La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:

Presentaciones similares


Presentación del tema: "4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:"— Transcripción de la presentación:

1 4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:
Ikasturtea 4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA: EMAITZEN AZTERKETA IKASTETXEKO TXOSTENA eta HOBEKUNTZARAKO ESKU HARTZE PLANA AGINDUA, 2008ko abenduaren 2koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, EAEko ikastetxeetan diagnostiko ebaluazioko prozesua arautzen duena.

2 A) SENTSIBILIZAZIO FASEA
DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA A) SENTSIBILIZAZIO FASEA B) APLIKAZIO FASEA C) HOBEKUNTZA FASEA Emaitzen analisia Ikastetxeko Txostena eta Hobekuntzarako Esku-hartze Plana Ikastetxeko Hobekuntza Plana egitea Ikastetxeko Hobekuntza Plana gauzatzea Datuen sarrera Probarako prestaketa. Zerrendak, item trebatzea Proben aplikazioa Zuzenketa Datuen azterketa eta korrelazioak egin Emaitzen datuak ikastetxeetara bidali 1 2 3 4 6 7 8 5 IKASTETXEAN PRESTAKETA Koordinatzeko Taldea Sentsibilizazioa Txostenak egin 10 9 Abendua (2013) Urtarrila (2014) Otsaila (2014) 2

3 Ikastetxearen Diagnostiko-ebaluazio Taldearen eraketa
Partaideak: zuzendaria, ikasketa burua, LH 4. mailako tutorea / DBH 2. mailako tutorea Ikastetxearen Diagnostiko-ebaluazio Taldearen zereginak : Bere ikastetxean diagnostiko-ebaluazioaren prozesua planifikatu eta koordinatzea, horretarako irizpide eta ildo orokorrei jarraiki. Bere hezkuntza-komunitateko kide guztiak diagnostiko-ebaluazioaren zentzuari, helburuei eta ezaugarriei buruz informatzea eta sentsibilizatzea. Probak eta galdesortak aplikatzeko prozesua daramaten ikastetxetik kanpoko pertsonekin elkarlanean aritzea eta haiei laguntzea ( ikasturtean ez dira probak egingo). Ikastetxearen emaitzen txostenak aurkeztu eta Hobekuntzarako Esku-hartze Planak taxutu.

4 TALDEAREN ERAKETA aktan jaso
IDAZKARIA izendatu

5 2012-13 EBALUAZIOAREN EMAITZETAN OINARRITUA, HOBEKUNTZA FASEA:
PROZEDURA FINKATU EMAITZEN AZTERKETA IKASTETXEKO TXOSTENA eta HOBEKUNTZARAKO ESKU HARTZE PLANA (Dokumentu bakarra)

6 EMAITZEN AZTERKETA ISEI-IVEIk emandako: IKASTETXEAREN TXOSTENA
FAMILIARENTZAKO TXOSTENA

7 IKASLEAREN TXOSTENA FAMILIEI EMATEKO
PROZEDURA ERABAKI eta ADIERAZI BEHAR DA

8 EGOERAREN DIAGNOSIA: indarguneak eta ahuleziak
IKASTETXEKO TXOSTENA EMAITZEN AZTERKETA EGOERAREN DIAGNOSIA: indarguneak eta ahuleziak HOBEKUNTZA JARDUEREN JARRAIPENA HOBEKUNTZA-JARDUERA BERRIEN ETA PROPOSAMENEN HASIERAKO AURREIKUSPENA.

9 ISEKaren araberako datuak aztertu: arrazoiak
IKASTETXEKO TXOSTENA EMAITZEN AZTERKETA Ez dira alderatu behar gaitasun ezberdinen emaitzak haien artean : ebaketa-puntuak ezberdinak dira Gaitasun bakoitza aztertzerakoan, mailaren deskribapena eta dimentsioen deskribapenak garrantzitsuak dira hausnarketa bideratzeko ISEKaren araberako datuak aztertu: arrazoiak Geruzaren araberako datuak aztertu: arrazoiak Gelen artean desberdintasunak aztertu: arrazoiak Emaitzen dispertsioa aztertu: arrazoiak Hasierako mailan dauden ikasleen %ari buruz hausnartu Emaitzen eboluzioari arreta eman eta arrazoiei buruz hausnartu Ikasle bakoitzaren emaitzak aztertu gero banakako lan proposamenak egiteko

10 IKASTETXEKO TXOSTENA Egoeraren diagnostikoari buruz
Gaitasun bakoitzari buruzko hausnarketa sakontasunez egin indarguneak eta ahuleziak zehaztasun gehiagorekin detektatu ahal izateko. Indarguneak zehaztatzeko beharraren garrantzia “ikastetxeko praktika onak” detektatu ahal izateko. Kanpoko arrazoiak eta ikastetxeak eragiteko ahalmena duen arrazoien artean desberdindu behar da. Arrazoien azterketatik abiatuta, ikastetxeak eragiteko ahalmena duen aspektuak azpimarratu behar dira, irakaskuntza-ikaskuntza prozesua hobetzeko aldatu behar direnak identifikatzeko. Ikerketetan detektatu diren “praktika onak” ikastetxean izan dezaketen influentziaz hausnartzearen garrantzia. Ikasleen banakako emaitzak kontutan eduki behar dira, behar izanez gero hezkuntza indartze neurriak proposatzeko.

