ORTUELLALO BERRITZEGUNEA 09/10 IKASTURTEA

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
CAPITULO VII SERVICIOS EXTERNOS DE APOYO PARA LA ATENCION AL ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES.
Advertisements

Bizikidetzaren pedagogian eragin zuzena duten prozesu sakonak:
SANTA TERESA IKASTETXEA CURSO 09/10 IKASTURTEA El paso de E. Infantil A E. Primaria Haur Hezkuntzatik Lehen Hezkuntzara.
EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA L.H. 4.MAILA D.B.H.2.MAILA IKASTURTEA.
BIZIKIDETZARA BEHATOKIA Blanca Kerejeta. GIDA-EGITURA.
1 a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
Informazioaren analisia
PROIEKTUEN BALORAZIOA: DOKUMENTAZIOA ETA BESTELAKOAK:
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
Datuak antolatzen.
IKKI IKASKETA KOOPERATIBOA IKASTEKO KOOPERATU KOOPERATZEN IKASI
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
IK/KI HAUR HEZKUNTZA MINTEGIA ikasturtea
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
GABONETAKO JAIA.
TUMORRAK MAILAKATZEA TNM SISTEMA.
TEKNOLOGIA INFORMATIKOA
ZUENDARITZA PROIEKTUA
Ikasketa eta Lanbide Orientazioa DBHn eta Batxilergoan
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
KALITATEA HEZKUNTZAN ikastetxeen kudeaketa sistema
ikasle batengan arazoak edo zailtasunak detektatzen ditugunean
4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:
BIZIKIDETZA OIANGUREN IKASTETXEAN
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Kulturartekotasuna Mintegia, B06 Zaratamoko Berritzegunea,
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
Alemaniako Bonn hiriko fiskaltzak DNA proba egingo dio Jan Ullrich txirrindulariari. Dopatu delako frogarik ba ote dagoen ikertu nahi dute horrela.
ZUZENDARIEN BILERA
IKASKETA KOOPERATIBOA
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
CNE (Curriculumaren norbanako egokitzapena)
ENPRESAKO PLANA SOZIETATEA: SUSTATZAILEAK: Berrikuspena: BND
HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
Datuak antolatzen.
BITARTEKARITZA.
ELKARBIZITZA.
Beritzegune Nagusia / Arloak
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
Duzun onena: hizkuntzen trataera familian
PROIEKTUEN ARTEKO UZTARDURA:
IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA
Euskara zerbitzuak errebisatutako testua da
Elkarrekin Bizitzen Ikasi
SASIETA MANKOMUNITATEAK IKASTETXEEI ZUZENDURIKO KANPAINA
4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
IKASLEEN EBALUAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA AURRERA ERAMATEKO URRATSAK
4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:
Zuzendari bilera ikasturtea
Komunikazioaren elementuak
JUAN BAUTISTA ZABALA ESKOLA
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
BIZIKIDETZA OIANGUREN IKASTETXEAN
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AINARA ARANA AIMAR ATUTXA IRAIA AGUILERA
GURASO ESKOLA 2014/2015.
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
Denak barne hartzen dituen eskola. Eskola Inklusiboa
Unibertsitatean sartzeko
IGELA PROIEKTU TELEMATIKOA
ikasturteko HEZIKETA PREMIA BEREZIKO AHOLKULARIAK
FILOSOFIAren HISTORIA
Curriculuma 1.5. MATERIA.
Ondoren ebaluazio irizpideak proposatzen dira eta hauekin gaitasunek duten erlazioa proposatzen da. Irakasgaian proposatzen diren gaitasunak lortzeko ondorengo.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
URTEKO ELKARBIZITZA PLANA: faseak
Transcripción de la presentación:

