ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE C.E.I.P. NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS DOCUMENTOS DE CALIDADE COMO AXUDA II XORNADAS DE CONTRATOS PROGRAMA ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
C.E.I.P. NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS Está situado no centro de Ponteareas, na rúa Azorín. Ten 6 unidades de Infantil e 17 de Primaria. 502 alumnos/as 38 mestres/as
EQUIPOS DE TRABALLO DO PROFESORADO Equipo de Actividades Complementarias. Equipo de Dinamización da Lingua Galega. Equipo de Calidade. Equipo de Novas Tecnoloxías. Equipo de Convivencia e Igualdade. Equipo de Biblioteca. Equipo de Imaxe e relacións cos medios de comunicación.
EQUIPOS DE TRABALLO DO PROFESORADO En cada equipo hai representantes de cada ciclo. Cada equipo fai propostas de traballo para o colexio dentro da súa área de traballo. As propostas son debatidas nos ciclos. No RRI inclúense a súa composición e funcións.
PROGRAMAS QUE SE TRABALLAN NO COLEXIO SECCIÓNS BILINGÜES NO 2º CICLO DE E. PRIMARIA AUXILIAR DE CONVERSA CONTRATOS-PROGRAMA. 4 LIÑAS: PROA (2º E 3º CICLOS DE E. PRIMARIA) PROGRAMA DE MELLORA DA LECTURA, ESCRITURA E CÁLCULO PROGRAMA DE MELLORA DA CONVIVENCIA. XESTIÓN DE CALIDADE
EXPERIENCIA EN CALIDADE PLANS DE AUTOAVALIACIÓN E MELLORA DA CALIDADE EN TODAS AS CONVOCATORIAS. EQUIPO DE CALIDADE DENDE O 2007/08 INTRODUCIÓN PROGRESIVA DE DOCU-MENTOS DE CALIDADE NESTES ANOS, PARTINDO TAMÉN DE EXPERIENCIAS ANTERIORES DE OUTROS COLEXIOS.
LIÑA DE XESTIÓN DE CALIDADE Participa todo o profesorado do Colexio. Coordinación dende o Equipo de Calidade. Documentos para todo o profesorado, alumnado e familias. Intégrase dentro da práctica docente do colexio.
POR QUE TRABALLAMOS EN CALIDADE Porque defendemos un ensino público de calidade de verdade. Porque procuramos elaborar documentos que sirvan para o traballo diario do profesorado e que faciliten a comunicación colexio-familias-colexio. É unha maneira de estandarizar documentos do colexio.
RECURSOS EMPREGADOS Todos os documentos elaborados dentro da liña de calidade fanse na súa totalidade cos medios do colexio Utilización dos medios informáticos, enca-dernadora e fotocopiadoras Impresión dos documentos polo equipo de calidade.
RECUNCHOS ONDE ESTÁN OS DOCUMENTOS ELABORADOS Os documentos elaborados póñense a disposición do profesorado en diferentes lugares segundo o documento. Cadernos do mestre/a: entréganse ao profesorado no inicio de curso Axendas escolares: distribúense polas aulas. Caderno de mantemento de informática: na aula de Informática …
HORARIOS DE TRABALLO EN CALIDADE O Equipo de calidade reúnese unha vez ao mes en martes pola tarde. Trabállase tamén en reunións de ciclos e en sesións do Claustro. A elaboración de documentos de calidade complétase fóra de horario de permanencia no centro.
Documentos de traballo Axenda do alumnado Caderno do mestre Informe mensual do alumnado Informe titor-especialista Parte de incidencias Rexistro de incidencias nos recreos e chamadas telefónicas Caderno de mantemento do centro (conserxe) Carpeta do mestre (dixitalizada)
Axendas do alumnado Infantil e primaria con diferentes formatos, contidos e temática. Recente cambio de formato no curso actual 2013-14, gran acollida. Ferramenta de estudo, de rutina de traballo, de comunicación coas familias, de orde… Todos a mesma axenda: beneficio para o alumnado, mestre e familia.
Axenda de Infantil
Axenda de Primaria Calendario escolar Horarios Normas xerais Normas de convivencia para alumnado e familias Técnicas de estudo Comunicacións coas familias Notas e datas de exames Xustificación de retrasos e/ou ausencias
Axenda de Primaria
Axenda de Primaria
Caderno do mestre Calendario escolar Datas conmemorativas Horario de clase Relación de alumnos por grupo Datos persoais do alumno/a Rexistro de entrevistas cos pais Anotacións da avaliación
Caderno do mestre NOTA: Cada curso personalízase máis este caderno. Neste intre hai por etapas e especialidades.
Caderno do mestre NOTA: Todo o profesorado dispón de acceso aos arquivos para modificalos ao seu gusto.
Caderno do mestre NOTA: Todo o profesorado dispón de acceso aos arquivos para modificalos ao seu gusto.
Informe mensual
Parte de incidencias
Temporalización 1º trimestre: caderno de mantemento, caderno de recreos e chamadas telefónicas, informe titor-especialista, parte de incidencias, informe mensual. 2º trimestre: edición da axenda do alumno e do caderno do mestre. 3º trimestre: impresión da axenda do alumno e do caderno do mestre.
C.E.I.P. NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS ¡¡¡¡grazas pola vosa atención!!!! ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE