Piet Mondrian Holanda, 1872-1944.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
TABLEAU II.
Advertisements

EXPRESSIONISME ABSTRACTE
María Carmona Iván Zamora Sergio Gerra. S’anomena tren a una sèrie de vagons agafats units, generalment van sobre carrils especialitzats al cap dels anys.
Diferentes maneras de mirar un cuadro
PIET MONDRIAN.
Estilos de arte y artistas de las décadas de 1920, 1930 y 1940
Todo con bits Transmisión de imágenes.
Los colores Colors Los coloresLos coloresLos coloresLos colores.
PIET MONDRIAN PRODUCCIONES TANGO PRESENTA TANGO. Nació en Amersfoort Holanda en 1872 y su nombre verdadero era Pieter Cornelis Mondriaan. Fue uno de los.
Pablo Picasso ¿Quién es?.
LA PINTURA DE LA PRIMERA MITAD DEL SIGLO XX
Resumen clase anterior: Conceptos centrales de la teoría de la Estructuración Agente Es aquel capaz de producir una diferencia. Posee capacidad de acción.
Andy Warhol.
Sopa Campbell Andy Wharhol.
JOAN MIRÓ VIDA I OBRES inicials.
Palau de Cnossos (1700 – 1400 a.C.) Heraklion (Creta) Grècia.
FAUVISME ORIGENS: 1905 Exposició col·lectiva al Saló d’ Automne de Paris. Reben el nom de “Fauves” per part d’un crític d’art que durant l’exposició.
PICASSO Pablo Ruiz Picasso.
CUBISME ANALÍTIC PICASSO/BRAQUE.
Tableau II Piet Mondrian.
PAU PICASSO.
BAUHAUS, una escola d’art
CONSTRUCTIVISME SUPREMATISME NEOPLASTICISME HOLANDÉS
La Segona fase de la industralització
Tableau II Piet Mondrian
“L’ART NO EXPRESSA EL QUE ÉS VISIBLE, MÉS AVIAT FA VISIBLE...”
CLAUDE MONET.
5.
MONESTIR DE PEDRALBES El Monestir de Pedralbes és un dels edificis més valuosos del gòtic català, que conserva el claustre gòtic considerat el més gran.
Un animal en perill d’extinció
LA VIDA DE JOAN MIRÓ.
PABLO RUIZ PICASSO.
Tableau II Piet Mondrian
LA RESPOSTA IMMUNITÀRIA I (La resposta humoral)
POSIDÓ EL DÉU DELS MARS Mosaic (anònim).
Wassily Kandinsky 1866, Moscú – 1944, París
Impressionisme i postimpressionisme
TIPUS DE TAURONS.
FUNCIONALISME RACIONALISME NEOPLASTICISME ORGANICISME
PROJECTE DE CONSTRUCCIÓ I EXPLOTACIÓ DEL TRAMVIA SALT-GIRONA
INVENTS EL PARALLAMPS.
Claude Monet.
Dûna Petit i Júlia Cacho
La matèria.
Neoplasticismo De Stijl Historia del Arte y el Diseño II
EN QUINA CIUTAT EUROPEA ???
Trytrytrytrytry tr.
SENYALITZACIÓ DE SEGURETAT
MONITOR Silvia Pérez Bermudo.
Història de l’Art L’Art Europeu de la primera meitat del segle xx.
Sentit inicial de la tragèdia Canvi amb Eurípides
SURREALISME PARANOIC-CRÍTIC
La Presència Educadora
Miquel Pratsevall Héctor del Corral
Salvador DALÍ.
DONA II DE KOONING.
TIPUS DE TAURONS.
Willem de Kooning (Rotterdam, Long Island 1997) PINTURA
Dr. Jordi Fàbrega Dr. Andreu Parareda.
La Farinera Què vol dir un edifici MODERNISTA? Fem una línia de temps!
La Ratlla Verda Dídac Prat Galí 3r ESO C.
Mark George Tobey EL PINTOR MÍSTIC DEL NORD-OEST AMERICÀ
NO s’acceptaran els pòsters que NO estiguin fets amb aquesta plantilla
Comèdia romana Plaute i Terenci.
Anàlisi d’un lloc web implementant actualització del contingut
Màster d’Aplicacions Multimèdia
Estudi de la demografia i l’economia a la ciutat de Barcelona (2017)
DE L’ORGANIGRAMA AL DIBUIX Dinàmica i funcionament de la ciutat
VICTOR CATALÀ.
Mobappi, un nou canal de promoció i comunicació
Transcripción de la presentación:

Piet Mondrian Holanda, 1872-1944

Biografia De 1892 a 1907 estudia a l’ Acadèmia Estatal d’Àmsterdam. S’estableix a París entre 1911 i 1914 i entra en contacte amb pintors cubistes. Torna a Amsterdam i participa en la fundació del grup De Stijl (1917). El 1919 torna a París. El 1921 redueix la seva paleta als colors primaris i utilitza el blanc i el negre. El 1930 s’uneix al grup Cercle et carré i el 1931 a Abstraction-Création. El 1938 marxa a Londres i, el 1940, als Estats Units. Les seves pintures americanes són una xarxa de colors sobre fons blanc que marquen ritmes molt precisos mitjançant repeticions Els últims quadres suggereixen la idea de la gran ciutat amb ritme trepidant i visions de tràfic des de dalt d’un gratacels.

Gemeentemuseum. La Haya Molí al Sol (1911) 114 x 87 cm Gemeentemuseum. La Haya

Piet Mondrian, Árbol gris, 1912,

Bodegó amb gerra de gengibre II (1912) 95,2 x 120 cm Guggenheim Museum. Nova York

Composició en gris – blau (1913) 79,5 x 63,5 cm Museu Thyssen-Bornemisza

Composició VII (1913) 104,4 x 113,6 cm Guggenheim Museum Nova York

Tableau II (1925) 75 x 65 cm Col·lecció Max Bill. Zurich

New York New York, 1942; Broadway Boogie-woogie, 1944 Vicens vives nou i vell