IRAKASLEENTZAKO TAILERRA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Pazkoaldiko 2. Igandea (C) Joan 20,19-31 Jose Antonio Pagola Musika:BanSon.Amadeus 1 Aurkezp:B.Areskurrinaga HC Euskaraz:D.Amundarain.
Advertisements

IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
PRECAUCIONES EN PACIENTES CON GLAUCOMA O CON PREDISPOSICIÓN
Bertso Saio Klinikoa kantu giroan 2017
Bilbotik Donostiara A8 autopistatik joanez, goiz esnatu behar duzu, fakultatera garaiz helduko bazara. EHULKUren aholkua (...etorriko bada) Euskara Zerbitzua.
MARGOTU ZUHAITZ BAT OINEZ BASOKO LAU HERRIETAN Orain arte hiru baso ezberdin sortu ditugu: mendebaldeko baso bat Arbizun, baso mediterranear bat Tafallan.
ARNASKETA - PUTZA PRAXIAK Sudurra ondo garbitu.
Suziriak jaurtiz ospatu zuten beren futbol-taldearen garaipena.
IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea
BAKEA erein nahian.....
dagokionez, dagokionean
EHULKU (galderak nola egin)
HIGIDURA.
Nola eman behar genuke euskaraz lentes progresivas / verres progressifs, erabileremu teknikoan, optikan esaterako? EHULKUren aholkua (Leiar progresiboak)
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
PUNTUAZIOA.
Aurrekontua: zer pentsatua ematen duen zenbaki labirintua
? zergatik ez EUSKARAREN ERABILERA SOZIALA BULTZATZEKO TAILERRA 1.
Haur Hezkuntzaren eta Lehen Hezkuntzaren programa eta metodologia
VI. mendea K. a.   Mileton pentsatzeko era berri bat sortu zen. Gauzen azalpenak emateko orduan mitoaren ordez arrazoia erabiltzen hasi zen. LOGOSAK.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Idazki juridikoak Eskaeraren ereduak.
Harreman juridikoa eta eskubideak
JESUSEK ESATEN ETA EGITEN DUENA
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
  Aurreko JARDUERAK.
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
Komunikazioa errazteko ESTRATEGIAk (Teknika asertiboak)
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
BITARTEKARITZA.
Portfolioa: Hizkuntzen Trataera Bateraturako bidea
DESKRIPZIOA.
Patinak.
Ebazteko kasu bat.
CLUB ATLETICO RENTERIAREN
Beritzegune Nagusia / Arloak
Eleizalde Ikastola - Bermeo
GELAKO EZAUGARRI FISIKOAK UME GORRAREKIKO , IRAKASLE ETA LAGUNEN
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
Duzun onena: hizkuntzen trataera familian
EAEko euskararen belaunez belauneko transmisioa
Mahaia neurtu eta pisatu behar dugu.
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
ERREINUA GURE ARTEAN DAGO ERREINUA GURE ARTEAN DAGO
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
SASIETA MANKOMUNITATEAK IKASTETXEEI ZUZENDURIKO KANPAINA
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
ZELULA AMAK.
Arozgoan arituz egiten gara arotz
ENKARTERRIKO EUSKARAREN PLAN ESTRATEGIKOA ( )
IDAZTEA: BILA IBILTZE HORI…
Komunikazioaren elementuak
ENERGIA NUKLEARRA EGILEA: MARKEL URANGA.
Helburu amankomun batek bateratzen ditu herrialdeak.
URTEKO 23. Igandea A Zikloa
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
DEBAKO ETA ITZIARKO AUZO KONPOSTAJEA
DBH 2 5. UD:HIRIEN SUSPERRALDIA
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
-(e)NEAN perpausen erabilera desegoki batzuk zuzentzen
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
Rn–> Rn funtzioen zeroen kalkulua:
Egileak: Julen, Borja eta
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
PEDROTXO Negar luzeak egin ditut amatxo galdu nuelako, noski, baina niri zer gertatuko zitzaidan ez nekielako ere bai... Etorri ziren aitaren lagun batzuk.
Harreman juridikoa eta eskubideak
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
Energia eolikoa eta eguzki energia
Transcripción de la presentación:

