La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA: Emaitzen txostena*

Presentaciones similares


Presentación del tema: "EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA: Emaitzen txostena*"— Transcripción de la presentación:

1 EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA: Emaitzen txostena*
B06 Berritzegunea (*IVEI-ISEIko Paco Lunak egindako aurkezpena moldatuta)

2 a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA c) ISEC/ISEK
a) APLIKAZIOA b) PROBEN EZAUGARRIAK c) PROBEN ZUZENKETA a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) KONPETENTZIA-MAILA c) ISEC/ISEK a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) ZER EGIN TXOSTEN HONEKIN 2

3 1. APLIKAZIOA ETA ZUZENKETA
ikasturtea Lehen H. 4. maila DBHko 2. maila Guztira Ikasleak 17.000 34.000 Taldeak 835 964 1.799 Hizkuntza Komunikazioa Euskaraz Gaztelaniaz Konpetentzia matematikoa Zientzia.-, teknologia- eta osasun-kulturako K 2 proba: A / B-D LH: 42 item DBH: 49 item LH: 45 item DBH: 46 item + Idazmena LH: 20 item DBH: 24 item LH: 26 item DBH: 41item 2 koaderno Koaderno 1

4 1. APLIKAZIOA ETA ZUZENKETA
HIZKUNTZA-KOMUNIKAZIOA EUSKARAZ A EREDUKO IKASLEENTZAKO PROBA B-D EREDUETAKO IKASLEENTZAKO PROBA EREDU GUZTIETARAKO ZATI KOMUNA

5 1. APLIKAZIOA ETA ZUZENKETA
Aukera anitzeko galderak: automatikoki Item irekiak ordenagailuz on-line. Zuzenketa “itsua” eta zuzenketa bikoitza.

6 1. APLIKAZIOA ETA ZUZENKETA
IRIZPIDEAK IDAZLANAK ZUZENTZEKO Gairen garapena eta egokitasuna. Testuaren koherentzia eta kohesio. Lexikoa, gramatika eta ortografia. HITZ KOPURUA: LH: 60 hitz DBH: 100 hitz 12 hitzetatik gorako idazlan guztiak zuzendu dira 5 maila

7 a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA
b) KONPETENTZIA-MAILA c) ISEC/ISEK

8

9

10 Indize sozioekonomiko eta kulturalaren arabera
2. IKASTETXEKO TXOSTENA IKASTETXEKO TXOSTENAREN ATALAK Batez besteko emaitzak ebaluatutako oinarrizko konpetentzia bakoitzean. Ikasleen ehunekoetako banaketa konpetentzia mailen arabera. Emaitzak geruzen arabera (hezkuntza sarea + hizkuntza eredua). Emaitzak ikastetxearen indize sozio-ekonomiko eta kulturalaren arabera (ISEK). Lortutako emaitzak eta ikastetxearen ISEK indizea kontuan izanik espero zitezkeenak. GERUZEN ARABERA Indize sozioekonomiko eta kulturalaren arabera IKASTETXEKO EMAITZA TALDEETAKO EMAITZAK KONPARAKETAK

11 2. IKASTETXEKO TXOSTENA MOTATAKO EMAITZAK
Ez da zenbakizko puntuaziorik ematen. Emaitza adierazteko, barra luzeago edo laburrago erabiltzen da. zenbat eta item kopuru handiago izan, orduan eta barra laburragoa izango da. Ikasle kopuruaren eragina: emaitzen sakabanatzea.

12 Ikastetxean parte hartu duten ikastaldeak
KONPETENTZIA MAILAK Puntuazio barrak edo tarteak %95eko fidagarritasunarekin Ikastetxean parte hartu duten ikastaldeak DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 12

13 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
KONPETENTZIA MAILAK IKASLEEN BANAKETA DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 13

14 2. IKASTETXEKO TXOSTENA Zergatik zenbakizko puntuaziorik ez?
Rankingak edo sailkapenak egiteko arriskua ahalik gehien murrizteagatik. Nota akademiko batekin identifikatzea ezinezko egiteagatik. Puntuazio tarte bat eskaintzea estatistikoki zuzenagoa eta egokiagoa delako .

