HIZKUNTZA PROIEKTUA KOMUNIKAZIOAREN KONPETENTZIAN OINARRITUTA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Konpetentziak eta Curriculuma J.M. Goñi  Haizerik gabe ez dago mugitzerik.  Baina haizea egonez gero nahi den tokira joan daiteke nora joan nahi.
Advertisements

EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA L.H. 4.MAILA D.B.H.2.MAILA IKASTURTEA.
IKASGELAKO ESTRATEGIAK
ATAZAK “Egoera problematikoa irtenbideratzeari begira dagoen jardueren multzoa, testuinguru batean zehaztatuta, beren amaieran ikasleek ekoizpen nabarmena.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA (UEA) “Bizitzen jakitea ez da gertatzen zaiguna kontrolatzea, gertatzen zaigun hori ondo gureganatzea baizik.” Gloria Steinem.
IDAZMENAREN ULERMENA Marko legala. LOE LEY ORGANICA 2/2006, DE 3 DE MAYO, DE EDUCACIÓN Boletín Oficial nº 106 Jueves, 4 de mayo de 2006.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
Universidad de Perú Docente: M.D.C.S. José Luis Cisneros Alvares.
ORTUELLALO BERRITZEGUNEA 09/10 IKASTURTEA
FORU DEKRETUA, euskararen erabilera arautzen duena Nafarroako administrazio publikoetan DECRETO FORAL por el que se regula el uso del euskera en sus Administraciones.
Hezkuntza Proiektua aurkezpen mintegia
HTB: oinarriak, markoa eta unitate didaktikoak Rakel Arrizabalaga Itxaropena Zaballa Ordizia
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
Hezkuntza-sisteman hezkidetza
IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea
Zalantzak argitzen Aholkularia - gerentzia
? zergatik ez EUSKARAREN ERABILERA SOZIALA BULTZATZEKO TAILERRA 1.
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
IRAKURKETA LANTZEKO ORIENTABIDEAK
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
BERRIZTATZEKO PROIEKTUEN
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Hizkuntza hila? Lotan? Berpizteko zorian?
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
Ikastetxe publikoetako zuzendaritza-taldeekin
Elkarrekin gogoeta egingo dugu
ZUZENDARIEN BILERA
IKASKETA KOOPERATIBOA
BERARIAZKO HEKUNTZA-PREMIAK
Pedagogiaren Profesionalizazioaren Mapa – (14/10/01)
Berritzegunearen eskaintza
Europako Hizkuntzen Portfolioa
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
Pentsatu zure (udaleko) liderretan
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
HIZKUNTZEN IKAS-IRAKASKUNTZA
Pedagogiaren Profesionalizazioaren Mapa – (2017/04/27)
Euskara ere eman. Zeuk duzu giltza
ANOETAKO HERRI IKASTOLA
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
Duzun onena: hizkuntzen trataera familian
IRALE.
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA
Erakundea: APNABI, BIZKAIKO AUTISMOA ETA BESTE AUTISMO ESPEKTROAREN NAHASTEAK DITUZTENEN GURASOEN ELKARTEA Jarduera-eremua: BIZKAIA Proiektua: BBK INNOVA.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
ENKARTERRIKO EUSKARAREN PLAN ESTRATEGIKOA ( )
Konpetentzia kooperatiboa ebaluatzeko plan-eredua
IK-KI (Ikasteko Kooperatu – Kooperatzen ikasi) proiektua
1. aurkezpena: Oinarrizko kontzeptuak
Haurrekin lanean Proiektu Eleanitzen Bitartez
BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
HIZKUNTZ PROIEKTUA Hasierako galderak
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
Elkarlanerako eredu bat Pasaiako haurren eta
IKASTOLEN ETORKIZUNAREN PLANIFIKAZIOA
IRAKURRI ZERTARAKO? ULERTZEKO ULERMENEZKO IRAKURKETA GARATZEN
BERRITZEGUNEKO TALDE OROKORRA
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Resum en de José.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
EL DESARROLLO HUMANO. EL DESARROLLO COMO PROCESO INTEGRAL.
Transcripción de la presentación:

HIZKUNTZA PROIEKTUA KOMUNIKAZIOAREN KONPETENTZIAN OINARRITUTA Irakurmenaren dimentsioa

IRAKURMENAREN EREMUAN Irakurketa sakona Ikasteko irakurri Irakurle gaituak Gure Hezkuntza Eredu-Pedagogikoan proposatutako lan-ildoa IRAKURMENAREN EREMUAN Gizartean gauzatzen den jarduera

Hizkuntza erabiltzeko trebetasuna Irakurmenaren ulermena hobetzeko esku-hartze didaktikoa Trataera integrala Ikaskuntza kooperatiboa, elkarlana Irakurketa- jarduerak testuinguruen baitan Hizkuntza erabiltzeko trebetasuna Irakurle gaituak

Irakurketa jarduerak ekoiztu Garapenerako emandako urratsak Ikastetxeko kide guztien lan koordinatua Sites Formazioa Gogoeta Talde lanean jardutea Irakurketa jarduerak ekoiztu Jardun didaktikoan integratu Proiektua ebaluatu “Ni ez naiz nor idazten dudanagatik, irakurri dudanagatik, baizik”. Jose Luis Borges

Mila esker !!!!