat ematea eduki baliabideak mobilizatuz. AMAIERA Ikasleak eduki baliabideak transferitzen ikastea. Autorregulazioa Egoera berri bat aurkeztu eta edukiak transferitu eta mobilizatuz, irtenbide egokia eman. KONPETENTZIAREN ZERTIFIKAZIO FASEA Ikasleak konpetentziaren lorpena erakustea. Konpetentziaren bakarkako ebaluazioa.

Konpetentzien ebaluazioa EDUKI BALIABIDEEN EBALUAZIOA Konpetentziak zenbait eduki-baliabide eskuratzea eskatzen duenez, ebaluazioan aztertu eta baloratu egin behar da ikasleek eduki horiek eskuratu dituzten . Lorpen adierazleak erabiliko dira ebaluazioa egiteko. Jarduera ezberdinak planteatzen zaizkie eta zehaztutako adierazleak bete behar dituzte. Jarduera bakoitzak bere adierazle propioak izango ditu. Ikasleei ebaluazio frogen aurretik adierazle hauek ematen zaizkie.

Konpetentzien ebaluazioa KONPETENTZIAREN EBALUAZIOA Konpetentziak zenbait eduki-baliabide eskuratzea eskatzen duenez, ebaluazioan aztertu eta baloratu egin behar da ikasleek eduki horiek eskuratu dituzten. Lorpen adierazleak erabiliko dira ebaluazioa egiteko. Konpetentziak zenbait eduki-baliabide eskuratzea eskatzen duenez, ebaluazioan aztertu eta baloratu egin behar da ikasleek eduki horiek eskuratu dituzten . Lorpen adierazleak erabiliko dira ebaluazioa egiteko. Konpetentziak zenbait baliabide modu estrategikoan mobilizatzea eta transferitzea eskatzen duenez, ebaluazioan aztertu eta baloratu egin behar da hau egiteko gai diren. Balorazioa egiteko, irizpide hauek erabiltzen dira: Pertinentzia, koherentzia eta eduki baliabideen erabilera. Hauen eskuratzea ere, lorpen adierazleak erabiliz ebaluatzen da.

Konpetentzien ebaluazioa KONPETENTZIA FROGAREN EGITURA ZEREGIN EZBERDINAK AURKEZTEN DIRA (2/3) 3 ZEREGINETIK 2 ONDO EDUKIZ GERO, GAINDITUTA. 2 ZEREGINETIK 1 ONDO EDUKIZ GERO, GAINDITUTA. FINKATZEN DIREN ADIERAZLEEN BIDEZ, ZEREGIN BAKOITZEAN 3 EREMU BALORATZEN DIRA : KOHERENTZIA/ PERTINENTZIA/ EDUKI BALIABIDEEN ESKURATZEA Konpetentziak zenbait eduki-baliabide eskuratzea eskatzen duenez, ebaluazioan aztertu eta baloratu egin behar da ikasleek eduki horiek eskuratu dituzten . Lorpen adierazleak erabiliko dira ebaluazioa egiteko.