CARÀCTER PROPI ESCOLÀPIES PALMA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
DELEGACIÓ DIOCESANA DE PASTORAL VOCACIONAL
Advertisements

L’EDAT MITJANA: UN TRESOR DE MIL ANYS.
Connecta Joven Imatges: NECESSITAT SOCIAL APRENENTATGE SERVEI
PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL QUALITAT DE VIDA
II. Déu és el nostre Pare 4. La creació és obra de l’amor de Déu.
Monges de Sant Benet de Montserrat
EBM LA FONTANA Escola Bressol Municipal de gestió directa de l’Ajuntament de Barcelona Districte de Gràcia Escola de tres grups: 1 de 18 infants de 2-3.
Programa de Transició Escola Treball
J de O V A E Q D U R I M N.
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
En aquesta súplica, el reconeixement del propi pecat s’uneix a la confiada seguretat d’obtenir el perdó diví. ● El salmista, lluny de sentir-se abandonat.
III. Jesús ve a salvar-nos
El Pare Claret és un regal per a tots
La felicitat dels justos –forjada amb els petits plaers de la vida familiar– és el tema central d’aquest bell poema. Al final del salm (v. 5) l’horitzó.
Què és Càritas Dijous, 29 de gener de 2015.
En aquesta bonica oració –composta per celebrar la collita (Ex 23,16)– la comunitat agraeix al Senyor els fruits de la terra (v. 7). A més, li suplica.
NADAL i EPIFANIA Nadal és la celebració del Misteri
ANY DE LA FE de l‘11 octubre 2011 al 24 novembre 2013
PETITS REPORTERS Títol.
DE L´ESCOLA TRADICIONAL A L´ESCOLA NOVA
INDEX .Classes socials .Família .Educació jocs i joguines
El perdó de Déu.
MONESTIR DE PEDRALBES El Monestir de Pedralbes és un dels edificis més valuosos del gòtic català, que conserva el claustre gòtic considerat el més gran.
ELS DRETS DELS INFANTS.
Llibre de les bèsties de Ramon Llull
3. Karl Marx: el materialisme històric 3. 5
1 u n i t a t El departament de Recursos Humans.
“…acompanyem al ciutadà en el decurs de la seva vida…”
Qui som? Escola concertada formada per una Cooperativa de mestres i una Associació Cultural Catalana Laica Ambient familiar, una sola línia Nivells educatius:
Aquest salm presenta la figura d'un home que té la seva casa entre els gentils; els seus ulls, però, estan fermament fixos a Jerusalem, on, en el.
Aquest salm és una barreja de súplica individual i també de salm sapiencial. En la primera part, el salmista expressa la seva plena confiança en el.
Pressupostos Participatius: educar per la democràcia
Una visió des de la família. Delegació de Família i Vida
"La Bíblia, Font de valors Humans i Socials"
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
INTERVENCIÓ COMUNITÀRIA INTERCULTURAL
ELS SAGRAMENTS.
3. Karl Marx: el materialisme històric 3. 3
CONCURS BÍBLIC NOM: Maria Melero Cugat
+ L'amor del Senyor envers el seu poble i la victòria que li té assegurada (v. 4) són el motiu proposat a la comunitat cultual per a convidar-la a.
Grups interactius a L’Esquitx
LA PREGÀRIA AMB INFANTS (en 4 estacions)
2. Zenó de Cition i l'estoïcisme
Model de gestió assistencial: innovació i integració. Montse Cervera
Temps de... ADSL.
4. El problema de la moral: eudemonisme
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
La Bíblia, Font de Valors Humans i Socials
La família constructora de pau
EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE EL REGNE ÉS ENMIG NOSTRE
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
ELABORAR-DESCOBRIR-IMAGINAR Diferents maneres de créixer jugant
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
Interacció escola - entorn.
"Senyor, ensenya'ns a trobar-te, a parlar amb tu, a estimar, a perdonar, a ser solidaris, a fer el bé a tothom, la veritable felicitat, i ensenya'ns a.
COMPARTIR CULTURES BARCELONA SYNODÀLIA 2003 II Sínode Europeu de Dones
Gestió participativa dels projectes de centre
EMBOLCALLS SOSTENIBLES
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Religió Catòlica 2 Educació Primària.
Reunió de famílies 6è EP L’Educació Secundària Obligatòria
Carta de compromís Manifest 3r ESO B 1.
PLA EDUCATIU D’ENTORN DEL BARRI DE SANT ILDEFONS DE CORNELLÀ DE LLOBREGAT 11/07/2019.
DOMINIQUES de l'ENSENYAMENT Presentació del CARÀCTER PROPI
EN DEFENSA DE L’ ESCOLA LAICA
Pàgina El problema de l’origen del coneixement i la veritat 1.2 L’origen i la constitució del coneixement: hume L’origen i la constitució del coneixement.
PREGÀRIA.
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Transcripción de la presentación:

CARÀCTER PROPI ESCOLÀPIES PALMA

1. TRETS SIGNIFICATIUS DEL CARISMA Pietat i Lletres, formació cristiana i promoció humana entre fe i cultura. Formació integral i harmònica Educació popular, estar obert a la diversitat de cultures i classes socials.

2. CINC OPCIONS FONAMENTALS DE LA INSTITUCIÓ Autenticitat i coherència amb la vida i l’acció. Obertura a la diversitat de persones, pobles i grups socials. Gratuïtat reconeixent tot el que Déu ens dóna. Col·laboració i compromís en el treball en equip. Creativitat i esperit de renovació, superant la rutina, la indiferència i el conformisme.

3. CINC IMATGES: Imatge de l’ésser humà Imatge de Déu Imatge de Jesús que apareix Imatge de l’Església que apareix reflectida Moral que apareix entre línies

Imatge de l’ésser humà: ésser humà en igualtat de drets i de dignitat.

Imatge de Déu: imatge de Pare que ens ha donat la més alta dignitat al fer-nos fills seus i afavorim aquesta relació filial mitjançant la pregària.

Imatge de Jesús que apareix: Jesús és el fonament de la nostra esperança que ens porta a la lliure adhesió a la seva persona.

Imatge de l’Església que apareix reflectida: comunitat de creients que afavoreix la profundizació de la fe cristiana.

Moral que apareix entre línies: educar la solidaritat, la justícia i la pau.