ORTUELLALO BERRITZEGUNEA 09/10 IKASTURTEA HOBEKUNTZA PLANAK ORTUELLALO BERRITZEGUNEA 09/10 IKASTURTEA PLANEN AZTERKETA

1. Ikastetxeko txostena: Datuak deskargatu Bilera ikuskaritza eta berritzegunearekin (azaro eta abenduan zehar) Datuen irakurketa. Emaitzen azterketa Datuen azterketa: Egoeraren diagnostikoa ( alderdi onak eta alderdi ahulak) Datuen azterketa: Zergatiak. Zergatiak adostu. (Zer mantendu?, zer hobetu?, zein esparrutan?) Datuekin Ikastetxeko txostena egin eta klaustroan eta OMRn aurkeztu Txostena ikuskaritzari bidali. EPEA: Otsailaren 5ean 2. Norbanako txostenak: Familientzako txostenaren banaketa sistema adostu Horrela erabakitzen bada, familiekin bilera prestatu, informazio orokorra emateko Printzipioz ez dago eperik, ikastetxeak erabakiko du. (Ikastetxeko ebaluazio- boletinekin batera ez banatzea komenigarria da) 3. Hobekuntza plana: Emaitzen analisia eginda dago. Beraz zergatiak aztertu ondoren eta egoeraren diagnostikoa egin ondoren hobetzeko esparruak aukeratuko dira Esku-hartze eta hobekuntza-proposamenen artean lehentasunak ezarri eta hautaketa egin Hobetzeko ekintzen plangintza egin Klaustroan erabakiak irakurri, moldatu, adostu, bereganatu Hobekuntza plana ikuskaritzari aurkeztu. EPEA: Martxoaren 12an bukatzen da Hobekuntza plana urteko planean sartu

IKASTETXEAREN TXOSTENA EGITEKO PROZESUA DET edo hobeto BP Familiekin bilera egitekotan, saioa prestatu Indarrak eta ahuleziak aukeratu eta batzorde pedagogikoari azaldu (haiekin batera egin ez bada) DET Lehenengo irakurketa egin Prozesuaren saioak finkatu Bguneko Erremintak baloratu, moldatu Familiarentzako txostenaren banaketa sistema adostu ZUZENDARITZA TALDEA Orain arte egindako datuen bilduma, irakurketa eta indar/ahuleziak zikloetara, mintegietara pasatu. DET edo hobeto BP Zergatiak aztertu Eta ziklo edota mintegietara pasatu ZIKLOAK MINTEGIAK Jasotako datuen irakurketa eta azterketa irakurri Indar eta ahulezi inportanteenak zerrendatu ZUZENDARITZA TALDEA Indar eta ahuleziak hartu eta aukeratu puntuaketa altuena duen 4 DET Zikloetatik,mintegietatik jasotako fitxak eta erakarpenak bildu. Behin behineko txostena egin ZIKLOAK MINTEGIAK Jasotako zergatiak berrikusten eta ekarpenak egin KLAUSTROA, OMR Txostenaren aurkezpena eta onarpena ZUZENDARITZA TALDEA Behin betiko txostena ikuskaritzara bidali

Txostena bileraren amaieran banatu edo korreoz bidali da NORBANAKO TXOSTENA BANATZEKO PROZESUA ¿Qué es la evaluación de diagnóstico?/Objetivo de esta evaluación: LA MEJORA/ Que se evalúa: LAS COMPETENCIAS BÁSICAS/¿Qué se entiende por competencias básicas?/ Características de la prueba de evaluación diagnostica/Tipos de informes/¿Cómo entender el informe? Ia ikastatxe guztietan gurasoentzako bilera antolatu zen: Txostena bileraren amaieran banatu edo korreoz bidali da Kasu batzuetan 09/10 ikasturtean froga egingo duten ikasleen gurasoei informazioa emateko aprobetxatu da bilera hau

NORBANAKO TXOSTENA Interesgarria gurasoentzat? Esanguratsuak? Gurasoentzat-Irakasleentzat Arazoak ikastetxeko emaitzekin konparatzean? Ezberdintasunak?

