La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009

Presentaciones similares


Presentación del tema: "CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009"— Transcripción de la presentación:

1 CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
Arazo-egoerak

2 Gauza bera al da arazo-egoera kontzeptua guztiontzat?
ZALANTZA: Gauza bera al da arazo-egoera kontzeptua guztiontzat?

3 DEFINIZIOA: Egoera konplexua edo arazo-egoera testuinguruan kokatutako informazio multzoa da; aldez aurretik erantzuna bistakoa ez duen ataza jakin bat egiteko erabili behar dena. (Roegiers, X. 2003) “Egoera da ikaskuntzaren oinarria eta funtsezko osagaia. Testuingururik gabeko diziplina-edukiak irakastetik (esaterako, Erromatar Inperioa, zatikiak batzea, Europako ibaiak, e.a.), egoerak eta egoera-familiak sistematikoki lantzea —non ikasleek erantzuna eraikiko duten— lehenesten duen irakaskuntza-sistemara igarotzea funtsezko aldaketa paradigmatikoa da.” (Jonnaert, Ph. beste zenbaiten artean, 2007)

4 DEFINIZIOA: TESTUINGURUA ARAZO-EGOERA PRODUKTUA

5 ARAZO-EGOEREN EZAUGARRIAK
Testuinguruan kokatuta dago –non, nola, zergatik…- Egoera konplexua da. Hainbat eduki mobilizatzea eskatzen du. Arazo bat planteatzen du eta erantzuna eman behar zaio. Ikasleak egin beharreko ataza jakin bat proposatzen du, argi eta garbi identifikatzen dena: problema bat ebaztea, arte-ekoizpen bat edo objektu erabilgarri bat sortzea, jarduera-plan bat diseinatzea …

6 ARAZO-EGOEREN ZEREGINA IKASTE PROZESUAN
Gure bizitzan aurre egin behar izaten diegu askotariko egoera eta arazoei eta horiek ez daude “diziplinetan multzokatuta”. Konpetentzien bidezko hezkuntzan ezinbestekoa da ikasleek arazo-egoera esanguratsuak ebazteko konpetentzia garatzea. Irakasteko prozesuek lagundu behar dute ezagutzak “integratzen” eta ezagutza horiek egoera berrietan aplikatzen.

7 ARAZO-EGOEREN ZEREGINA IKASTE PROZESUAN
Ikaskuntzaren aurretik unitate didaktikoaren bultzatzaile gisa, eduki berriak sartzeko, ikasleei ikasketan aurrera egiten laguntzeko. Ikaskuntzaren ostean, ikasleek garatu eta bereganatu dituzten edukiak ebaluatzeko funtzioa dute, beti ere garatzen diren konpetentzien arabera.

8 ARAZO-EGOERAREN DISEINUA. GURE EREDUA
Testuingurua: norbanakoak bere burua kokatu behar duen ingurunea edo egoera deskribatzen du. Arazoa: testuinguru horretan sortua, eta problema horri erantzuna eman behar zaio. Xedea: Proposamenaren zertarakoa zehazten du. Helburuak: ondoren garatuko diren unitate didaktikoaren helburuak (oinarrizko zeharkako konpetentziak barne). Ataza: espero den produktua. Jarraibideak: lan-kontsignak.

9 Ondorio gisa… Arazo-egoera bat sortuko dugu?


Descargar ppt "CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009"

Presentaciones similares


Anuncios Google