4-H engages young people in hands-on, real-world science activities.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Riesgo U2E1 El vocabularioLos verbosLas preguntasLos adverbiosHay que/tener que
Advertisements

2A Bell dinger Look at the following class periods. Write the name of that hour based on the times. 8-8:50 _____________ 10-10:50 _____________ 12:00-12:50 _____________.
Jeopardy U2E1 El vocabularioLos verbosLas preguntasLos adverbiosHay que/tener que
Tengo tienes tiene tenemos tienen Add a QUE afterward to express what people HAVE TO DO!
¿Qué significa en inglés? HABLA CON UN COMPAÑERO.
Escribir – Fill-in-Blank
Bedford Row Family Project Limerick Ireland (Eurochips member since Autumn 2007) (Miembro Eurochips desde Otoño 2007) Larry de Cléir Project Leader (Working.
¿Cual día vas a la clase de arte? What day do you go to art class? Voy a la clase de arte los lunes. I go to art class on Mondays.
Calentamiento (martes, once de noviembre) Part One: Answer the following questions in Spanish in your notebook. 1.¿Qué clase tienes en la tercera hora?
Adjectivos  What is an adjective?  Something that describes a noun or pronoun. In English where do adjectives go in the sentences? In Spanish the adjectives.
Definite Articles EL/LOS, LA/LAS. General sense and before abstract nouns Me gusta el café. El valor es una virtud. El café es un producto importante.
Persona A: ¿Cómo es la clase de arte? (What is art class like?) Persona B: La clase de arte es divertida. (Art class is fun.)
Actividad Inicial #1 Fill in the speech bubbles with appropriate Spanish questions and answers. (complete this activity on p.18 of your notebook; use p.35.
14/01/20101 Capítulo 3 – Nuevas Clases, Nuevos Amigos Primer Paso Talking About Classes Páginas
Jeopardy El horario Actividades ClasesAdjetivos Pronombres Q $100 Q $200 Q $300 Q $400 Q $500 Q $100 Q $200 Q $300 Q $400 Q $500 Final Jeopardy.
en la … hora in the … hour (class period) la tarea/ la asignación Homework;class work.
Clase 1. Clase 7 Clase 8.
El Futuro.
Making Nouns Plural in Spanish
Hazlo Ahora.
Para Evaluar: By now you should know…
What A Wonderful World by Louis Armstrong and Kenny G from the album Classics in the Key of G ENJOY (Disfrútalo. Déjalo correr por sí mismo, la música.
Las Actividades Extracurriculares
Quiz ¿Mantienes la forma sí o no?
HAGAN AHORA INSTRUCCIONES: Rellena los espacios con la forma correcta del verbo “necesitar.” (Fill in the space with the correct form of the verb “to.
¿Qué haces en la escuela?
Me llamo _________ Clase 7 IL La fecha es el 26 de febrero del 2013
Spanish I 22 octubre 2012.
The Impersonal se.
3.3 Administración del ciclo escolar en el Portal Local
Antes de empezar Interrogative words – question words
Los comparativos Los superlativos Los posesivos
Comparatives.
We are able to identify and describe people and things
               
UNIT 1 ALL ABOUT YOU. UNIT 2 IN CLASS UNIT 3 FAVORITE PEOPLE.
How To Talk About What Classes You Have Gramática- Subject Pronouns
¿Te gusta ir a la escuela? ¿Por qué?
Glue “Simón el Ratón” 2a escena Vocabulary into Referencias section
Tapas ¿Qué clases tienes por la mañana?
¿Te gusta ir a la escuela? ¿Por qué?
Comparativos.
Ser - To be Soy Somos Sois Eres Son Es -____________ -____________
Comparatives.
¿Te gusta ir a la escuela? ¿Por qué sí o no?
Superlatives.
El Verano y el Invierno In this chapter you will learn to:
Hoy es lunes. Es el 12 de mayo del 2014 ¿Cómo es tu escuela
La hora- Repaso ¿Qué hora es? What time is it? 8:15 1:05 11:30 6:50
What A Wonderful World by Louis Armstrong and Kenny G from the album Classics in the Key of G ENJOY (Disfrútalo. Déjalo correr por sí mismo, la música.
Mi amigo Jaime vive ____ trabajar.
Meta: I can understand information about school activities and rules
Tutor: Nombre Nombre Apellido Apellido
Meta: Puedo identificar vocabulario del salón de clases
What A Wonderful World by Louis Armstrong and Kenny G from the album Classics in the Key of G ENJOY (Disfrútalo. Déjalo correr por sí mismo, la música.
Actividad 13 a).-. Actividad 13 b).-
Martes, 23/4/2012 Enfoque: Glue “Simón el Ratón Quiere Esquiar” 1a Escena Vocabulario into “Referencias” 4/5/ :15:48 AM.
Actividad de Inicio. 2 3.
Enfoque:jueves, 26/4/2012 “el veintiseis de abril, dos mil doce”
Estar + Prepositions PRACTICE
What A Wonderful World by Louis Armstrong and Kenny G from the album Classics in the Key of G ENJOY (Disfrútalo. Déjalo correr por sí mismo, la música.
[C] Describing Locations: Estar
¿A qué hora empieza tu segunda clase?
Quasimodo There is a handout at the front. People in the front of the row please get one for each of the people in your row. Read the handout and compare.
Los Superlativos Remember that Comparatives compare the quality of an adjective / adverb between two people/things: John is taller than Tom.
What A Wonderful World by Louis Armstrong and Kenny G from the album Classics in the Key of G ENJOY (Disfrútalo. Déjalo correr por sí mismo, la música.
Capítulo 3- Primer Paso ¿Qué materias tienes?
Clase
Estar=to be.
Objectives Talking about a typical school day and school environment.
Transcripción de la presentación:

4-H engages young people in hands-on, real-world science activities. Front 4-H engages young people in hands-on, real-world science activities. 4-H se involucra con la gente joven para llevar a cabo actividades científicas prácticas.

4-H girls are 2X more likely to plan to pursue science careers. 4-H'ers are 1.5X more likely to do well in science classes. Los iembros de 4-H tienen 1.5 mas prob bilidad de tener exito en clases relacionadas con la ciencia. 1) 4-H·· 4-H girls are 2X more likely to plan to pursue science careers. Las ninas que son miembros de 4-H tienen 2 veces mas probabilidad de seguir una carrera profesional en el area de ciencias. GROWS HERE 4h.ucanr.edu @California4H @CaPrograma4H