PREINSCRIPCIÓ DE QUART.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
ITINERARIS A 4t d’ESO. CURRÍCULUM ESO LOE PREVIST PER AL CURS Segona llengua estrangera: s’oferirà en franja de matèries optatives un mínim.
Advertisements

Materias por cursos en la ESO de la LOMCE IES GABRIELA MISTRAL ARROYOMOLINOS.
4º ESO ITINERARIOS FORMATIVOS 1- OPCIÓN DE ENSEÑANZAS ACADÉMICAS BACHILLERATO 2- OPCIÓN DE ENSEÑANZAS APLICADAS FORMACIÓN PROFESIONAL ORDEN EDU/362/2015,
Colegio San José Hijas de María Auxiliadora.
ORIENTACIÓN ACADÉMICO PROFESIONAL.
COLEGIO SALESIANO “MARÍA AUXILIADORA” 4º E.S.O. COLEGIO SALESIANO “MARÍA AUXILIADORA”
ITINERARIOS EDUCATIVOS.
ARCA (Arxiu de Revistes Catalanes Antigues)
ELS LLENGUATGES VISUALS
Curs ORGANITZACIÓ DE 4t ESO Matèries comunes
Presentació nova organització 4t ESO 12/2/2016
PROGRAMA DEL CURS BÀSIC EN EL MANEIG DEL TABAQUISME (Quarta edició)
Irene Martínez (Irene Pelegrí)
PLAN DE ESTUDIO COLEGIOS TERRAUSTRAL 2018.
Orientació en família Eines per a l’acompanyament en la tria d’itineraris educatius Març 2017.
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
ORIENTACIÓ ACADÈMICA INS JÚLIA MINGUELL.
Toca fusta FENT DECORATS
Eso, CFGM i CFGs i Batxillerats
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT Atenció educativa a l’alumnat immigrant
Característiques i classificació.
PROPUESTA PLANIFICACIÓN
CRAI: Unitat de Procés Tècnic
IES SABADELL Juvenal nº 1 Sabadell (Barcelona)
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Presentació del curs acadèmic
Benvinguts i benvingudes al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú
INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES. 2n de BATX. Curs
PLANIFICACIÓN CURSO
REUNIÓ AMB PARES I MARES DE 3r I 4t D’ESO
I ARA, QUÈ PUC FER?.
Tema 3. Aplicacions de les TIC a l’educació.
INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES I ESTRÀTEGIES DOCENTS
Eduard Aibar Estudis d’Arts i Humanitats
QUÈ FEM DESPRÉS DE L’ESO?
PREMATRÍCULA PROVES ACCÉS UNIVERSITAT
Reunió de pares i mares d’alumnes de segon de Batxillerat
MIREMMATEMÀTIQUES Lleida 24 d’octubre de 2009.
Orientació acadèmica als alumnes de 4t d’ESO-El Batxillerat LOMCE
COMUNICACIÓ I INTERACCIÓ EDUCATIVA II (CIE II)
BATXILLERAT ARTS ESCÈNIQUES
IES DE VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL) 678 ALUMNES DISTRIBUÏTS EN:
ORGANITZACIÓ DEL 4t d’ESO
Eso, CFGM i CFGs i Batxillerats
L’orientació acadèmica i professional dels alumnes d’ESO:
JORNADA D’ORIENTACIÓ AL BATXILLERAT
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
EL LLENGUATGE LITERARI
Presentació BATXILLERAT
Ignasi Melé i Farré Curs è.
(Q-.LE) Facultat de Magisteri
2. El materialisme històric de Marx
BIBLIOTECA ESCOLAR PUNTEDU ESPAI DE CONEIXEMENT I APRENENETATGE
Jornada de Portes Obertes 2018
Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines
IES CAN PUIG CURS
Jornada de Portes Obertes Diumenge 24 de març, Canet de Mar
REUNIÓ AMB FAMÍLIES ORIENTACIÓ 4T D’ESO Generalitat de Catalunya
Índex Introducció Qui som? D’on venim? Cap a on anem? Què hem fet?
Reunió amb mares i pares d’alumnes de 4t d’ESO Institut Joanot Martorell 10/maig/2011.
RD-L 5/2016, de modificació de la LOMCE
BATXILLERAT Promoció
Convivència i Mediació Escolar
Programes de formació i inserció (PFI) Administració i gestió Agrària Arts gràfiques Comerç i màrqueting Edificació i obra civil Electricitat.
Reunió de famílies 3r d’ESO El 4t d’ESO
ITINERARIS 4t d’ESO.
“Les Ciències de la naturalesa al Treball per Tasques”
TRETS DIFERENCIADORS 4t ESO
3.- LA GLOBALITZACIÓ És una acceleració de la interdependència de les economies nacionals, provocada pels canvis tecnològics i la reducció de les barreres.
CICLES FORMATIUS.
Transcripción de la presentación:

