La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA

Presentaciones similares


Presentación del tema: "IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA"— Transcripción de la presentación:

1 IK/KI OROKORTZE FASEA 2015-16 ikasturteko MINTEGIA
6. saioa:2016ko maiatzaren 9an EDUKIAK: IK/KI II. Topaketen informazioa Ikastetxeetan egindakoa  konpartitu: Padlet, Talde Plana, B eremuko egiturak… Ebaluazioaren inguruko hausnarketa IK-KI proposamenean errubriken funtzioa Mintegiaren balorazioa eta datorren ikasturterako proposamenak Elena Sarasa Teresa Santos

2 II. TOPAKETAK IK - KI (IKASTEKO KOOPERATU - KOOPERATZEN IKASI) 2016ko EKAINAK 7 DONOSTIAKO IRAKASLEEN UNIBERTSITATE ESKOLAN

3 EGINDAKOA KONPARTITU Denen artean egindakoa partekatu... Padlet,
Talde Plana, B eremuko egiturak…

4 TALDEKO HELBURUAK (H.A.)
Guztien iritsia kontutan hartu Guztiok parte hartu Iskanbilarik ez egin Denok ados egotea Denborarik ez galtzea. Erritmo berean jutea Taldekideen erritmoa errespetatzen Taldekideek dudak dituztenean guztion artean aklaratu. Zer egin proposatutako helburuak hobetzeko?

5 Lan kooperatiboa ebaluatzeko proposamena

6 GAIAK 1. Talde-lanaren ebaluazioaren dimentsioak: 1.1.- Taldearekiko dimentsioa. Oinarrizko taldeetan ikasgela-taldean 1.2.- Norbanakoarekiko dimentsioa 2. Talde-planaren mailak: 2.1.- Koebaluazioa 2.2.- Autoebaluazioa 2.3.- Irakasleari dagokion ebaluazioa. Kalifikazioa 3. Lan kooperatiboa ebaluatzeko planifikazioaren osagaiak: helburuak, ezaugarriak, zer ebaluatu, noiz ebaluatu, ebaluazio-tresnak, emaitzen ondorioak.

7 1.1.- Taldearekiko dimentsioa. 1.1.1.- Oinarrizko taldeetan
DIMENTSIOAK Noiz?: Oinarrizko taldeak osatuak daudenean eta funtzionatzen ari direnean, astero, maiz. Nola?: Talde planaren bidez egiten da, periodikoki errebisatzen dira. Zer?(ebaluatzen dena): Taldearen helburuak, rolen funtzioak eta norbanako konpromisoak Nork?: Denon artean (ko), noberak berea (auto) Koebaluazioa 1: Taldeko helburuak eta rolen funtzioak Autoebaluazioa: Rolen funtzioak eta norbanako konpromisoak Kualitatiboa eta hezigarria Ez dira kalifikatzen

8 Koebaluazioa 2: Gela osoko xedeak Kualitatiboa eta hezigarria
1.1.- Taldearekiko dimentsioa. Ikasgela-taldean DIMENTSIOAK Oinarrizko taldeen ebaluazioa klase-taldearekiko. Zer?: Gela osorako definitu diren xedeak. Noiz?: Hiruhilabetekoan behin adibidez. Nola?: Ikasgela – planaren bidez (ikasgelaren xedeak) Nork? Talde txikietan eta gero gela osoan, horregatik koebaluazioa da ere bai. Koebaluazioa 2: Gela osoko xedeak Kualitatiboa eta hezigarria Hausnarketarako proposamena

9 2.1.- Norbanakoarekiko dimentsioa
DIMENTSIOAK Beste bi dimentsioetatik independentea Nork?: Irakasleak egin behar du Zer ebaluatu?: Taldekideen interakzioa, talde lana egiteko prozedurak eta trebetasun sozialak. Nola?:Irakasleak osatutako errubrika baten bidez. Kuantitatiboa, hezigarria eta sumatiboa Kalifikaziorako baliogarria.

10 2.1.- Koebaluazioa: berdinen artean talde lana ebaluatu
MAILAK Talde planak: talde helburuak eta norbanaren rola(k) HELBURUAK 3 2 1 1. 2. 3. KARGUEN BETEKIZUN-MAILA Koordinatzailea Izena: Idazkaria Laguntzailea Izena Kudeatzailea (Bozeramailea) Errubrikak….

11 1. JARDUERA 3 taldeko helburuak emanda, proposatzen den errubrikarekin konparatu eta gure errubrika sortu (binaka)

12 Helburuak baloratzeko errubrikaren adibidea:

13 2.2.- Autoebaluazioa: Norbanako konpromisoen ebaluazioa taldearen barruan
MAILAK Ikasle bakoitzak garatu behar zuen rola(k) ebaluatu, eta norbanakoko konpromisoak ebaluatu. NORBERAREN KONPROMISOEN BALORAZIOA 3 2 1  Ikasle 1  Ikasle 2  Ikasle 3  Ikasle 4

14 Norbanakoko konpromisoak baloratzeko errubrikaren adibidea:
Oso ondo (3) Ondo (2) Hobeto beharra (1) 1.Ikaslea Bere konpromisoa oso ondo bete du/dut edo betetzen ari da/naiz Bere konpromisoa nahiko ondo bete du/dut edo betetzen ari da/naiz Bere konpromisoa eskas bete du/dut edo betetzen ari da/naiz ; edo ez du/dut edo ez da/naiz betetzen ari 2 Ikaslea. 3. Ikaslea 4. Ikaslea 5. Ikaslea

15 2.3.- Irakasleari dagokion ebaluazioa: lan taldearen barruan norbanakoaren lana ebaluatu
MAILAK Nola baloratu talde lana eduki gisa, norbanakoko lana taldearen barruan eta taldearen praktika aprendizaietan . Hau da, jarduera didaktikoak nola garatu dituzten eta egitura kooperatiboen erabilpena baloratu. Zein dimentsioak: Norbanakoarekiko dimentsioa Nola ebaluatu: errubrika baten bidez

16 3. Lan kooperatiboa ebaluatzeko planifikazioaren osagaiak: helburuak, ezaugarriak, zer ebaluatu, noiz ebaluatu, ebaluazio-tresnak, emaitzen ondorioak. OSAGAIAK PROGRAMAZIO DIDAKTIKOAREN barruan egon beharko luke. HELBURUA: Ebaluatzeko ibilbide bat osatzea kooperatzen ikasketa hobetzeko eta kooperazioaren bidez gehiago ikasteko. EZAUGARRIAK: eguneroko hezkuntza praktikarekin lotuta eta txertatuta. Plurala, anitza, parte-hartzailea, interaktiboa, orokorrean hezigarriagoa konpetitiboa baino. EBALUAZIOAREN EDUKIAK: Adibidez: egituren bidez lortzen diren emaitzak, ikasleen arteko ahozko adierazpenak taldean, harreman eta intelektualen gatazken ebazpena, trebetasun sozialak, jokaerak, lan-ohiturak, taldekideen arteko elkarrekintza eraginkorra, konplizidadea, kohesioa… NOIZ EBALUATU: Maiztasuna ikastetxean erabaki, mugatua nolabait. EBALUAZIO TRESNAK: behaketak egiteko erregistroak, galdetegiak, azterketak, talde planak, koadernoa, errubrikak, kontrol-fitxak, port-folioa, ……


Descargar ppt "IK/KI OROKORTZE FASEA ikasturteko MINTEGIA"

Presentaciones similares


Anuncios Google