IRAKASLEENTZAKO TAILERRA BOISE 2009ko uztaila IRAKASLEENTZAKO TAILERRA

1.- BERBETAN berba egiteko ariketak edozein material baliagarria da Gakoa HELBURUA

materiala / aktibitatea aukeratu ikasleari helburua jakinarazi helburua markatu materiala / aktibitatea aukeratu ikasleari helburua jakinarazi gauzatzeko era erabaki

GAUZATZEKO ERA binaka jarri → aktibitatea burutu → entzundakoa aditzera eman elkarri binaka jarri → aktibitatea burutu → bikotekideak nahasi gurpil berbontzia → feedback ...

PRAKTIKA HELBURUA→ deskribapena (pertsona / lekua / objektua…) MATERIALA → zein material mota izan ahal da egokia helburua lortzeko? MATERIALIK EZ → zer egin ahal dugu helburua lortzeko? TAULARATZEA → ...

2.- AZALTZEN Hausnartu: Zer azaldu behar dugu? Helburua jakinarazi Eredua eman irudia esaldia Ikaslea trebatu

adibidea ZER (helburua) → zergatik: ...-elako → ZERTARAKO → arrazoiak emateko EREDUA → (non dago umea? Zergatik? ) → EREDU BERRIAK IKASLEEK SORTUAK→ umeak aurpegi txarra dauka, sukarra daukalako / umeak panpina dauka, asko gustatzen zaiolako…

PRAKTIKA ZER (helburua) → ________→ ZERTARAKO → ________EREDUA → BERRIAK IKASLEEK SORTUAK→ _________

Klase aktiboa = erdara gutxi 3.- EUSKARA ALA EZ GARA! “Euskara bihotzean, erdara ezpainetan” Hasieratik jarrera + Ezinegona = atsedena Klase aktiboa = erdara gutxi

4.- BIRPASATZEN on line Klase presentziala hurrengo klasea Ohiko materiala Moodle (foroa, mezularia) → elkarlana bultzatu

PRAKTIKA Azken klasean deskribaketa egiten ikasi dute ikasleek. Prestatu aktibitate bat birpasa egiteko, ahal dala, elkarlana bultzatuz.

5.- ZUZENKETAK HAUSNARTU Zer zuzendu? Dena? ahoskera gramatika joskera egokitasuna hiztegia

Noiz zuzendu? HASIERAN → akatsen perfila BITARTEAN → neurriz AMAIERAN → oharrak jaso /egokitasuna lantzeko egokia

Zelan zuzendu? Txartelak / keinuak erabiliz (A) Zuzendu / errepasatu / errepikatu berbak erabiliz (A) Grabatuz (A) Beste ikasle bati beste batek esandakoa zuzentzeko eskatuz (A) Gurpila erabiliz idatzitakoa zuzentzeko (I) Autozuzenketarako koloreak / zenbakiak / pistak emanez (I) (autozuzenketa egin ostean, irakasleari itzuli ariketa)

Gogoratu: Zuzendu ↓ Ulertarazi Trebatu (egoera erreala / hurbiltasuna)

6.- MATERIALA ERABILTZEN Hausnartu Askotan materialean datorrena baino ez dugu burutzen. Hala ere, materiala eta inprobisatzeko daukagun gaitasuna uztartu beharko genituzke, aukera pilo baten aurren gaudelako konturatu barik. Galdu beldurra inprobisatzeari!

PRAKTIKA Aztertu materiala eta azaldu zer nolako erabilera eman ahal zaion. Laguntza gisa, kontuan hartu bi puntu hauek: zer landu: komunikazio zein hizkuntza arloan. zelan: prozedura.

http://www.bilbokokonpartsak.com/euskaraz/badatormarijaia.htm

KLASEA ZUZENKETAK / FEEDBACK

Bihotz-bihotzez, eskerrik asko euskararen alde egiten duzuen lanagatik. Maria