Aholkulari berriak, ongi etorriak!

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
Advertisements

HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
PT Mintegia 2013/2014 ikasturtea.
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
HIGIDURA.
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
Aholkulariaren eta orientatzailearen rolak
NCE BURUZKO HEZKUNTZA SAILBURUORDEAREN ARGIBIDEAK
4. GAIA GAUZAK ETA ONDASUNAK.
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
BERRIZTATZEKO PROIEKTUEN
AKROSPORT.
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Harreman juridikoa eta eskubideak
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
ADIERAZPEN ALGEBRAIKOAK
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
BERARIAZKO HEKUNTZA-PREMIAK
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
ORDIZIAN BIZI DIREN EMAKUME
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
I. ATALBURUA XEDEA, KONTZEPTUA ETA PRINTZIPIO OROKORRAK.
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
IZEN SINTAGMA 2019/01/17.
Beritzegune Nagusia / Arloak
MEDIKUNTZA ETA ODONTOLOGIA FAKULTATEA
Egilea: Gorka Arrien Arruti Taldea: BATX 2-D
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
IRALE.
EAEko euskararen belaunez belauneko transmisioa
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
Ebaluazio Diagnostikoaren froga egiteko eta zuzentzeko ARGIBIDEAK
animalia hiltzailea / animalia-hiltzailea
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
ORIENTATZAILEEN MINTEGIA AURKEZPENA
- Nortzuk izango dute hezkuntza-premia berezia?
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
Zuzendari bilera ikasturtea
Komunikazioaren elementuak
Kantariei beren kantuz ohore
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
Angeluen neurria.
ARRETA GOIZTIARRA IKASTETXEAN
Ahoko zitostatikoak: zer jakin beharko genuke
DEBAKO ETA ITZIARKO AUZO KONPOSTAJEA
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
Zein desberdintasun dago psikiatriaren eta psikologiaren artean?
GAITASUNAK ETA METODOLOGIA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
PROGRAMAZIOA (3. MAILA) DERRIGORREZKO BIGARREN HEZKUNTZA T X I N G U D
PERSPEKTIBISMOA ( ).
Unibertsitatean sartzeko
IGELA PROIEKTU TELEMATIKOA
Harreman juridikoa eta eskubideak
Kolaboratzeko estrategiak
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
GIZ-EN EGOERA HERRI TXIKIETAN. PREMIAK ETA ZAILTASUNAK
Curriculuma 1.5. MATERIA.
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Zer da epaiketako bitartekotza?
Transcripción de la presentación:

Aholkulari berriak, ongi etorriak! 2017ko irailaren 20an

Saioaren helburua: Aholkularitza lanaren ikuspegi orokorra ematea Antolaketa: Ikastetxearen egitura aniztasunari erantzuna emateko Talde lana eta koordinazioa Aholkulariaren zereginen kronograma Ikasturte hasierako ebazpena Ez ohiko baliabideak kudeatzeko prozedura Aplikazioa Ebaluazio psikopedagogikorako prozedura Ez ohiko baliabideak

EBAZPENA

IKASLEEN ANTOLAKETA. 11. ORRIALDEA Hezkuntza berriztatzeko Zuzendaritzaren Jarraibideak. 11-12 .orrialdeak

Aniztasunari erantzuteko plan estrategikoa

IKASTEKO ZAILTASUNAK Hizkuntzarekin aparteko zailtasunak dituztenak. OHI BAINO MOTELAGO IKASTEN DUTENAK, IKASTEKO ERRITMO MANTSOAGOA DUTENAK. IKASTEKO APARTEKO ZAILTASUNAK DITUZTENAK. Irakurtzeko eta idazteko zailtasunak dituztenak. Kalkulu aritmetikoak egiteko zailtasun nabarmenak . Hizkuntzarekin aparteko zailtasunak dituztenak. ARRETA DEFIZITA DUTEN IKASLEAK, HIPERAKTIBITATEA DUTENAK ALA EZ. MUGAKO ADIMEN GAITASUNA ( PLAN ESTRATEGIKOAN DATOR) BN: INKLUSIBITATEA ETA IKASTEKO ZAILTASUNEI BURUZKO ORIENTABIDEAK ETA MATERIALAK.

