Vídeo didáctico realizado no IES Xulián Magariños de Negreira

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
16/MAYO/2011. OBJETIVOS TDA-H ORIENTACIONES METODOLÓGICAS.
Advertisements

Dificultad de aprendizaje en las matemáticas Las dificultades de aprendizaje que manifiestan el alumnado a lo largo de su proceso educativo, han sido estudiados.
Madrid, 13 y 14 de mayo de 2011 conclusiones JORNADAS : JORNADAS : La inclusión de los estudiantes con discapacidad en la universidad. Necesidades y demandas.
ALCIDES PAEZ SOTO RAUL PARRA CASTILLO. TITULO DISEÑO E IMPLEMENTACIÓN DE UNA PÁGINA WEB COMO HERRAMIENTA TIC PARA EL MEJORAMIENTO DELOS PROCESOS DE COMUNICACIÓN,
BARRERAS PARA EL APRENDIZAJE Y LA PARTICIPACIÓN LIC. GABRIEL ESPINOSA NORIA MTRO. ESPECIALISTA CRIIE ZONA 10 EDUCACIÓN ESPECIAL.
PROYECTO AUDIOVISUAL FASE 3. Para la... - Edición. - Montaje. - Postproducción. del vídeo. Hemos empleado... NERO.
– ESCUELA ASOCIADA A LA UNESCO – ESCUELA ESPACIO DE PAZ – CENTRO PAF – CENTRO TIC – EL DEPORTE EN LA ESCUELA – CENTRO BILINGÜE.
Justificación teórica  Seis de cada diez europeos es obeso o tiene sobrepeso (59%)  Necesidad de reducir estos factores de riesgo, interviniendo directamente.
Programa Capacidades diversas y Educación Social
Reunión de Representantes del CPR Región de Murcia 23-mayo-2017
Marco Común Europeo de Referencia
Juega, Diviértete y Aprende
ACCIÓN TUTORIAL Realizado por el grupo : “LA FAMILIA TELERÍN” alumnos de 1º A1 en el Grado en Magisterio Educación Infantil, UAH.
VI CIDU Lima 4-6 Noviembre 2010
Compartir nuevas metodologías
Tema 8 Elaboración de presentaciones
guión reuniones con padres
AMPA Mª LLANOS MARTÍNEZ CURSO
RUTA DE ATENCIÓN.
¿Qué es una competencia básica?
¿Qué son las TIC’S? Las nuevas tecnologías de la Información y Comunicación son aquellas herramientas informáticas que procesan, almacenan, sintetizan,
“Sexting”.
Situación de la salud mental en Chile
Evaluación psicopedagógica
O NOSO PROGRAMA.
PLAN PROA 1.-Programa de acompañamento en EP e en ESO
SITUACION ACTUAL DE LOS EOEPS
Experiência dos clubes de leitura nos centros de ensino secundário
PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO”
DESCARTES EN GALICIA. E.D.A.2008
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
continua para monitores y monitoras de deporte escolar
Elsa gordillo, rebeca de la iglesia, elsa alonso
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
Mª Esther Pérez Enríquez
Proxecto interdisciplinar
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
Jornada de seguimiento del Programa de Acompañamiento Escolar en ESO
TABLA DE COTEJO DE LAS TECNOLOGÍAS
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
IES MANUEL MURGUÍA
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
Grao en Enxeñaría da Enerxía ou dos Recursos Mineiros e Enerxéticos
MOVEMENTOS MIGRATORIOS
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
ASESORAMENTO AO PROFESORADO DENDE A ORIENTACIÓN ESCOLAR
PROGRAMA SOCRATES Accións COMENIUS Educación Escolar ERASMUS Educación
EMPRENDEMOS UNHA NOVA ANDAINA XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA FAMILIAS
EQUIPO DE ATENCION TEMPRANA (Educación)
XESTIÓN DO TEMPO Obradoiro
RECOÑECEMENTO DE COMPETENCIAS POR EXPERIENCIA LABORAL (Real Decreto 1224/2009, de 17 de Xullo, de recoñecemento das competencias profesionais.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
Susana Álvarez-Álvarez Facultad de Traducción e Interpretación
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Xornada informativa – xustificación profesorado FSE
LA MÚSICA Y EL AUTISMO ANA IRIARTE UBANI.
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
TALLER DE EXPERIMENTOS: A CIENCIA SEN LÍMITES
XXIV ENCONTRO ESTATAL DE ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO. MELILLA-2011
Resolución de de la DGCPE por la que se aprueban las instrucciones que definen el modelo de intervención, funciones y prioridades en la actuación.
Santiago de Compostela, 2012
TRATAMENTO INTEGRADO DE LINGUAS
DISCAPACIDAD AUDITIVA Necesidades en la evaluación
ESTRATEXIAS DE LECTURA
NECESIDADES DE LA FAMILIA DE UN PACIENTE INGRESADO EN UCI
Transcripción de la presentación:

Vídeo didáctico realizado no IES Xulián Magariños de Negreira A EPILEPSIA Á ESCOLA Vídeo didáctico realizado no IES Xulián Magariños de Negreira Clara Cristela Rodríguez Núñez (UGADE)

Por que o vídeo? Seminario permanente sobre TICs no IES Xulián Magariños, elaboración de vídeos didácticos. Traballo final: Ricardo Rodríguez de Rávena, Susana Madera, Pilar Antelo e Clara Rodríguez.

Por que este tema? Detección de falta de información sobre a enfermidade en centros educativos Familias presentan en UGADE (Unión Galega de Epilepsia) demandas similares - Nos centros non saben reaccionar fronte as crises: chamar ao 061 (alertas escolares) ou mandar á casa. - Non sempre é necesario

Consecuencias Absentismo escolar Dificultades para seguir o ritmo da clase Desmotivación Finalmente: fracaso escolar

Necesidade de informar á comunidade educativa Que é a epilepsia? Desmitificar, perder o medo Como actuar en caso dunha crise epiléptica? Profesorado e alumnado deben estar informados

Necesidade de informar á comunidade educativa Que necesidades específicas ten o alumnado con epilepsia? Efectos secundarios da medicación (cansanzo, sono, falta de concentración...) Axudaría dar máis tempo, permitir descansos...

Obxectivos Facilitar ao profesorado a comprensión de determinadas problemáticas do alumnado con epilepsia (déficit de atención, trastornos de aprendizaxe...): aumenta a probabilidade de padecer TDAH e trastorno de espectro autista. Dende novembro, protocolo atención a crónicos.

Obxectivos Mellorar a calidade de vida do alumnado con epilepsia (padecen con frecuencia ansiedade, depresión, baixa autoestima...): medo a padecer crises no centro escolar, medo a non ser aceptados polos compañeiros...

Obxectivos Que a epilepsia deixe de ser un estigma social, algo a manter oculto. Animar aos centros educativos a solicitar información sobre a epilepsia (vídeo en youtube) UGADE: facebook e-mail:

Moitas grazas, e espero que vos guste E agora o vídeo Moitas grazas, e espero que vos guste https://www.youtube.com/watch?v=Ry9feahkWJU