PEQUENOS GRANDES CINEASTAS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Tecnología en la Educación Integral
Advertisements

ESCUELA OFICIAL RURAL MIXTA ALDEA SAN MATEO M.A.
El títere como símbolo de expresión humana.
DRAMATIZACIÓN.
EL CUENTO COMO ESTÍMULO TEATRAL  1. La estructura  La historia es contada a través de diferentes escenas que se suceden las unas a las otras.  La estructura,
EL TEATRO ES IMPORTANTE QUE FOMENTEMOS ACTIVIDADES, COMO EL TEATRO, QUE AYUDEN A DESARROLLAR LA COMPETENCIA COMUNICATIVA. EL TEATRO ES UNA DE LAS MEJORES.
Como parte de las acciones que realizamos para promover el cuidado del agua, la CONAGUA puso en marcha la campaña de sensibilización denominada “HIDROTÓN.
EL ARTE DE LA DRAMATIZACIÓN Blasi Tello y Jose María.
El currículo de Castilla-La Mancha: Elementos y decisiones.
Directora Instituto Valenciano de Pedagogía Creativa
MÚSICA Y SOCIEDAD ( 2º BACHILLERATO)
Artes escénicas y danza
Profesora responsable: Ana Yapura
SUSTENTACIÓN PASANTÍA
DIRECCIÓN DE ARTE PUBLICITARIA
Colegio municipal BENIMACLET
PROGRAMA DE MINIMZACIÓN DE RESIDUOS
PROYECTO ESCUELA TRITÓN
Didáctica de la Lengua y la Literatura en Educación Infantil I
Técnico en Recreación comunitaria
PORTAFOLIO DE SERVÍCIOS
Géneros Literarios.
-Base teórica y aplicación en Educación Infantil-
LITERATURA II Lic. José Oscar Muñiz Méndez.  CARACTERÍSTICAS DEL GÉNERO DRAMÁTICO CARACTERÍSTICAS DEL GÉNERO DRAMÁTICO  MODALIDADES.
Estilos de vida saludable Hábitos alimenticios
EDUCACIÓN APRENDIZAJE PERMAMENTE
EXPRESIÓN Y COMUNICACIÓN
Glosario Palabras Conexiones Emergentes
PORTAFOLIO VIRTUAL DE EVIDENCIAS
EXPRESIÓN Y COMUNICACIÓN
BACHARELATOS Duración de dous cursos.
A ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
1. OS RISCOS ELÉCTRICOS 2. O ESTRÉS 3. O BURN-OUT 4. O MOBBING
Para reflexionar... “Unha lingua non pode perdurar no tempo se non se coida a súa literatura” Rosa Adanjo Correia Profesora na Universidade de Lisboa Entrevista.
integración das TIC na práctica educativa en Galicia
El nombre del proyecto surge de la necesidad de crear un nuevo verbo que expresará todo aquello que queremos transmitir.
Traballo de bioloxía alumnas de 4º da ESO.
O Ruido.
CONCILIACIÓN FLEXIBILIDADE TEMPORAL E ESPACIAL
Proxecto interdisciplinar
APRENDENDO A LER PUBLICIDADE
Ágora Actividades Actividades que podes facer dentro do Ágora
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
O PROXECTO Elaboración e difusión dunha Diagnose e Plan de Acción das políticas de igualdade de xénero e loita contra a violencia de xénero na Provincia.
Andrea Martínez Movilla
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
COOPERANDO PARA APRENDER ESTRUTURA COMPLEXA
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
Atréveste a crear un book tráiler?
MÚSICA Y SOCIEDAD ( 2º BACHILLERATO)
Colegio San Esteban de Bulnes
TALLER “CREANDO, IMAGINANDO Y ACTUANDO” PROFRA. MA. ELENA GUZMÁN
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
librosconversos, de Pepe Cáccamo e Baldo Ramos
NOCHES CULTURALES EN EL CIEMI
Proxecto Pesquería de POLBO 2016
El nombre del proyecto surge de la necesidad de crear un nuevo verbo que expresará todo aquello que queremos transmitir.
CEIP ISIDORA RIESTRA I ENCONTROS DE E.INFANTIL E DE E. PRIMARIA.
ACTIVIDADES CONJUNTAS
PARTICIPANTES DE UNA OBRA DE TEATRO
L E N G U A J E Y C O M U N I C A C I Ó N
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
TALLER MONTAJE SOBRE LORCA
ESTRATEXIAS DE LECTURA
Transcripción de la presentación:

PEQUENOS GRANDES CINEASTAS INICIACIÓN ÁS ARTES ESCÉNICAS E AUDIOVISUAIS

. Taller de Iniciación as artes escénicas e audiovisuais no tempo libre. . Dirixido a nenas e nenos de primaria

.Os nenos crearán pezas audiovisuais. Deberán idear o guión, a partir dun conto, un cadro, unha canción… .Farán os decorados, vestuario, música… .Serán actores,escritores, escenógrafos, directores , productores, maquilladores… SERÁN OS CREATIVOS, OS ARTISTAS !!!

. As actividades estarán guiadas e supervisadas pol@s monitoras -es . Cara o final de curso a peza será gravada . Finalmente será proxectada e presentada ó público

. Na actividade utilizarase unha metodoloxía activa, participativa e cooperativa. . Coa actividades desenvolverán a expresión dramática é teatral, expresión plástica, expresión coporal, expresión audiovisual, expresión literaria e montaxes de animación.

.Actividades: . Plástica: potencia a creatividade . Expresión corporal . “Academia”, interpretación, técnicas audiovisuais

. O Obxetivo principal é o entretenemento e diversión ,á vez que promover un acercamento e unha sensibilización cara ó mundo artístico cultural. . Fomentar valores e actitudes como tolerancia, repecto, igualdade, ecoloxía…

En resumo o que fomentamos nos nenos e nenas é a DIVERSIÓN, APRENDIZAXE SOCIAL - CULTURAL, o desenvolmento de ATENCIÓN e MEMORIA; a CREATIVIDADE fundamental para atopar solucións na vida a todos os niveis, a través do traballo en equipo. APRENDER DIVERTÍNDOSE