JARDUERAK.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Koldo Mitxelena LHI, Euskara Eskolan Eskolan eta Familian Kafe Tertulia.
Advertisements

HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
2 Natura Zientziak - DBH 1 Lurraren geruzak eta baliabideak Lurra Hauetan banatuta dago: Geruzak Hauek dira: GeosferaBiosferaHidrosferaAtmosfera Geruza.
Gogamena edo Pentsamendua
PT Mintegia 2013/2014 ikasturtea.
BAKEA erein nahian.....
GABONETAKO JAIA.
dagokionez, dagokionean
EHULKU (galderak nola egin)
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Bideoak, jolasak eta irakurgaiak dituzue. Material osagarriak dira.
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
Itxarone Álvarez 2.batx/B
Paula, Maider eta Maialen
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
JESUSEK ESATEN ETA EGITEN DUENA
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
Bideoak, jolasak eta irakurgaiak dituzue. Material osagarriak dira.
Elkarrekin gogoeta egingo dugu
ZENTRAL NUKLEARRAK.
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
EHULKU zerbitzua EHULKUren aholkua (EHULKU).
(Estiloa: "...deitzen zaio Trabuko")
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
BITARTEKARITZA.
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
IZEN SINTAGMA 2019/01/17.
Beritzegune Nagusia / Arloak
erabilera oker edo badaezpadakoak
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
KLOROPLASTOAK.
IRAULTZAK , GERRAK ETA ALDAKETAK
IRALE.
KLONAZIOA.
Soldata Lan Harremana Hitzarmen Kolektiboa Ogasuna Gizarte Segurantza
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
PLATON: FILOSOFIA PRAKTIKOA ETIKA ETA POLITIKA.
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
Komunikazioaren elementuak
ENERGIA NUKLEARRA EGILEA: MARKEL URANGA.
MARX: EGITASMO FILOSOFIKOA
4. aurkezpena: Talde dinamikak (A eremua)
Ataza: Industria Iraultza
Immanuel Kant: Metafisikari dagokion problema
Angeluen neurria.
Talde dinamikak (A eremua)
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
DEBAKO ETA ITZIARKO AUZO KONPOSTAJEA
DBH 2 5. UD:HIRIEN SUSPERRALDIA
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
Egileak: Julen, Borja eta
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
PEDROTXO Negar luzeak egin ditut amatxo galdu nuelako, noski, baina niri zer gertatuko zitzaidan ez nekielako ere bai... Etorri ziren aitaren lagun batzuk.
ZENTRAL NUKLEARRAK.
FILOSOFIAren HISTORIA
Energia Nuklearra ITSASO MENDIKUTE.
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
Ongi etorri Heziraul. eus-era
Elkarrekin gogoeta bat egingo dugu
Transcripción de la presentación:

JARDUERAK

1.ANOREXIARI BURUZKO INFORMAZIOA BILATU Taldeka Euskarazko informazioa bilatu Anorexiaren edozein aspekturi buruzkoa Informazio iturriak: Liburuak, aldizkarika eta internet. Informazio horrekin 5 minutuko aurkezpena egin klasean, bakoitzak nahi duen erara.

2. PARODIA KLASEAN Irakasleak gaiari buruzko txostena eman klaseko ikasle batzuei (6 ikasle). Txostena landu eta 10 minutuko parodia prestatu gaia klasean aurkezteko. Anorexia zer den antzeztu ostean, irakasleak emango du klasean azalpen teorikoa.

3. ARGAZKIAK LORTU Taldeka Industri Iraultzako argazkiak lortu, ikasle bakoitzak bere herrikoak. Argazkiekin batera informazioa: zein lan egiten zuten, nola bizi ziren… Hormairudia osatu argazki eta informazioarekin. Industri Iraultzaren tokian tokiko bilakaera azaldu.

4. “MATCH POINT” FILMA IKUSI Gaur egungo gizartea ondo isladatzen duen bideo bat ikusi klasean. Denon artean, bertan ikusitako gizartearen ezaugarriak eztabaidatu. Hedabideen eragina, Moda-ren eragina, estetikari ematen zaion garrantzia… azpimarratu eztabaidan. Irakasleak eramango du eztabaida eta ateratzen ez diren puntu garrantzitsuak, berak aterako ditu eztabaidara.

5. POESIA NATURALISTA Klasean Poema Naturalistak landu. Kasetetik entzun eta irakurri ostean, bakoitzak bere ideia orokorrak aterako ditu. Ideia orokorrak atera ostean, klasean hitz egingo dugu gai honetaz. Hitz egite horretan, irakaslea izango da moderatzailea, hortaz, klasean agertzen ez diren puntu garrantzitsuak irakasleak azalduko ditu.

6. EITB BISITATU EITBn dauden departamentu desberdinak ezagutu eta hauen funtzionamendu orokorra. EITB-ko zuzendaritzako kideren bati galdeketa bat egingo diote ikasleen zalantzen arabera. EITBk helarazten dituen baloreak, estetikari, indibidualismoari… ematen dioten lekua etab.

