Novetats Bibliogràfiques

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CONOCIENDO NUESTRA BIBLIOTECA ESCOLAR CONOCIENDO NUESTRA BIBLIOTECA ESCOLAR. 1.Nuestro concepto de Biblioteca Escolar. 2.La Formación de usuarios y el.
Advertisements

Qué i qui és el Col·lectiu d’Ensenyants de la Ribera.
Biblioteca Rosa Sensat Novetats bibliogràfiques Novembre desembre 2012.
Enric Valor. ( Castalla 1911-València 2000) ► Enric Valor és un dels nostres escriptors i rondallistes més importants. Enric Valor és un dels nostres.
- MINISTERIO DE EDUCACIÓN Y CULTURA: - MINISTERIO DE EDUCACIÓN NACIONAL: - EDUCACIÓN:
Eustaquio Martin Rodríguez (1999: 201) Ana María Buñuelos Márquez y otros (2009: 361)
PROMOCIÓN DE LA LECTURA EN LAS AULAS Maite Monar van Vliet.
Biblioteca Rosa Sensat Novetats Bibliogràfiques Estiu 2016.
Biblioteca Rosa Sensat Llibres i articles publicats per Rosa Sensat
La citación Es el procedimiento de mencionar explícitamente la fuente de la cual extraemos las ideas, teorías y/o conceptos que usamos en nuestro propio.
PEDAGOGÍA.
Tema 2 NN.TT. y sociedad(Proyecto de Trabajo)
Teleformación Consuelo Belloch 2012.
LA ESCUELA DE HOY.
Biblioteca Rosa Sensat Bibliografia i recursos electrònics
- Desde la educación cooperativa -
Las nuevas tecnologías en la educación
Hablemos de Gabriel García Márquez. Omar Guerrero Egresado de la carrera de Literatura en la Universidad Nacional Mayor de San Marcos (UNMSM).
Qué es la Didáctica La enseñanza Qué relación tiene con:,
Educación ambiental.
Configuració històrica de l’Organització Escolar
Escola P. Poveda Curs Trimestre I
Mireia Brocal Alcázar Raquel Higueras Castelló Yurema Cano Pino
“Educar per entendre el món de manera crítica”
Biblioteca Rosa Sensat
Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes
Trabajo publicado en www. ilustrados
Novetats Bibliogràfiques
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
DE L´ESCOLA TRADICIONAL A L´ESCOLA NOVA
CENTRE D’ EDUCACIÓ PER PERSONES ADULTES
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
PROPOSTA DE PROJECTE INTERDISCIPLINARI A TRAVÉS
Casal d’estiu 2016 CAMPUS ESPORTIU
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
Jornada de portes obertes
PRESENTACIÓ TUTORA NORMES BÀSIQUES DE L’AULA FUNCIONAMENT DE L’AULA HORARI DEL GRUP EQUIP DOCENT HORARI D’ATENCIÓ A PARES EIXIDES EXTRAESCOLARS BLOG DEL.
PEDAGOGÍA PROBLEMÁTICAS PERSPECTIVAS CONTEMPORÁNEAS.
SEEZ Formació en xarxa per a docents d’educació especial a la zona
Tothom pot aconseguir el que es proposa !!!
Biblioteca Rosa Sensat Butlletí de novetats. Maig 2012*
Novetats Bibliogràfiques
El Perfil de l’Educador: El Lideratge a l’aula
Novetats Bibliogràfiques
Comunidad de pensamiento
DE LA EDUCACIÓN (DEL PROCESO DE ENSEÑANAZA
DE LA EDUCACIÓN (DEL PROCESO DE ENSEÑANAZA
- CURSO FORMATIVO - EDUCATIVO ASISTENTE INSTRUCTOR: JORGE LUIS NAVA SARABIA Pedagogía o Introducción a la pedagogía. o precursores de las ideas pedagógicas.
NOMBRE Alejandra Guadalupe Rodríguez Pérez. ESCUELA Secundaria TEC.
Escola Narcís Monturiol
ACABEM el curs Bàsic 1 Ara saps una mica de català
Conèixer la Biblioteca de Matemàtiques
ESTAT DE LA COEDUCACIÓ EN ELS CURRÍCULUMS EDUCATIUS
INFLUENCIA DE LAS CARACTERÍSTICAS SOCIO – CULTURALES EN EL APRENDIZAJE DE LOS ALUMNOS DEL CONALEP PLANTEL COMITÁN Planteamiento del Problema Para la construcción.
AULES D'ESTUDI NOCTURN I DE CAP DE SETMANA
TEMA 1. CONCEPTUALIZACIÓN DE LA DIDÁCTICA COMO CIENCIA DE LA EDUCACIÓN Didáctica General. BLOQUE I. La didáctica y el currículum Profesorado: Antonio Giner.
LLENGUA ESCRITA Participants Paki Campos Antonia Cervantes
L’AULA D’ESTUDI ÉS UN ESPAI ADIENT PER ESTUDIAR, FER DEURES, LLEGIR, CONSULTAR I FER PRÉSTEC DE LLIBRES… ESTÀ UBICADA A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA. POSSIBILITA.
CONEIXEM EL NOSTRE POBLE:
P-5 Curs
Teleformación Consuelo Belloch 2012.
Fines y objetivos de las consignas de escritura en bachillerato: del ejercicio a la producción crítica «Somos criaturas lectoras, ingerimos palabras,
CEIP CA N’ALZAMORA Escola pública Centre de nova creació
BENVINGUTS !!!!.
Setmana de la Solidaritat 2010 – 2011 Escola Pública “Josep Carner” (Badalona) L’ EDUCACIÓ, UN FUTUR EN IGUALTAT: el que han de fer nens i nens de tot.
Biblioteca escolar “puntedu”, espai de coneixement i aprenentatge
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
KAREN SANDOVAL LICENCIADA DE INGLÉS Educación Emocional y Social en el Aula.
¿Como fue la sociedad a inicios de la República?.
TEMA 1 CIENCIAS DE LA EDUCACION. 1. CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN OBJETO DE LA EDUCACIÓN Única ciencia PEDAGOGIA o Ciencias de la educación Múltiples ciencias.
Transcripción de la presentación:

Novetats Bibliogràfiques Biblioteca Novetats Bibliogràfiques Hivern 2017

50 anys d’Escola Mowgli 1965-2015. Reus: Escola Mowgli, 2016 ARMENGOU, Montse; BELIS, Ricard. Els internats de la por. Barcelona: Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals: Ara Llibres, 2016 (Sèrie H)

BAUMAN, Zygmunt. Desconeguts a la porta de casa. Barcelona. Arcadia, 2016 BUENO I TORRENS, David.  Neurociència per educadors: tot allò que els educadors sempre han volgut saber sobre el cervell dels seus alumnes i mai ningú s'ha atrevit a explicar-los de manera entenedora i útil. Barcelona: Rosa Sensat, 2016 (Referents ; 11)

CAPDEVILA, Carles (ed.). Entendre el món: amb onze pensadors contemporanis. 4a ed. Barcelona: Arcàdia, 2015 CASTEJÓN, Ester; LÓPEZ, Conxi; SELGA, Miquel. Inclusió digital a l’aula. Barcelona: Editorial UOC, 2016 (Dossiers did@c-TIC’s; 11)

ESTIVILL RIUS, Assumpció. Qui era qui a l’Escola de Bibliotecàries: notícies biogràfiques del professorat (1915-1972). Barcelona: Edicions de la Universitat de Barcelona, 2016 MORIN, Edgar. Enseñar a vivir: manifiesto para cambiar la educación. Barcelona: Paidós, 2016 (Biblioteca Edgar Morin)

PALLARÈS PIQUER, Marc (coord.) El pensamiento pedagógico del siglo XX y la acción educativa del siglo XXI. Barcelona: Octaedro, 2016 PRATS, Enric. Aprendre de lletres: literatura i pedagogia, vides paral·leles. Barcelona: Edicions de la Universitat de Barcelona, 2016 (Pedagogies UB)

QUINTANAL PÉREZ, Felipe; GALLEGO GIL, Domingo J. La sonrisa de la ciencia: 100 experimentos y juegos científicos para educación secundaria. Málaga: Aljibe, 2016 ROBINSON, Ken; ARONICA, Lou. Escuelas creativas. Barcelona: Penguin Random House, 2015

TIANA, Alejandro. Las Misiones Pedagógicas: educación popular en la Segunda República. Madrid: Los libros de la Catárata, 2016 TIELEMANN, Marion. Werkstatt(t)räume für Kitas =  Espacios-taller para escuelas infantiles = Workshop rooms (or dreams) for pre-schools. Weimar : Verlag das Netz, 2015. 12 Volums

VELÁZQUEZ DE CASTRO, Federico. Cómo introducir la educación ambiental en la escuela y en la sociedad. Barcelona: Ediciones del Serbal, 2016

Revistes Perspectiva escolar, núm. 391 (Gener/Febrer 2017) El rap entra a l’aula

Revistes Infància: educar de 0 a 6 anys, núm. 214, (Gener/Febrer 2017) Infancia: educar de 0 a 6 años, núm. 161, (Enero/Febrero 2017)

Revistes Infancia latinoamericana, núm. 17, (Agosto 2016)

Bibliografia temàtica Bibliografia de la Jornada "Neurociència i educació"  (28 de gener de 2017)

Biblioteca Rosa Sensat Més informació a: http://www2.rosasensat.org/pagina/la-biblioteca Correu electrònic: biblioteca@rosasensat.org Horari: De dilluns a dijous de 16h a 20h Divendres de 10 a 14h Dissabtes de 9 a 14h