PROGRAMACIÓ SETEMBRE, OCTUBRE, NOVEMBRE, DESEMBRE

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Spanish 1+2 Pilot at St Elizabeth’s Primary School P1 and P2 - Block 1 key vocabulary.
Advertisements

Helpful Words and Phrases in Spanish
AT SCHOOL Una Unidad Didáctica de inglés para primaria
Classroom Language.
Los colores.
+ Lección Preliminar Spanish 1. + Hola  hello Buenos días  good morning / day Buenas tardes  good afternoon Buenas noches  good evening /night.
Vocabulario (to begin). Hello! Good morning Good afternoon.
+ Lección Preliminar Spanish 1. + Hola  hello Buenos días  good morning / day Buenas tardes  good afternoon Buenas noches  good evening /night.
Español II Repaso para Examen #1
¡Hazlo Ahora, Español 1! Hoy es __________, el __________ de __________, dos mil catorce ¿Cómo se dice en español? 1. Can I go to the bathroom? 2. Can.
XERRADA PER A LES FAMÍLIES DE P5
Spanish 1+2 Pilot at St Elizabeth’s Primary School P6 & P7 - Block 1 key vocabulary.
Saludos. Saludos - Greetings  Buenos días - Good Morning  Buenas tardes - Good Afternoon  Buenas noches - Good evening/good night  Adiós- Good Bye.
INGLES EN EINFANTIL ¿CÓMO TRABAJAMOS UNA SESIÓN EN UNA CLASE DE INFANTIL?
Asking Questions in Spanish a. YES / NO QUESTIONS. Just like in English there are two types of questions: b. INFORMATION QUESTIONS. Different from English.
Days of the week/weather/numbers
Vocabulario – español/inglés
Los Saludos y Las Despedidas
En la unidad 1 he aprendido a:
Y3 / 2nd year of programme / BLOCK 2 SPANISH
LOS COLORES L3 SPANISH PRIMARY 5.
KEY LANGUAGE Y1 / PLS2 / BLOCK 2 SPANISH.
KEY LANGUAGE P3 / PLS2 / BLOCK 2 SPANISH.
UNIT 1 My famiy. My Family grandfather grandmothe r fathermotherbrothersister This is my grandfather Alberto.
6è. PRIMÀRIA Escola Gerbert d’Orlhac
Escola P. Poveda Curs Trimestre I
BENVINGUTS 6é de Primària
Objetivo: how to introduce yourself and ask someone else’s name
BENVINGUTS I BENVINGUDES
Projecte de treball: ELS PINTORS I LES PINTORES
Reunió famílies Curs 2017/2018 ESCOLA SANT ÀNGEL.
BENVINGUTS A ESQUIROLS!
CLASSE DELS POPS CURS
ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES DE L’ESCOLA PACO CANDEL
Objetivo: How to introduce yourself and ask someone else’s name
OPCIONS METODOLÒQIQUES
TAREAS DEL DE OCTUBRE INGLES KINDER.
UTILITZACIÓ DE GINYS EN EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS
BENVINGUTS A L’ESCOLA!! 28 de febrer de 2015.
La consciència fonològica a P-4
BIENVINGUTS 5é B de Primària
CONTES: En Tabalet On és l’oasi? Ens veurem al parc
UNITATS DE PROGRAMACIÓ:
Vamonos Translate the following into Spanish. I WONT STAMP IF YOU HAVE AN AGREEMENT ERROR: The pants are brown The shirt is red The socks are white.
1.9 Courtesy Materials:.
Projecte d’educació en comunicació audiovisual.
4t C- Laura Madrià (subs. Toñi Ramírez)
CURS
MUSICA TRADICIONAL VALENCIANA MÚSICA TRADICIONAL VALENCIANA
GIMCANA MATEMÀTICA AL PATI
Ignasi Melé i Farré Curs è.
Kindergarten Spanish High Frequency Words
Good morning everybody! Sit down, please! Be quiet, please!
Bat — el murciélago black cat — el gato negro candy — los dulces, los caramelos cobweb — la telaraña costume — el disfraz devil — el diablo ghost.
Treballem la tardor Cicle Inicial.
Benvinguts a la Jornada de Portes Obertes
Arriba l’hivern.
Inici del curs setembre de 2018
Morado(a) / Violeta / Púrpura
BENVINGUTS A FORMIGUES!
BENVINGUDES I BENVINGUTS!!
2n de primària Curs Escola La Serreta.
La consciència fonològica a P-5 i 1er
P-5 Curs
ENGLISH ORAL TEST 5th Grade. NUMBERS= Fifteen Four Six Twelve One Eleven Nine Ten Eight Two Seven Thirteen Three Fourteen.
Lección 5: La familia.
Les intel·ligències múltiples
ARTS PLÀSTIQUES Eva Navas Vela 1.
PLA D’ACCIÓ TUTORIAL Organitza un conjunt d'activitats educatives interrelacionades destinades a l'entrenament i l'hàbit de les competències següents:
Knowing by sharing ( Ens coneixem compartint)
Transcripción de la presentación:

PROGRAMACIÓ SETEMBRE, OCTUBRE, NOVEMBRE, DESEMBRE NIVELL P5 UNITATS DIDÀCTIQUES LA FESTA MAJOR EL LLEÓ I LA LLEONA LA TARDOR CASES DEL MÓN NADAL P5 A PEIXOS P5 B GAVINES CELEBRACIONS CASTANYADA SANT JOSEP DE CALASSANÇ FESTIVAL DE NADAL TIÓ CARTER REIAL ANIVERSARIS SORTIDA Can Foix (Cubelles) Dijous 22 d’octubre MASCOTA ROC