7. INKESTA BAT EGIN Herritarrei inkestak egin taldeka. Hedabideek herritarrengan duten eraginari buruzko galdeketa: Zelako baloreak helarazten dituzten, anorexiarako bultzada, herritarrek hedabide desberdinak (aldizkariak, internet, telebista…) kontsumitzeko maiztasuna… Jasotako informazioarekin, grafiko ezberdinak egin. Ondorio orokorrak atera taldeka.

8. IRRATSAIOA EGIN Taldekako lana da. Euskaraz. Irakasleak artikulu ezberdinak banatu talde bakoitzari. Taldeek artikulua oinarritzat hartuta, ordu erdiko irratsaioa prestatuko dute. Ikastetxeko irratian, irratsaioa egin eta grabatu.

9. MODARI BURUZKO IRAGARKIAK JASO Ikasle bakoitzak 3 euskarri (aldizkaria, egunkaria, irratiko grabaketak...) ekarri klasera. Taldeka, modarekin lotutako iragarkiak jaso. Taldeka ondorioak atera: Emakumeari ematen dioten irudia, estereotipoen erabilera… Gelakide guztien artean, taldeka ateratako ondorioak eztabaidatu eta horrek anorexiarekin izan dezakeen lotura hausnartu.

10. MUNDU MAPA OSATU Ikasle bakoitzari munduko herrialde batzuk banatu, gai hauei buruzko informazioa bilatzeko: Teknologia, urrea, arma nuklearrak eta petroleoa. Hormairudi batean herrialde guztiak kokatu: 4 baliabide hauekin aberats dabiltzan herrialdeei, kolore bat jarriko diegu, pobre dabiltzanei, beste bat. Horrela, herrialde garatu eta azpigaratuen mapa osatuko dugu.

11. GIZA GORPUTZA MARGOZTU Ikasle bakoitzak giza gorputza margoztuko du. Marraztutakoaren arabera ondorio psikologikoak aterako dira: gorputz lodia edo argala margoztu badute, pozik ala triste margotu badute…

12. PSIKOLOGIAKO GAI EZBERDINAK LANDU Taldeka Gai ezberdinak: Nerabezaroa, nerabezaroaren garapena, autoestima, familiaren rolak… Gai hauek anorexiarekin lotuta. Gai bakoitzean, arazoa hurbil jasandako subjetu desberdinei elkarrizketa. Orientatzaile bati, anorexia izandako baten familiakoei, psikologo bati… Elkarrizketa klasean aurkeztu.

13. SUPER SIZE ME FILMA Klasean filma ikusi. Filmari buruzko ondorioak atera (janari azkarra, janari azkarraren ondorioak…) ikaskide denen artean. Eztabaida sortu.

14. ETXETIK PRODUKTUAK EKARRI Bakoitzak produktu batzuk eramango ditu gelara. Klasean 2 txoko jarri, bata produktu naturalentzako eta bestea maipulatutakoentzako. Ikasle bakoitzak berak ekarritako produktuak sailkatu beharko ditu. Gelakide guztien artean, txoko bakoitzean kokatutako produktuen egokitasuna ziurtatu beharko dute. Sailkapenerako irizpideak, aldez aurretik irakasleak azalduko ditu.

15. NEGUTEGIETARA BISITAK Ekoizpen prozesu naturala erabiltzen duten negutegietara bisita. Ekoizpen transgenikoaz baliatzen diren negutegietara bisita. Bi bisita hauetan bertako langileren batek, ekoizpen prozesua zein prozesu mota hau erabiltzeko arrazoiak azalduko dizkie. Klasean, bi prozesuen desberdintasunak argitzeko fitxa bat beteko dute.

16. “LA BODA DE MURIEL” FILMA Klasean “La boda de Muriel” Filma ikusiko dugu. Filmari buruzko eztabaida sortu (Neska lodi baten arazoak gizarte honetan, protagonistaren ideiak psikologikoki analizatu, arrazoiak eta eraginak aurkitu,…)

17. IRITZI ARTIKULUA EGIN “Diario de una anorexica” liburua gaztelaniaz irakurriko dute. Iritzi artikulua egingo dute ikasleek gaztelaniaz eta hau osatzeko irizpideak aurretik irakasleak emango dizkie.

18. ANTZERKIA INGELESEZ EGIN Anorexiari buruz ikasitakoarekin antzerkia ingelesez prestatuko dute. Denen artean antzerkiaren eskema bat osatuko dute. Taldeka lan egingo dute. Batzuk gidoia prestatuko dute, beste batzuk hormairudiak egingo dituzte eta beste batzuk teknologiaz arduratuko dira. Amaieran beste mailetako ikasleen aurrean ingelesez antzerkia egingo dute anorexiari buruz.

19. ANOREXIARI BURUZKO IRITZI ARTIKULUA IDATZI Ikasle guztien artean ikasitakoarekin anorexiari buruzko iritzi artikulua idatziko dugu. Artikulu hori “Hitza” aldizkarira bidaliko dugu.

20. ANOREXIARI BURUZKO LABURPEN-ESKEMA ORDENADOREZ EGIN Anorexiari buruz arlo ezberdinetatik ikasi dutenen arabera laburpen-eskema bat egingo dute ikasle guztien artean. Laburpen-eskema hau ordenadorez power-point programan egingo dute binaka.