MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Pla de Recursos Humans per al mandat
Advertisements

e-health i terciarisme
ELS EQUIPS D´ASSESSORAMENT PSICOPEDAGÒGIC
Sistemes microinformàtics i xarxes
Xarxa Productes de la terra
Programa del Dr. Joan-Francesc Pont per a la Direcció de l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials JUNTA D’ESCOLA 1 d’abril de 2004 “El dubte no és.
Pla estratègic del Servei de Biblioteques
JUAN ORBEGOZO Cap gestió i avaluació de RRHH
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
Taula sectorial de Gent gran en risc Avaluació i línies de treball
SERVEI ATENEA CETIC suport a la docència abril 2016.
Escola de cuidadors. Escola de cuidadors Una mica d'Història.
Els recursos de la TET. Un punt de partida.
El Consell Municipal de Serveis Socials de Santa Coloma de Gramenet
Autor: Samuel Lozano Alcodori
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
“…acompanyem al ciutadà en el decurs de la seva vida…”
Plantilles complexes i la gestió del temps de les persones.
Presentació dels resultats de la primera fase del projecte PLANS DOCENTS i MATERIALS BÀSICS Barcelona, 22 setembre de 2016.
va aprovar la Llei de Millora de barris.
PROMOCIÓ DE L’OCUPACIÓ I L’AUTOOCUPACIÓ
Ports Nets: Un model de gestió integrada
T'acompanyam perquè treballis en IGUALTAT.
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de Medicina i Ciències de la Salut 16 de juny de 2016.
El model EDC: De la inserció laboral a la gestió corporativa de la diversitat De les dificultats a les oportunitats empresarials.
Projecte d’Itineraris Formatius
Model d’Acreditació i Qualitat en l’atenció
Comissió de Política Lingüística
PLA DE FORMACIÓ DEL CENTRE
Visió estratègica de la UPC
La creació del Consorci de Biblioteques de Barcelona Per Marta Clari
Presentació de la Guia per a la identificació i
5 SERVEI PER LA SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ PROJECTES ENDEGATS
Direcció General d’Igualtat d’Oportunitats en el Treball
EL PROCÉS DE DIRECCIÓ DE L’EMPRESA
Equips docents: Una forma diferent de fer docència
PROGRAMA D’ACTUACIÓ MUNICIPAL I PRESSUPOST 2010
SERVEI DE BIBLIOTECA I DOCUMENTACIÓ DE LA UIB
Mitjà de Comunicació Local
FORMACIÓ UAB PREUS NO REGULATS / FORMACIÓ NO SUBVENCIONADA
PROJECTE D’IMPLANTACIÓ SISTEMA DE GESTIÓ PER COMPETÈNCIES (SGC)
Presentació Cadena de Valor
PROCÉS DE SEGUIMENT DE LES TITULACIONS UNIVERSITÀRIES
REPERCUSIONS DEL NOU MODEL EN ELS SERVEIS SOCIALS LOCALS
Pla estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental ( ) Presentació del Pla de treball Consell d’Alcaldes del.
L’empresa com a sistema organitzat
Treball i aprenentatge en xarxa
MODEL DE QUALITAT DEL CONSELL COMARCAL DEL MARESME 27 d’abril 2006.
ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ Comissions Qualitat EUHT
Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica EAP DE SANT ANDREU
PROGRAMA ELECTORAL FeSP-UGT Universitat de València
Projecte d’Itineraris Formatius
Suports en l’elaboració del Projecte Educatiu de Centre
Les Franqueses, setembre 2007
CRAI: definició i estructura
Serveis de Consultoria
Pla Integral de Salut Mental
I Jornades de Mobilitat Internacional del PAS
PROJECTE EXPERIMENTAL D’HOMOLOGACIÓ D’EMPRESES D’FCT
CRAI: Unitat de Recerca
CRAI: Unitat de Docència
Sistema de descàrrega d’aplicacions per a mòbils intel·ligents
ESTRATÈGIES I OBJECTIUS
Recursos d'informació en globalització i sostenibilitat
Presentació de resultats
Àrea d’Atenció a les Persones
Pla d’Ordenació de les estructures administratives i de gestió de: - Servei de Gestió de la Recerca, de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca,
Elaboració del Pla de formació ajuntament de viladecans
El departament de Recursos Humans
Eixos i línies estratègiques
Transcripción de la presentación:

MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ 27/03/2014 MODEL ADMINISTRATIU I DE GESTIÓ 13_05_2014

SEQÜÈNCIA D’ACTUACIONS

ESTRUCTURA DE GESTIÓ Gerent SERVEIS CENTRALS OSSMA Control de Gestió UB/Grup UB SERVEIS CENTRALS ADMINISTRADORS/ES DE CAMPUS ORGANITZACIÓ I RECURSOS HUMANS FINANCES GESTIÓ DE LA RECERCA GESTIÓ ACADEMICODOCENT I D’ESTUDIANTS INFRASTRUCTURES I SERVEIS GENERALS TECNOLOGIES D’INFORMACIÓ I COMUNCACIÓ COMUNICACIÓ, MARQUETING I PROMOCIÓ SERVEIS COMUNS I PROJECTES Document de treball, 25-2-2014

Àrea d’Organització i RR.HH. Direcció d’Organització i RR.HH. ESTRUCTURA DE GESTIÓ Gerència Direcció d’Organització i RR.HH. Sots-direcció d’Organització, Formació i Desenvolupament Professional Sots-direcció Recursos Humans Document de treball, 25-2-2014

27/03/2014 MARC DE REFERÈNCIA ORGANIGRAMA DE GERÈNCIA Projecció d’una estructura acadèmic més àgil i eficient Interdisciplinarietat en la docència i en la recerca Projecció internacional Situació econòmica restrictiva Organització orientada a la creació, transmissió i difusió de la cultura i el coneixement

QUINS SON ELS REPTES QUE TENIM? 27/03/2014 QUINS SON ELS REPTES QUE TENIM? ORGANIGRAMA DE GERÈNCIA Orientar la gestió a generar valor i focalitzar el suport administratiu en les activitats que son la nostra raó d’ésser com a universitat pública. Incorporar en les accions i procediments l’anticipació i la satisfacció de necessitats, expectatives i oportunitats de tots els nostres grups d’interés – ser més proactius Millorar l’eficiència impulsant la gestió per processos , amb una visió global que ens ajudi a coordinar-nos Organització de gestió flexible per adaptar-se als canvis i necessitats amb agilitat Millorar la qualificació professional del PAS i incrementar l’especialització Promoure la transparència i el rendiment de comptes, incorporant l’avaluació en la gestió

Punts crítics model actual de gestió 27/03/2014 Punts crítics model actual de gestió ORGANIGRAMA DE GERÈNCIA Estructura organitzativa rígida i burocràtica, que no permet una adaptació àgil a noves situacions ni mobilitat del personal Elevat nombre de microunitats de gestió que no permeten donar resposta als nous reptes ni aprofitar les economies d’escala Les noves necessitats es responen bàsicament amb increment de personal i de suport de gestió Organització Envelliment del personal i necessitat de planificar el relleu generacional Poca especialització del PAS Manca de carrera professional Avaluació del personal Manca d’una política de personal a llarg termini Persones

ACCIONS Organització Persones ORGANIGRAMA DE GERÈNCIA 27/03/2014 ACCIONS ORGANIGRAMA DE GERÈNCIA Incorporar la gestió per processos Focalitzar i prioritzar la gestió en els processos de recerca i acadèmicodocent i l’orientació a l’usuari Orientar els serveis centrals a l’especialització Establir un model de gestió que faciliti la mobilitat del personal Agrupar microunitats amb l’objectiu de mantenir una polivalència en la gestió Organització Incorporar l’avaluació en el desenvolupament professional Establir les carreres professionals, especialitzant el PAS a partir dels perfils professionals Desenvolupar un pla de formació de desenvolupament professional Desenvolupar un pla de relleu generacional Desenvolupar una política de personal a llarg termini Persones