HOBEKUNTZA PLANA HOBEKUNTZA-JARDUEREN PLANGINTZA Ebaluazioa HOBEKUNTZARAKO JARDUEREN ARTEAN LEHENTASUNAK EZARRI ETA HAUTAKETA EGITEA HOBEKUNTZA-JARDUERA Jarduerarekin lotuta dagoen OINARRIZKO GAITASUNA ESPARRUA LEHENTASUNA HOBEKUNTZA-JARDUEREN PLANGINTZA JARDUERA Zereginak edo ariketak Lortu beharreko helburua Zereginaren arduradunak Denborak Baliabideak Ebaluazioa Jarraipen-adierazleak Lorpen- adierazleak 1. 2. 3. 4. 5. …

HOBEKUNTZA PLANA EGITEKO PROZESUA ZUZENDARIAK EDO IKASKETA BURUAK (Orokorrean) Banatzen du: IKASTETXEKO TXOSTENATEN ONDORIOA Eman lehentasuna ondoko taula honetan: 1.Hobetzeko ekintza……….. 2.Hobetzeko ekintza……….. 3.Hobetzeko ekintza……….. INPLIKATUTA DAUDEN IRAKASLEAK ZIKLO EDO MINTEGI GUZTIAK Ekarpenak egin ZUZENDARIA EDO IKASKETA BURUA Ekarpenak bidu eta hobekuntza plana egin

PROZESUAREN ZAILTASUNAK HOBEKUZA PLANA PROZESUAREN ZAILTASUNAK EKINTZA-JARDUERAK ESPARRUAK DENBORALIZAZIOAREN ZEHAZTAPENA JARRIPEN ETA LORPEN ADIERAZLEAK

Hobekuntzarako jarduera eta esku-hartze proposamen horiek guztiek ikastetxeko bizimoduaren hainbat alderdiri eragingo diete: Curriculumaren eta metodologien garapena. Esparru honek irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesuari eragiten dio, bai eta irakasleen geletako jardunbideari, baliabide eta material didaktiko eta teknikoei eta ebaluazio-irizpide eta -tresnei ere. Antolaketa eta funtzionamendua. Esparru hau lotuta dago irakasle-taldeen koordinazioarekin, taldeekin, ordutegien antolaketarekin edota funtzionamendu-arauekin. Talde-kidetza. Esparru hau ikastetxeko harremanekin eta bizikidetzarekin lotuta dago, baita ikastetxeak inguruarekin eta familiekin daukan harremanekin ere. Lanbide-garapena. Esparru honek irakasle-taldearen lanbide- eta heziketa-beharrizanekin lotura dauka.

HOBEKUNTZA PLANA EGITEKO PROZESUAN IKUSITAKO ZAILTASUNAK PARTEHARTZEA: Orokorrean saiatu da klaustroaren inplikazioa lortzen (batzorde pedagokia, mintegien bidez...) HOBEKUNTZA EKINTZA-JARDUERAK: Ekintza bati dagozkion jarduerak biltzea ESPARRUA: 1. Curriculumaren eta metodologien garapena. 2. Antolaketa eta funtzionamendua. 3. Talde-kidetza. 4. Lanbide-garapena. ZEREGINAREN ARDURADUNAK: Definitzea DENBORAK: Prozesuaren momentu ezberdinak zehaztea JARRAIPEN ETA LORPEN ADIERAZLEAK: Ezberdintzea

HOBEKUNTZA PLANA EGITEKO PROZESUAN IKUSITAKO ONURAK Ikasle-kopuru handi bati eragin diezaioketen lan-proposamenak aukeratzea. Hezkuntza-komunitatean onarpen zabala duten jarduerei lehentasuna ematea. Eragin handia eta neurtuak eta aztertuak izateko aukera duten jarduerak hautatzea. Hobekuntzen egonkortasuna bermatzea.

ESKUALDE HONETAKO HOBEKUNTZA PLANAK LHn eta DBHn Jarduerarekin lotuta dagoen OINARRIZKO GAITASUNAK ESPARRUAK Zereginaren ARDURADUNAK

17 ikastetxe 13 pub - 4 kontz Ikastetxe/ekintza = 2,5 Kasu askotan ekintza bakarra agertzen da

DBH GAITASUNAK 11 ikastetxe 7 pub - 4 kontz Ikastetxe/ekintza = 3,5 %60 Ikastetxe/ekintza = 3,5 Kasu guztietan 2 baino gehiago Gehienez 5 agertzen dira

ESPARRUAK %11 %9 %45 %79

PARTEHARTZAILEAK-ARDURADUNAK LHn

PARTEHARTZAILEAK-ARDURADUNAK DBHn 3 3