ÀREA 1 - DESCOBERTA D’UN MATEIX I DELS ALTRES Treball de l’esquema corporal Els sentiments i les emocions Hàbits d’ordre, autonomía i responsabilitat Els amics i amigues Racons de joc i joc lliure Activitats de motricitat fina: plastilina, punxar… TUTORIA Emocions: sorpresa, por, alegria, tristor Actituds i valors: constància, valor, respecte, obediència Resolució de conflictes: comprensió Autocontrol: Història de la tortugueta

ÀREA 2 - DESCOBERTA DE L’ENTORN ENTUSIASMAT amb les MATEMÀTIQUES Treball dels continguts de les Unitats Didàctiques Organització temporal: calendari, dies de la semana, horari Temps atmosfèric Experimentació, manipulació, observació: elements de tardor, bola del món, hort, activitats amb lupes… Jocs de construccions (peces de foam, de plàstic, de fusta, Lego…) Racons de joc simbòlic: l’hospital, la perruqueria, l’oficina, la botiga, el restaurant, el taller, les nines, els cotxes, les disfresses… ENTUSIASMAT amb les MATEMÀTIQUES Numeració: nombres del 0 al 7, descomposicions, sumes i tira numèrica Raonament lògic: sèries Percepció visual: semblances i diferències, memòria visual Orientació espacial: unió de punts consecutius, laberints Geometria: forma oval i cossos geomètrics Mesura: capacitat, pes, longitud, alçada i gruix Tallers matemàtics: trencaclosques, geoplans, bambutxí, cartes de numeració i material per comptar, memory, dòminos, còpia de models amb xinxetes o pius...

ÀREA 3- INTERCOMUNICACIÓ I LLENGUATGES LECTOESCRIPTURA Rutines: Assistència, menú, nom màgic Lectura analítica i global Consonants fonamentals: P, L, M, S, N Síl·labes directes i inverses, paraules, frases i contes Grafisme: Nom/Pauta Montessori/Sanefes en quadrícula Vocabulari relacionat amb les Unitats Didàctiques Tallers de lectoescriptura: confegir, aparellar foto-paraula, auriculars, fitxes i pissarres màgiques, cartes de lectura global, cartes de l’abecedari, treball de frases, biblioteca... Dibuixos amb colors, retoladors, ceres i pintures

TALLER DE PINTURA -Treballs relacionats amb les estacions i les festes pròpies d’aquest temps: les vacances que han fet, els gegants de la festa de la Mercè, la tardor, l’arribada del fred i els colors que el representen…   -Ús de diferents tècniques plàstiques: ús del pinzell amb un major domini, , esquinçar , manipular materials de diferents textures, ús de la cola amb cura, … -Creacions lliures i d’altres més dirigides per treballar aspectes concrets. -Conèixer algunes obres d’artistes a partir d’un conte , de llibres i també de bits. - Fer treballs basant-nos en les formes i colors que ell utilitzava. - Desenvolupar la creativitat a partir del recursos materials i d’habilitat motriu que ja tenen. 

MÚSICA CANÇONS: -M’agrada la tardor. La castanyera - Les castanyes peten, peten - El trineu - Cançons pròpies del Nadal   AUDICIÓ: Greensleves , tradicional popular anglesa Bolero de Ravel - Dansa “Sobre el Prat” de Carmina Burana de Carl Orff. La tardor Sonata clar de lluna, Pachelbel, Passeig musical en trineu - Dansa Hongaresa número 6 de Johannes Brahms. LLENGUATGE MUSICAL: -Conèixer les possibilitats sonores del propi cos, dels objectes i dels instruments musicals. -Apreciació de sons agradables i desagradables. -La familia de la percussió -Sons llargs i curts, forts i fluixos. -Grafies no convencionals de sons llargs i curts, forts i fluixos. -Explorar les possibilitats sonores del propi cos i dels instruments de percussió. -La pulsació de la música. -El ritme. -La dansa i el moviment.

ENGLISH UNIT: HELLO Vacabulary: hello, teacher, class, red, blue, yellow, green, orange, pink, purple, one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten. Oral structures: Good morning, Good-bye, What's your name, It is..., How are you?, Toilet, please?, Water, please?, Thank you! . UNIT: MY FAMILY Vocabulary: baby, mum, dad, brother, sister, grandmother, grandfather Oral structuresWho is this?, This is... UNIT : HALLOWEN Vocabulary: pumpkin, candy, spider, spider web, skeleton, wolf, black cat, haunted house, bat, mummy, Frankeinstein Oral structures: trick or treat, halloween, It's halloween, Lizzy, where are you?, who is the witch?. UNIT : MY SCHOOL Vocabularyboy, girl, teacher, chair, table, ball, class, playground, pen, pencil, book, eraser, doll, car, computer, bike, train, toy, favourite Oral structures: Hello, What’s your name? My name’s..., What is this?, This is…, What colour is this?, What is your favourite toy? My favourite toy is..., Can I have...?, Here you are, Tidy up! . UNIT: CHRISTMAS Vocabulary: boy, girl, family, happy, Christmas tree, presents, happy, Santa, Christmas, ball, star, bells, sock. Oral estructures: It’s Christmas, Be happy, Merry Christmas. The (ball) is (red). What colour is it? It’s (blue). MONKEY