15 2. IKASTETXEKO TXOSTENA KONPETENTZIA-MAILAK

16 2. IKASTETXEKO TXOSTENA Nola deskribatzen dira konpetentzia-mailak?
Maila bakoitzeko eskakizunen deskribapen orokorra. Ikasleek maila horretan egiteko gai diren ohiko lanen edo zereginen adibideak. Probetako galderen adibideren bat.

17 2. IKASTETXEKO TXOSTENA KONPETENTZIA-MAILAK NIVEL INICIAL
Los alumnos y alumnas que se sitúan en este nivel son aquellos cuyas habilidades discursivas les capacitan para llevar a cabo las tareas comunicativas propias de su edad de manera incompleta o necesitan ayuda para realizarlas de modo eficaz. En la mayoría de los casos son capaces de reconocer el sentido global o propósito de textos familiares orales y escritos de diferentes ámbitos de uso. Distinguir ideas principales y secundarias en textos de poca complejidad. Identificar información explícita y realizar algún tipo de inferencia directa sobre el contenido de alguna parte del texto. Este alumnado es capaz de establecer conexiones simples entre información del texto y conocimiento personal. En la producción de textos escritos son capaces de redactar textos sencillos aunque evidencian dificultades en el uso de un registro lingüístico adecuado a la situación de comunicación propuesta. Utilizan alguna característica de los diferentes tipos textuales, pero las usan de manera parcial o ineficaz para la consecución del objetivo comunicativo propuesto. Muestran carencias tanto en la organización y desarrollo de las ideas como en la cohesión textual. Su dominio de los recursos lingüístico es limitado y presentan algunos errores desde un punto de vista léxico, gramatical y ortográfico.

18 2. IKASTETXEKO TXOSTENA KONPETENTZIA-MAILAK NIVEL MEDIO
Los alumnos y alumnas que se sitúan en este nivel son aquellos cuyas habilidades discursivas les capacitan para llevar a cabo las tareas comunicativas propias de su edad de manera completa y adecuada. Además de las tareas descritas en el Nivel inicial son capaces de resumir partes de textos, generalmente familiares, orales y escritos de diferentes ámbitos de uso. Realizar inferencias sencillas indirectamente sugeridas sobre el contenido de alguna parte del texto. Reconocer qué información del texto es relevante para la tarea encomendada. Discriminar entre información y opinión. En la producción de textos escritos son capaces de redactar textos usando un registro lingüístico acorde a la situación de comunicación propuesta. Utilizan adecuadamente alguna de las características de los diferentes tipos textuales. Exponen las ideas con cierta coherencia para conseguir el propósito del texto. Usan algunos de los recursos lingüísticos que favorecen la cohesión textual y evidencia cierto dominio de los recursos lingüísticos desde un punto de vista léxico, gramatical y ortográfico.

19 DESCRIPTORES POR DIMENSIONES DE LA COMPETENCIA
NIVEL INICIAL COMPRENSIÓN ORAL Se sitúa en este nivel el alumnado que es capaz de: Localizar información explícita en el texto (datos) Identificar la finalidad del texto Realizar inferencias directas sobre el contenido del texto Reconocer la idea principal del texto Resumir la idea global del texto Realizar inferencias indirectas sencillas sobre el contenido del texto COMPRESIÓN ESCRITA Reconocer el léxico de uso frecuente en su nivel escolar Reconocer el tema del texto Diferenciar entre ideas principales y secundarias Reconocer el significado de signos de puntuación Identificar el receptor del texto Localizar información explícita (datos e ideas) Reconocer el propósito del texto Deducir el significado de partes del texto EXPRESIÓN ESCRITA Los textos del alumnado que se sitúa en este nivel se caracterizan por : Aportar una información poco elaborada y a veces irrelevante para el objetivo propuesto Usar un registro lingüístico no adecuado a la situación de comunicación Conseguir con dificultad la finalidad del texto Presentar cierto desorden en la información que dificulta la comprensión Ajustarse con dificultad a las características textuales de un artículo periodístico Evidenciar carencias tanto en la coherencia como en la cohesión textual Presentar errores en léxico, gramática y ortografía DESCRIPTORES POR DIMENSIONES DE LA COMPETENCIA 19

