PROBLEMES DE MATEMÀTIQUES AMB LA CASIO FX 570/991 CLASSWIZ

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
APRENDER CATALAN APRENDRÀ CATALÀ
Advertisements

Cálculo diferencial (arq)
Diseño de Página Web Personal Computación III. REQUISITOS DE ENTREGA O Fecha de entrega: MARTES 9 DE ABRIL O Registrarás el link de tu página web ese.
Antes de comenzar.. Dominio (Tipos de Dominios) Formatos de imágenes Compatibles con la Web Responsabilidades del desarrollador Formas de retornar dinero.
JUAN LUIS CHAMIZO BLÁZQUEZ
TECNOLÓGIC-CIENTÍFIC
SIGUIENTE MENÚ VOLVER MENÚ SIGUIENTE MENÚ VOLVER.
Definición Partes Fundamentales Archivo Excel Archivo Word Pagina Web Video Fuente:
PAGINA WEB DE COPEC.
Anàlisi de Fourier i Mesures en Corrent Continu
Unidad 4: LA INTEGRAL Clase 11.1 Área entre dos curvas
CALCULO DE IMPUESTOS.
Som de l’eugeni.
Matemàtiques Geometria.
La Placa Base Izan Sánchez 4º C.
Clases sociales PAGINA 135.
Unitat 5: Expressions algebraiques
ESCALES.
Equacions amb dues incògnites.
Campanya de branding i identitat visual saló recreatiu “Modo Arcade”
FUNCIONS ELEMENTALS.
SELECTIVITAT 2013.
Transitori Tèrmic Existeixen dues vessants principals per realitzar l’estudi d’un transitori tèrmic: Les condicions de contorn no varien durant el període.
Europa aposta pel ferrocarril
Tècniques de representació gràfica
Consultoria Cultura 2017 Març 2017 Wifi:.
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi:.
Creació d’un mapa personalitzat
Consultoria Cultura 2018 Febrer 2018 Wifi: 1.
Calcular: a) el vector velocitat i el mòdul en funció de “t”;
9.1 Joc del 15 (Joc de taula) Objectius
INSTITUT GUILLEM DE BERGUEDÀ
Jornada de portes obertes 5 de març de 2016
Tutorial TIMERIME.
POLINOMIS.
Writer 7... Amb estil El programa de tractament de text Writer té una eina molt útil quan fas documents molt llargs amb molts títols i subtítols: l’estil.
Termes i expressions algebraiques
Matèries de modalitat i optatives de 2n de batxillerat
Área del recinto limitada por una función – + – + X Y f(x) c d e a b R.
Matemàtiques 3er E.S.O..
LA DIVERSITAT LINGÜÍSTICA
Síntesi (ordenació i unificació)
Capítulo 3: La Parábola.
Resolució de problemes amb mitjans tecnològics
Són realment paràboles? Nivell: 3r d’ESO
El·lipse Corba que s’obté en tallar un con de revolució per un pla que talli totes les generatrius del con i que no passi pel seu vèrtex. Si considerem.
Unión Virtuality Estudios S.L.
QUÈ, COM I QUAN ENSENYAR I AVALUAR
Repàs control matemàtiques
1a JORNADA D’EMPRENEDORIA I EMPRESA
Les llengües del món.
Repàs control matemàtiques
Xarxes de Difracció © 2015 Quim Trullàs
EL BATXILLERAT I LES NOVES PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
Passes a seguir per iniciar un nou curs acadèmic en el GestIB
CFA Sebastià Juan Arbó Curs
Xavi Fabregat 4tA Karim Atsailali 4tA
SELECTIVITAT 2011.
Perifèrics ... escaneja, passa de real a digital!
LA NOVA SELECTIVITAT I L’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
INTEGRALES U.D. 8 * 2º Angel Prieto Benito
Identificació de l’organisme APLICACIÓ INFORMÀTICA
L2.
Funcions i gràfics Full de pautes.
FUNCIÓ DE PROPORCIONALITAT I FUNCIÓ AFÍ
QUÈ FEM DESPRÉS DE L’ESO?
11 LES FUNCIONS LES FUNCIONS. CARACTERÍSTIQUES DOMINI I PUNTS DE TALL
Funciones Una función es una relación entre dos magnitudes, x y f(x), de manera que a cada valor de la primera magnitud le corresponde un único valor de.
1 GRADO CALCULO.
Transcripción de la presentación:

PROBLEMES DE MATEMÀTIQUES AMB LA CASIO FX 570/991 CLASSWIZ Ricard Peiró i Estruch

Calculadora CASIO FX 570/991 CLASSWIZ Menús de la calculadora Millores de la nova calculadora Millor resolució de pantalla. Més línies de pantalla Menús senzills i intuïtius Idiomes: Català, espanyol, portugués i euskera Resolució d’equacions de 2n, 3r, i 4t grau. Full de Càlcul Càlcul de matrius i determinants fins ordre 4 Taula de funcions amb possibilitat de dues funcions Menú de verificació Resolució d’inequacions de 2n grau Generador de codi QR per connectar-se a la pàgina web de Casio. per poder representar gràfiques de funcions i estadístiques Emulador per a ordinadors

Paràbola que passa per tres punts Problemes . Paràbola que passa per tres punts a) Determineu la paràbola que passa pels punts b) El punt pertany a la paràbola c) Dibuixeu la paràbola

Quant suma l’escaire que fa 20?