ADIMEN GAITASUN HANDIAK Bataz besteko adimen maila baino altuagoa. Ikasteko potentzial ona. Errendimendu akademiko ona edo txarra. Haien interesekiko motibazio handia izaten dute. Goiztiartasuna. • Supergaitasuna. • Talentua.

BERRITZEGUNE NAGUSIA . CURRICULUMA ABERASTEA

SAKONTASUN MAILA EZBERDINAK. Irakasleek ondo informatu eta formatu. Metodologia orokorrean egokitzapenak Materialetan, edukinetan eta ebaluaketan egokitzapenak. Laguntza zuzena, alor espezifikoetan.

Hezkuntza indartzeko banakako plana

EBALUATZEKO . 22. ORRIALDEA DENBORA GEHIAGO EMATEA AZTERKETETAN. TESTUAREN FORMATUA ERABILTZEKO MODUKOA. BALIABIDE TEKNIKOAK ERABILTZEA. AZTERKETAK AHOZ EDO ORDENAGAILUZ. TESTUAK IRAKURRI. EBALUAZIO ERIZPIDEAK EGOKITZEA…..

ESKOLAKO IBILBIDE EDO BALDINTZA PERTSONAL BEREZIAK DITUZTEN IKASLEAK OSPITALEKO EDO ETXEKO ARRETA EDO ARRETA TERAPEUTIKO HEZIGARRIA BEHAR DUTEN IKASLEAK.2.1.1 d 14. orrialdean. Ospitala Etxeko laguntza Arreta terapeutiko hezigarria Gaixotasun minoritarioak, alergiak eta bestelako gaixotasunak.

AHOLKULARIAREN FUNTZIOAK.29. orrialdean. 1.8 TRATU TXARRAK, BABESGABETASUN EGOERAK, ABUSU ETA SEXU JAZARPENA .PROTOKOLOA.10. orrialdea. ADOPZIOA.

Ikasle etorri berriak Bi helburu: Eskola arrakasta Sozializazio ona

Egoera: egokitzapen faseak ikusi E. Coelho aldentzea bozkarioa kultur-talka berpiztea egokitzapena

Ikastetxeko hizkuntza bereganatzeko zenbat denbora beharko da? 0 1 2 3 4 5 6 +urte hizkuntza akademikoan adinari dagokion gaitasuna jendearteko hizkuntza Ikusi CUMMINS

Ikaskuntzaren ibilbidea edukiaren zailtasun maila - A: Hasierako maila C: ¿? testuinguruaren laguntza + - + B: Bitarteko maila D: Maila Aurreratua

HIPIrekiko orduez gain…, zer? Ikasgelaren barruko lana errazteko estrategiak

DESBERDINTASUN SOZIALEKO EGOERAN DAUDEN IKASLEAK. GIZARTE EGOERA AHULA DUTEN IKASLEAK…. IKASLE ASKO DAUDENEAN EGOERA HONETAN ,ESKOLAKO ANTOLAKETAZ GAIN BIDELAGUNA PROGRAMA DAGO.

ARRETA GOIZTIARRA .

BIGARREN FASEA: HPB aplikazioa: W67. Eskaera psikopedagogikoa nola bideratu. Ez ohizko neurri pedagogikoa: NCE

1.- APLIKAZIO INFORMATIKOA

2.- HEZKUNTZA PREMIA BEREZIAK IZAN LITZAKETEEN IKASLEEN BALORAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA EGITEKO PROZEDURA. Beharrezkoa da gogoraeraztea baloraketa psikopedagogikoaren eskaera, hezkuntza eskuartzearen ez ohizko prozedura bat dela, eta ezohizkoa den heinean, aniztasunari behar adinako erantzuna emateko, baloraketaren eskaera tutoreak aholkulari edota orientatzailearekin batera proposatu eta burutu dituzten ohizko ekimen guztiak gutxiezkoak izan direnean soilik egingo dela

