Coneixem el que estudien i ens hi impliquem

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Avui vull regalar-te ….
Advertisements

CATECISME de la Conferència Episcopal Espanyola Jesús és el Senyor.
21 de l’any cB Regina Pregar escoltant el “Pie Jesu” de Marcel Olm, ens posa al costat de Jesús.
Els bebes Tothom diu que son molt bufons però quant es fan grans son molt pesats.
P-3 P-4 P-5 QUÈ FEM AL LABORATORI ? ESCOLA PAU DELCLÒS. TARRAGONA Curs FEM HIPÒTESIS SOBRE ELS FENÒMENS FÍSICS I QUÍMICS OBSERVEM,
Salut mental i prevenció
J de O V A E Q D U R I M N.
MARIA VIU AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
PROJECTE DE PASTORAL I EDUCACIÓ EN VALORS
Alimenta el teu cos.
III. Jesús ve a salvar-nos
El Pare Claret és un regal per a tots
INTRODUCCIÓ Educar en valors. Eix transversal En tots els àmbits Epp
PROJECTES: UN LLARG CAMÍ…
Hi havia una vegada un lloc màgic, ple de color i aromes on vivia un drac panxa contenta. Era molt simpàtic, rialler i un enamorat del seu país, El Jardí.
PETITS REPORTERS Títol.
Resta prohibit.
Recordem què vol dir ser adolescent
EL CONTE DEL DOFÍ.
EL VALOR DE LA FELICITAT
Senyor, ensenya’m a ser feliç i a donar pau!
LA QUALITAT DE LA RELACIÓ AMB ELS NOSTRES FILLS I FILLES
MIQUEL MARTÍ I POL ( ) EN HOMENATGE.
QUE FER QUAN ARRIBA UN SUSPENS A CASA?
IMPLIQUEM A TOTES LES CLASSES EN EL NOSTRE PROJECTE
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
TÈCNIQUES D’ESTUDI.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
DIADA DE La pau i la no violència.
CATALUNYA VA AUTOMATIC I AMB SO. (NO TOCAR EL RATOLI)
CATALUNYA VA AUTOMATIC I AMB SO. (NO TOCAR EL RATOLI)
VALORS/VIRTUTS per créixer com a persones
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
EL CAVALLET DE MAR I ELS SEUS FILLS
Objectiu Educatiu Trienni
QUARESMA UN TEMPS IMPORTANT, PER PREPARAR LA GRAN FESTA
Els corriols Piu i Piua.
EL GAT LLAMPEC VISITA ALS ALUMNES DE CICLE MITJÀ
“ Jo, amb les obres, et mostraré la meva fe” Jm2, 18
LES ETAPES DE LA VIDA ÉSERS VIUS.
XIII a Setmana de la solidaritat
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
PERDONEU-NOS, SENYOR ! Jesús ens descobreix el goig de retrobar l’amistat amb Déu el nostre Pare Amb nosaltres 2-8.
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
MOHAMED ELAGOUBI ABRIL 2009 IES OLORDA
Treball efectuat per GUILLEM BIRBA i MARIA JORDANA
Les taules de multiplicar
Al vostre gust amb el 8 Amb so ¯
CONCURS BÍBLIC Laia Garrit Mª del Mar Puigferrat.
Millorar el rendiment escolar dels nostres fills i filles
CICLE INICIAL Visita a la Fundació CRAM
CONCURS INVENTEM-REPTE REAL
LA PANDILLA.
Cant espiritual Joan Maragall.
És una lectura extraordinàriament interessant,
CATALUNYA VA AUTOMATIC I AMB SO. (NO TOCAR EL RATOLI)
El Salm 135 de Schütz canta l’amor etern de Déu
L’HANDBOL A L’ESCOLA.
Religió Catòlica 2 Educació Primària.
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU!"
“NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU”
NO TINGUIS POR, QUE JO SÓC AMB TU
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AMB DÉU TOT ÉS POSSIBLE Paula García Ruiz
EL QUADRAT LES MARIETES.
VIVIM AMB TOTS ELS SENTITS L’ESPERA DE JESÚS
CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
(del conte Momo, Michael Ende, 1973)
Transcripción de la presentación:

Coneixem el que estudien i ens hi impliquem Si sabem que estudien, podrem implicar-nos-hi més. Podrem demostrar-los que ens interessa, podrem fer-los preguntes, relacionar allò que aprenen amb la vida de cada dia i, en definitiva, acostar la vida familiar i l’acadèmica. Serà una molt bona manera de motivar-los per l’estudi, perquè se sentiran acompanyats. fapaes@fapaes.cat www.fapaes.cat

Transmetem curiositat La curiositat és la base de l’aprenentatge. Transmetem-la als fills. Mitjançant la pregunta, l’explicació entusiasta de mil i una coses, el descobriment a la xarxa... Voler aprendre és fonamental per tenir un bon rendiment acadèmic. I que els nostres fills vulguin aprendre depèn, també, de nosaltres.

Reforcem; ho agrairan Si una conducta és reforçada... segurament és repeteix... fins a convertir-se en un hàbit. Felicitem els fills si s’esforcen, si posen interès en l’estudi, i naturalment si treuen bones notes. Felicitar no vol dir comprar coses; vol dir demostrar que esteu contents que compleixin amb la seva obligació.

Acceptar, confiar... Acceptar els nostres fills com veritablement són és un dels nostres grans reptes com a pares i mares. Amb tot allò que ens encanta i aquelles altres coses que no ens agraden tant. Si els acceptem profundament, si els transmetem autèntica confiança, el seu benestar emocional serà molt millor... i el seu rendiment acadèmic també.

Per damunt de tot, afecte Transmetre afecte és clau de tantes i tantes coses. Un jove que se sent estimat és un jove amb ganes de provar coses, d’aprendre, gairebé de menjar-se el món. Estimar no vol dir deixar fer-ho tot, ni molt menys. Però sí que vol dir abraçar, fer un petó i dir “T’estimo”, sempre que puguem.

Els límits són necessaris Educar inclou posar límits i per tant, de vegades, prohibir. No és senzill fer-ho, però sí del tot necessari. Els límits posem-los, però fem-ho tan raonadament com puguem, de manera que el nostres fill entengui no només el “què”, sinó també el “perquè”.