GOVERN DE LA GENERALITAT MAPA DE PROCESSOS 27/03/2014 GOVERN DE LA GENERALITAT GOVERN DE L’ESTAT SOCIETAT PLANIFICAR ESTUDIANTAT SOCIETAT CLIENTS ESTUDIANTAT SOCIETAT CLIENTS PROVEÏDORS ALIATS PERSONES 9

GOVERN DE LA GENERALITAT 27/03/2014 SITUACIÓ ACTUAL GOVERN DE LA GENERALITAT GOVERN SOCIETAT PLANIFICAR SECRETARIA (SED) ESTUDIANTAT SOCIETAT CLIENTS ESTUDIANTAT SOCIETAT CLIENTS PROVEÏDORS ALIATS PERSONES 10

GOVERN DE LA GENERALITAT SUPORT ACADÈMICODOCENT 27/03/2014 NOU MODEL GOVERN DE LA GENERALITAT GOVERN SOCIETAT PLANIFICAR SUPORT ACADÈMICODOCENT GRAUS - MASTERS ESTUDIANTAT SOCIETAT CLIENTS ESTUDIANTAT SOCIETAT CLIENTS PROVEÏDORS ALIATS PERSONES 11

PROPOSTA ESTRUCTURA GENERAL UB 27/03/2014 PROPOSTA ESTRUCTURA GENERAL UB Informació i Atenció Suport Acadèmic Docent (USAD) Suport Departamental Suport a Òrgans de Govern Recerca Graus Màsters Administració FACULTAT Finances Personal Obres, Manteniment i Seguretat Economia Punt atenció usuari Recursos Humans Àrees Transversals Infraestructures i Serveis Tecnologies

CALENDARI OPERATIU D’ACTUACIÓ 27/03/2014 CALENDARI OPERATIU D’ACTUACIÓ ORGANIGRAMA DE GERÈNCIA Actuació Calendari Presentació del Model organitzatiu Directores/directors d’Àrea, Administradores de Centre i Representants dels Treballadors 09.05.2014 – 13.05.2014 Dimensionament de les noves estructures i estudi de la situació actual 09.05.2014 – 16.05.2014 Determinació de la taula de consistència per encaixar processos i unitats 09.05.2014 – 30.05.2014 Reunions de treball amb Directores/directors d’àrea i Administradores de centre per determinar estructures, perfils places i costos 13.05.2014 – 13.06.2014 Informació i Negociació amb els representants dels treballadors, integrant en el calendari la RLT 13.05.2014 – 04.07.2014 Elaboració del Pla d’Organització i Ordenació 15.06.2014 - 08.07.2014 Aprovació model definitiu per òrgans competents: Comissió Delegada de PAS i Consell de Govern 2a. Quinzena juliol (data prevista 17.07.2014) Implementació model Setembre- Desembre 2014

CREACIÓ DE GRUPS DE TREBALL 27/03/2014 CREACIÓ DE GRUPS DE TREBALL ORGANIGRAMA DE GERÈNCIA Grup 1: Desenvolupament dels processos a les Facultats en les àmbits academicodocents i de recerca, i dels àmbits econòmic i de personal a les Facultats i Àrees Grup 2: Determinació dels perfils de les places de les unitats noves de Facultats i les necessites formatives específiques d’aquestes places Grup 3: Determinació d’un procediment de Promoció interna, lligat al procediment d’accés a places de nova creació i del procediment de mobilitat. Grup 4: Determinació del procés de funcionarització de determinades places Grup 5: Estudi i propostes d’horari laboral i de teletreball Grup 6: Estudi i propostes per relleu generacional Grup 7: Estudi i desenvolupament dels processos lligats a la Unitat d’Informació i Atenció (auxiliars de servei, tècnic logístic i tècnic audiovisual)