PROTOKOLOA HONAKO HAU IZANGO DA: Ikaslearen tutoreak HPBei dagozkien arazoak somatu laster, ikastetxeko aholkulariari edo orientatzaileari jakinaraziko dio ( itunpeko ikastetxeetan, berriz, zuzendariari, psikologoari edo hauek ordezkatzen dituen pertsonari). Kasu guztietan pertsona honek jarraian aipatzen den moduan jokatuko du. - Ikaslearen zailtasunak orokorrean ulertzeko asmoz, informa- zioa jaso eta dagozkion balorazioa egingo ditu. - Horien arabera, eta egokia balitz. lehenego esku-hartze neurriak ezarriko ditu, somatutako arazoak konpon daitezen.

2. Aipatutako urratsak emanda ere, arazoak dimentsio eta ahalbide arruntak gainezkatuko balitu, ikastetxeko kontsultoreak edo orientatzaileak Berritzeguneko HPBetako aholkulariari azalduko dio kasua, aholkularitza psikopedagogikoaren eskaera gurasoei planteatu baino lehen. Momentu honetan erabakiko da balorazioa eskatzea egokia den ala ez. 3. Baietz erabakitzekotan: 3.1. Eskaeraren zergatiak, ezaugarri nabarmenak zein burututako ekintzak eta bestelako oharrak adierazten dituen dokumentu- laburpena W67 aplikaziotik behera kargatuko da. Kontutan hartu beharko da balitekeela atalaren bat ez betetzeak sortzea eskaeraren itzulpena Berritzegunetik.

3.2 Aipatutako dokumentua, hots, Aholkularitza psikopedagogikoaren eskaera, ikaslearen espedientean sartzen da eta baliteke Berritzeguneko HPBetako aholkulariak eskatzea balorazioari hasiera ematerakoan. Bertan ezinbesteko guraso edo legezko ordezkarien sinadura jasoko da ( interbentziorako legezko baimena). 3.3 Azkenik, HPBko aplikazio honetatik ON LINE burutuko den aholkularitza psikopedagogikoaren eskaeran sartuko gara.

3.-APARTEKO CURRICULUM NEURRIAK NCE. Irailak 29 baino lehen GELA EGONKORREKO CURRICULUM PROIEKTUA. Irailak 29 b.l. ADIMEN GAITASUN HANDIAK DITUZTEN IKASLEENTZAKO CURRICULUMAREN HEDAPENERAKO EGOKITZAPENAK. Irailak 29 b.l. ESKOLATZEKO EPEAK MALGUTZEA. Maiatzak 30 b.l. MATERIALAK ESKATZEKO EPEAK. Apirilak 11 b.l. / irailak 27b.l.

CNE irailaren 29 baino lehen Aparteko neurria da, curriculumaren arauzko elementuak funtsean aldatzen ditu. Bakarrik neurri arruntak agortu ondoren. Bakarrik HPBko ikasleentzat. HHan ez dira egiten. Hurrengo kurtsorako pasatzeko irizpideak plan horietan agertzen direnak dira. CNE motak: arlokoa eta globala. CNE GLOBALA: elbarritasun intelektuala, Garapenaren nahaste orokorra, elbarritasun anitza. Hiru arlo edo gehiago. Curriculum aldea 2 kurtsokoa izan behar da. Titulaziorik ez CNE ARLOKOA: ikusteko, entzuteko mugitzeko ezgaitasunak, ikasteko zailtasunak: irakurketa, idazketa, kalkulua, hizkuntza nahaste espezifikoa, arreta- hiperaktibitate falta.

Mintegian elkar ikusiko dugu urriaren 5ean! Eskerrik asko!!! Mintegian elkar ikusiko dugu urriaren 5ean!