PREINSCRIPCIÓ DE QUART

ASSIGNATURES COMUNES Llengua Catalana Llengua Castellana Anglès 3 hores Llengua Castellana 3 Anglès Matemàtiques 4 Ciències Socials Educació Física 2 Tutoria 1

ASSIGNATURES COMUNES Educació ètico-cívica Projecte de recerca 1 hora Treball de curs que substitueix al crèdit de síntesi de 4t. Història del cinema - Vivendes sostenibles - Creació de pàgines web – Viatge per terres catalanes. 1 hora

Assignatures optatives Biologia i geologia Física i química Tecnologia Informàtica Llatí Francès Visual i plàstica Música 3 optatives de 3 hores setmanals cadascuna

BIOLOGIA I GEOLOGIA Història i evolució de la Terra i dels éssers vivents. Geologia: els canvis que ha patit el planeta i les empremtes que han deixat en ell. Biologia: Genètica i evolució: els canvis que han patit els organismes i el futur de la evolució. Treball amb TIC: Google Earth i pàgines de l’Institut Cartogràfic i Servei Geològic de Catalunya. Pàgines de divulgació en genètica i història de la genètica.

FÍSICA I QUÍMICA Física: Estudi dels principis que governen el moviment de les partícules i els intercanvis d’energia entre elles. Química: Constitució i propietats de les substàncies i les reaccions químiques.

TECNOLOGIA L'habitatge Disseny, components de les instal·lacions i tècniques de manteniment d'un habitatge. Arquitectura bioclimàtica i domòtica. Electrònica, pneumàtica i hidràulica Circuits electrònics analògics i digitals. Pneumàtica i la hidràulica en la indústria. Control i automatització Aplicació a l’habitatge i la indústria. Robòtica.

INFORMÀTICA Creacions multimèdia Tractament de la imatge, d'àudio i de vídeo. Publicació i difusió de continguts Disseny de presentacions. Creació i publicació a Internet. Eines per a la comunicació Xarxes locals. Ús de connexions inalàmbriques i intercanvi d'informació entre dispositius mòbils.

LLATÍ El sistema de la llengua llatina: Introducció a la llengua llatina. Lectura de textos escrits en llatí Història de la llengua llatina: Identificació del vocabulari de la ciència i de la tècnica i de paraules, frases fetes, abreviatures i altres elements lingüístics de procedència llatina. La cultura llatina: Institucions i vida quotidiana de la civilització romana. Reconeixement de la mitologia i la seva influència en altres cultures.

FRANCÈS Continuació del nivell assolit a tercer. Diàlegs simulats orals i escrits de situacions quotidianes. Comprensió de missatges orals i escrits. Lectura i producció de textos. Llengua i gramàtica. Cançons en francès. Visualització de pel·lícules en francès amb treball anterior i posterior.

VISUAL I PLÀSTICA Aprofundim en els aspectes lligats amb la representació geomètrica de les formes i el disseny. Tècniques artístiques amb els mitjans tradicionals Tècniques multimèdia d’edició d'imatges Procés de creació: croquis, projecte, maqueta i autoreflexió del resultat. Geometria plana i descriptiva en la representació de formes. Projectes artístics i de comunicació audiovisual de forma creativa i cooperativa.

MÚSICA Sessions teòriques: Conèixer les característiques pròpies de cada època: estils musicals instruments,… i relacionar-les amb els avenços socials, artístics i polítics per tal de cultivar el sentit estètic i crític. Sessions pràctiques: Interpretar composicions i danses d’altres èpoques i fer creacions amb els seus elements compositius.

Assignatures optatives Biologia i geologia Física i química Tecnologia Informàtica Llatí Francès Visual i plàstica Música 3 optatives de 3 hores setmanals cadascuna

ESTRUCTURA DEL BATXILLERAT C. Naturalesa Científico-tècnic Tecnològic Biologia Física Química Tec. industrial Matemàtiques Ciències de la Terra i del Medi Ambient Dibuix tècnic Francès

Vies de 4t Científica Científico-tècnica Cicles formatius Biologia i geologia Tecnologia Física i química Informàtica Francès Visual i plàstica Música

ESTRUCTURA DEL BATXILLERAT Humanitats Economia Socials Llatí Matemàtiques Grec Literatura castellana Organització d’empreses Història del Món. Francès

Vies de 4t Humanística i Social Artística Llatí Visual i Plàstica Informàtica Música Francès