11 2011-13 HOBEKUNTZA JARDUEREN JARRAIPENARI BURUZ:
Hobekuntza jarduerek izan duten eragina aztertzeko, galdetegi bat eskaintzen da (8 galdera):

12 IKASTETXEKO TXOSTENA Hobekuntza-proposamenei buruz :
Hobekuntza proposamenak ateratako emaitzekin eta arrazoien azterketarekin koherentzia gorde behar dute. Detektatutako ahuleziei hobekuntzak proposatu behar zaizkie. Hobekuntza proposamenak ebaluatuta izan diren taldeei bakarrik zuzentzea ez da komenigarria. Taldeen arteko emaitzen desoreka aztertu eta arrazoitu behar da. Beharrezkoa bada, neurriak hartu behar dira. Hartutako erabakiak baliagarriak izan behar dira ikasleentzat eta hezkuntza/curriculum proiektuekin koherentzia gorde behar dute.

13

14 HOBEKUNTZARAKO ESKU HARTZE PLANA: hobekuntza ekintzen planifikazioa
Hobekuntza ekintzen kopurua ondo neurtu Ekintza bakoitzerako jarduerak: Definizioa egiterakoan hau osatzen duten aspektu hauek kontutan izatea: zer, nork, nori zuzenduta, testuingurua. Ikasleei zuzendutako zereginak ziklo/mailara egokituak eta zehaztuta egon beharko lirateke. Jarduerak hobekuntzarako eskuartze-planaren planifikazio zehaztapen mailara egokitu behar dira. Hots, bereiztu behar dira unitate didaktikoen planifikazio mailako jardueretatik (gelako ariketak zehaztea ez dagokio hobekuntzarako esku-hartze planari). Jarduera orokorregiak ere ez lirateke planteatu behar Helburuak: Argiak eta errealistak, hots, lortzeko modukoak eta ikastetxearen errealitatera egokituak (formulazioan ere bai). Helburuak zehatzak izan behar dute eta ekintza bideratzen eta birbideratzen edota birkokatzen lagundu behar dute. Ekintzaren aplikazio eremua (curriculum maila, konkrezio mailak, antolaketakoa,…) definitzen lagundu behar dute. Arduraduna: planifikazioaz, garapenaren jarraipenaz eta ebaluazioaren jarraipenaz arduratuko dena (Jardueren eragileak gehiago izan daitezke) Denborak: Epeak, maiztasuna, eta denboren banaketa zehaztu behar dira Baliabideak: Helburua lortzeko egokienak izate aldera aukeratu behar dira. Zehaztu behar dira Ebaluazio adierazleak: Lorpen adierazleak: helburua bete den ala ez era garbian erakutsi behar du Jarraipen adierazleak: jarduera planifikatu zen bezala betetzen ari den ala ez erakutsi behar du

15 HOBEKUNTZARAKO ESKU HARTZE PLANA
ESKOLA KONTSEILUAK-OOGAK ONARTU BEHAR DU IKASTETXEKO URTEKO PLANEAN TXERTATU BEHAR DA

16 DOKUMENTUAK IKUSKARITZAN AURKEZTEKO EPEAREN AURRIKUSPENA
IKASTETXEKO TXOSTENA ETA HOBEKUNTZARAKO ESKU HARTZE PLANA : 2014ko otsailaren 28a baino lehen

17 IKUSKARIAREN BALORAZIO TXOSTENA
Epea: 2014ko apirilaren 30a baino lehen.

18 LANGUNTZARAKO MATERIALAK
HOBEKUNTZA FASEA: LANGUNTZARAKO MATERIALAK Ebaluazio diagnostikoaren txostenei buruzko 20 oinarrizko galdera Eskuratu >> Ebaluazio diagnostikoa 2013 Ebaluazio Diagnostikoaren eredu berria 2012ko iraila

19 I. IKASTETXEKO TXOSTENA
II. HOBEKUNTZARAKO ESKU HARTZE PLANA


Descargar ppt "4. EBALUAZIOAREN HOBEKUNTZA FASEA:"

Presentaciones similares


Anuncios Google