Falando do pasado: COPRETÉRITO

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Ser vs. estar En español, hay dos maneras de decir “to be:” ser o estar soysomos eressois esson estoyestamos estásestáis estáestán.
Advertisements

IMOS SOBRE RODAS EEI FINA CASALDERREY MARGARITA RODRIGUEZ VAZQUEZ
1. Ayer, yo que visitar al médico.
Usamos el Pretérito Imperfecto de Indicativo para:
PRETÉRITO IMPERFECTO VERBOS IRREGULARES
O CICLO DA AUGA.
Feliz Nadal a todos os que comparten o desexo dun
RELEVO, HIDROGRAFÍA E CLIMA DE ESPAÑA
Historia da Literatura galega: a idade media
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
Textos descritivos.
AS RELACIÓNS SEMÁNTICAS
Os textos argumentativos
COMO CONVERTER UN RELATO NUNHA FOTONOVELA
O SER HUMANO Características :.
A clonación e as células nai.
A discapacidade visual na Universidade
Cantas estrelas podemos ver, a simple vista, desde a nosa localidade?
O Núcleo en división. Os cromosomas
Historia do libro O libro é un conxunto de follas manuscritas ou imprimidas, cosidas ou encadernadas xuntas e que forman un volume ordenado para á súa.
PROXECTO LOVA ELECTRICIDADE.
Pratos combinados saudables
PROGRAMA MUNICIPAL DE INTERVENCIÓN FAMILIAR
VINCENT VAN GOGH
OS AMIGOS DA RATA LUÍSA Entroido Mon Daporta.
GALICIA RELEVO, HIDROGRAFÍA, CLIMA e MEDIO NATURAL
A arte de Maurits C. Escher.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Aqueles mozos dos anos 20 Vicente Risco, Castelao, Otero Pedrayo, Cuevillas, Losada Diéguez Presentación de Noemí Pazó.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
DIDÁCTICA DAS CONSTRUCIÓNS DE PARTICIPIO
ESTRANXEIRISMOS.
DIDÁCTICA DAS CONSTRUCCIÓNS DE PARTICIPIO
O cambio climático. Traballo feito por Carolina Barros Moran, Cristina Barros .oran e Ana Mañas Hernández.
Erros máis comúns (2ª parte)
Aulas ABALAR.
O león fraco Mon Daporta Cousiñas feitas na casa.
AS ETAPAS DE PAULO COELHO.
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
Falando do pasado: COPRETÉRITO
DEFORMACIÓNS DAS ROCHAS
EMPRÉSTITOS E DEVOLUCIÓNS
INTRODUCCIÓN TAREFAS PROCESO AVALIACIÓN CONCLUSIÓN.
María Miguez Barreiro Belén González López Aurora Grandal Vázquez 4ºC
Atréveste a crear un book tráiler?
Alumnado 3º Eso DO I.E.S aquis celenis
FRACASO ESCOLAR By Claudia García Marcos Begoña Besada Romero
de súpeto, o fillo cae, lastímase e grita: "aaaaaahhhhhhhhh!!!!!"
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Era unha vez unha competencia ...
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
¡ Ah...! ¡Se entre Amigos fóramos gansos!.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
Historia dunha castaña
O elefante asiático.
O TFG NA FACULTADE DE CC. EE. E EMPRESARIAIS DA USC Curso
CONTOS DA RATA LUÍSA Os nenos Mon Daporta.
Nunha xunta de pais de familia de certa escola, a directora resaltaba o apoio que os pais deben darlle aos fillos.
A aparición da Santa compaña
Ramón Piñeiro López Armea (Láncara ) 31de maio de 1915.
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
Pagamentos en metálico
UNHA VEZ REMATADO 4º DA ESO… UNHA VEZ REMATADO O BACHARELATO…..
PLANO DA ACOE FACULTADE DE MEDICINA CURSO
PLANO DA ACOE FACULTADE DE MEDICINA CURSO RODA 6. SESIÓN 2
Segue o esquema proposto
Las conjugaciones del verbo en español
PLANO DA ACOE FACULTADE DE MEDICINA CURSO
Transcripción de la presentación:

Falando do pasado: COPRETÉRITO

Principais usos: 1. Describir calidades en pasado. Ex: Antes, miña nai levaba o pelo curto. 2. Presentar accións habituais nunha etapa do pasado. Comparación co presente. Ex: De neno sempre ía xogar despois da escola. Ex: Antes fumaba (agora xa non fumo). 3. Describir a situación arredor dun acontecementos que relatamos (normalmente en pretérito). Ex: Estaba mirando pola ventá cando vin pasar un rapaz moi guapo.

Outros usos 4. Para referirnos á accións que se interrompen ou modifican. Ex: Ía a casa de Ivana, pero atopeime cun amigo. Para expresar a nosa intención de levar a cabo unha acción que finalmente non acontece (cos verbos: pensar, querer, ir). Ex: Pensaba quedar a estudar na biblioteca, pero ao final fun para casa.

Alternancia dos tempos pasados no relato