Servizo de asesoramento e información para a xuventude

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
Advertisements

Experiência dos clubes de leitura nos centros de ensino secundário
Feliz Nadal a todos os que comparten o desexo dun
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
Laboratorio de Proxectos e Iniciativas Xuvenís
pex PLAN MUNIPAL de emprego xuvenil – 2020.
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
PROGRAMA CAIXAPROINFANCIA PONTEVEDRA
E DESPOIS DO COLEXIO... QUE?
PROXECTO LECTOR DE CENTRO
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
BARRIO DE FONTIÑAS: EXPERIENCIA COMUNITARIA
VINCENT VAN GOGH
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
A arte de Maurits C. Escher.
Proxecto interdisciplinar
CURRÍCULO EDUCACIÓN INFANTIL
Grupo de traballo combas a-1
NADALXOGO 2011 PROGRAMA DE CONCILIACIÓN
Proxecto interdisciplinar
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
¿COMO BUSCAMOS UN LIBRO DA NOSA BIBLIOTECA?
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
Unidade didáctica 3 A atmosfera.
APRENDENDO A LER PUBLICIDADE
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
IES MANUEL MURGUÍA
Tertulia para NAIS E PAIS
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
AS ETAPAS DE PAULO COELHO.
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
Unha perspectiva de xénero: A migración da muller
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
Coordinadora de barrio Plan Comunitario de Teis
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
PROGRAMA “SANTIAGO SUMA” DE INCLUSIÓN SOCIAL
Alumnado 3º Eso DO I.E.S aquis celenis
de súpeto, o fillo cae, lastímase e grita: "aaaaaahhhhhhhhh!!!!!"
O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
PROXECTO PARA O ESTABLECEMENTO DA XORNADA MIXTA
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
NORMATIVA E MARCO LEGAL
XESTIÓN DO TEMPO Obradoiro
Era unha vez unha competencia ...
30 DE XANEIRO: DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ
A intervención psicopedagóxica nunha escola de todos e para todos OS ALUMNOS Pontevedra, 27 de abril do 2009.
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
¡ Ah...! ¡Se entre Amigos fóramos gansos!.
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
PROXECTO CICERÓN Colexio Labor
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
O OURIZO CACHO.
MATRIMONIO HOMOSEXUAL
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
A MODELIZACIÓN NO ENSINO SECUNDARIO
Nunha xunta de pais de familia de certa escola, a directora resaltaba o apoio que os pais deben darlle aos fillos.
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
Santiago de Compostela, 2012
Un servizo gratuíto e permanente especializado de atención integral ás mulleres, no que se promove unha intervención multidisciplinar e integral dende.
A AVALIACIÓN NA EDUCACIÓN PRIMARIA
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
ESTRATEXIAS DE LECTURA
Transcripción de la presentación:

Servizo de asesoramento e información para a xuventude

Os centros Quérote+ son espazos de asesoramento dirixidos á mocidade, ás súas familias e aos profesionais que traballan no eido da mocidade.

Servizo público, anónimo e confidencial. Equipo de profesionais especializado, formado em sexoloxía: - Traballadores/as sociais - Psicólogos/as - Educadores/as sociais Horario de atención ao público adaptado ao tempo de ocio xuvenil. Instalacións ubicadas en espazos de encontro xuvenil. Avaliación continua do servizo e das demandas. Coordinación cos equipos de servizos complementarios.

Centros Quérote+: Asesoramento - Atención presencial, nos centros Quérote+ e nos Espazos Xoves (cita previa). - Atención on line: http://xuventude.xunta.es/querote-mais.html - Atención telefónica: 881 997 613 ou nos teléfonos de cada centro - Atención vía Whatsapp: 647 018 752 - Atención Videochamada: Skype/Hangouts

ATENCÓN Á SEXUALIDADE: Feito Sexual Human. Atención á diversidade. Resposta Sexual Humana Xestión de parella Métodos de protección Dificultades comúns

¿QUE É A EDUCACIÓN SEXUAL? “Cada quen ten que ir aprendendo sen interferencias” “Os medios de comunicación” “Seguir unhas indicacións morais” “Evitar embarazos e ITX” “Aprender a que hai vivencias moi diferentes” “Que prácticas sexuais existen” “Que é normal e que non o é” Traballamos para o que queremos conseguir ou só para o que se pretende evitar?. ¿Tratamos de posibilidades ou de dificultades?

¿QUE É A EDUCACIÓN DOS SEXOS? A educación dos sexos é un proceso a través do cal a persoa vai adquirindo ferramentas para construir os seus propios conceptos e respostas ós seus interrogantes. Constitúeno todos aquelas mensaxes-información que temos sobre as mulleres e os homes e as relacións que se establecen entre eles. A educación sexual pode ter como obxectivo que as persoas aprendan a coñecer, aceptar e expresar a súa sexualidade do xeito que lles faga feliz.

CONCEPTOS VERTEBRADORES DO FEITO SEXUAL HUMANO SEXUACIÓN: Proceso de construcción como homes ou mulleres. Dous modos, home ou muller SEXUALIDADE: Xeito de vivir o feito de ser sexuado, como cada un vai vivindo o proceso de sexuación. Moitos matices EROTICA: A expresión das fantasías, desexos e conductas. Moitas particularidades

Asumir positivamente o Feito Sexual Humano OBXECTIVOS DA EDUCACIÓN DOS SEXOS Asumir positivamente o Feito Sexual Humano Incluir todas as sexualidades. Asumir a diversidade como un valor Posibilitar a aceptación persoal da sexualidad como fonte de pracer, saúde, afectividade Desenrolar actitudes de cultivo cara a sexualide Tomar conciencia e aceptar a figura corporal. Coñecer e analizar o desexo sexual humano, a súa orientación e as súas manifestacións. .

Propiciar a continuidade da educación sexual OBXECTIVOS DA EDUCACIÓN DOS SEXOS Desenvolver habilidades que permitan vivir a erótica e as relacións persoais de modo harmónico e constructivo Propiciar a continuidade da educación sexual Facer visibles as necesidades detectadas Desenrolar estratexias colectivas e persoais para o análisis e a resolución de dificultades en torno a sexualidade. Retomar desde o que coñecen e dirixirse ao que neceitan saber Asegurar a construcción de aprendizaxes significativos. .

Os seres sexuados somos protagonistas da nosa propia vida sexual, a sabiendas de que somos únicas e irrepetibles e este si que é un valor a cultivar

Moitas gracias polo voso interese. Non hai formulas, non hai un camiño de baldosas amarelas que seguir, pero si unha dirección, e asegurarse de que ninguén queda fora, de que non miramos para outro lado. Moitas gracias polo voso interese. paula.fernandez.rico@xunta.es