20 2. IKASTETXEKO TXOSTENA EZ KONPETENTZIA-MAILAK
Badago gutxienezko mailarik? Ez da bukaera ebaluazio bat Helburu: Ahalik eta mailarik altuena Oinarrizko aspektuak ebaluatzen dira Ezin da konparatu ikastetxeko emaitzekin EZ

21 2. IKASTETXEKO TXOSTENA EZ KONPETENTZIA-MAILAK
Oinarrizko konpetentzia ezberdinetako emaitzak zuzen konpara daitezke? EZ Konpetentzia bakoitzak bere ezaugarri bereziak ditu Konpetentzia bakoitzerako finkatu diren konpetentzia-mailak ezberdinak dira.

22 Bi motatako konparazioak
2. IKASTETXEKO TXOSTENA KONPETENTZIA-MAILAK Bidezkoa da mota ezberdinetako ikastetxeak zuzen konparatzea? Ikasleen indize sozio-ekonomiko eta kulturalaren arabera (ISEK). Ikastetxeari dagokion geruzaren arabera Bi motatako konparazioak

23 2. IKASTETXEKO TXOSTENA ISEK - Indize sozioekonomiko eta kulturala
Galdera-sortan emandako erantzunetatik dator. Aspektuak: Familiaren lanbide maila. Familiaren ikasketa mailarik altuena Osasun material eta kultural edukitzea. Banakako datuetatik ikastetxeko ikasleen batez bestekoa kalkulatzen da. Biztanleria osoa lau mailan banatu da: baxua, ertain baxua, ertain altua eta altua. Konparazio-balioak dira, ez absolutuak.

24 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
Ikastetxe honen ISEK indize bera duten ikastetxeek konpetentzia honetan lortutako batez besteko emaitza DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 24

25 Espero litekeena baino hobea da
ISEK balio bakoitzerako espero litekeen puntuazioa. Espero litekeena baino baxuagoa da. Ikastalde honetako emaitza bere ISEK indizearen arabera espero litekeen emaitza bera da. DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN 25

26 a) EZAUGARRIAK ETA EGITURA b) ZER EGIN TXOSTEN HONEKIN
26

27 3. FAMILIARENTZAKO TXOSTENA
EZAUGARRIAK Ulerterreza, eta ez zenbakizkoa, edukizkoa baizik. Ikastetxeko curriculum-ebaluazioetako noten kontra ez joatea. Bidegabeko konparazioak ez egitea. Ikaslea zer egiteko gai den deskribatzea.

28 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
28

29 3. FAMILIARENTZAKO TXOSTENA
ZER EGIN TXOSTEN HONEKIN Prozedura ez da aurretiaz finkatu, ikastetxearen ardura izango da. Zenbait aukera: Banan-banan egitea familia bakoitzarekiko bileretan. Irakasmaila bakoitzean bilerak egitea.

30 IKASTURTE HONETARAKO APLIKAZIOA

31 CONTACTOS/VISITAS CENTRO APLICACIÓN 2010
OTSAILA 1-5 8-12 15-19 22-26 MARTXOA 30-2 SEMANA SANTA APIRILA 5-9 12-16 19-23 26-30 MAIATZA 4-8 11-15 18-22 25-29 EKAINA 31-4 7-11 14-18 21-25 28-2 CONTACTOS/VISITAS CENTRO APLICACIÓN 2010 APLICACIÓN 2010 CENTROS E.P. APLICACIÓN 2010 CENTROS DE ESO DIGITALIZACIÓN CORRECCIÓN 31


Descargar ppt "EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA: Emaitzen txostena*"

Presentaciones similares


Anuncios Google