La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA

Presentaciones similares


Presentación del tema: "DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA"— Transcripción de la presentación:

1 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

2 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
ZENBAIT GALDERA… Nolakoak izango dira errendimedu-probak? Nolako galderak sartuko dira probetan? Zein hizkuntzatan erantzun behar dute ikasleek probetan? Zergatik erabiltzen da proba bera ikasle guztiak ebaluatzeko? Nolako galdesortak erabiliko dira eta nolako informazioa bilduko da? Nolakoa izango da aplikazio prozesua eta nork egingo du aplikazioa? Nola zuzenduko dira probetako galderak? Zein datuen analisia egingo da? Zein motatako txostenak egingo dira ebaluazioaren ondorioz? Eta abar … DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

3 ZERI BURUZ HITZ EGINGO DUGU?
1. PROBAK 2. APLIKAZIO PROZESUA 3. INFORMA ZIOA a) PROZESUA b) EZAUGARRIAK c) ADIBIDEAK a) EGUTEGIA b) EZAUGARRIAK c) ANTOLAKETA a) ZUZENKETA b) DATUEN ANALISIA c) TXOSTENAK DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

4 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
1.ERRENDIMENDU PROBAK a) Zein probak prestatzeko prozesua jarraitu da? Erreferentziak identifikatu. Ebaluatzeko konpetentziak aukeratu. Konpetentzien banakapena egin. Probak prestatzeko taldeak antolatu. Probak berrikusteko eta alderatzeko taldeak izendatu. Aplikazio piloturako proben koadernoak diseinatu. DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

5 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
1.ERRENDIMENDU PROBAK b) Zergatik proba bera ikasle guztientzat? Ekitate eta txertatze printzipioen arabera ikasle guztiek lortu behar dituzte curriculumeneko helburuak. Ebaluazio estandarizatuan ikasle guztiak ebaluatzeko tresna erabili beharra dago. Errendimendu mailen edo maila sozioekonomikoen araberako proba bereziak egiten ez diren moduan, ezin daitezke proba ezberdinak egin beste edozein egoera dela eta, baina egokitze batzuk egin daitezke. DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

6 c) Nolakoak izango dira errendimendu-probak
Itemen tipologiak Formatoa Iraupena DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

7 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
1.ERRENDIMENDU PROBAK d) Zein hizkuntzatan erantzungo dute ikasleek? 1. INFORMAZIOA: Probetako hizkuntzaren efektuari buruzkoa hasierako oinarrizko informazioa azalduko zaie ikastetxeei. 2. ERABAKIA: Ikastetxeak erabakiko du zein hizkuntza erabili. Hizkuntza bat aukeratu ahal izango du aplikazio osorako edo hizkuntza aldatu ebaluatzen den konpetentziaren arabera. 3. DATUAK: Probaren hizkuntzari dagozkion egoera ezberdinetako datu orokorrak emango dizkie ikastetxeei. DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

8 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
TESTUINGURUKO GALDESORTAK Nola lortu informazioa? Galdesorta espezifikoak. Aplikatzeko prozesuan. Zein galdesorta mota? Ikasleak Familia Ikastetxea Tutoretza/Irakasleak ALDAGAIAK Testuinguru/ sarreraren aldagaiak Prozesuko aldagaiak Produktuaren aldagaiak DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

9 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
1. PROBAK 2.APLIKAZIO PROZESUA 3. INFORMAZIOA a) EGUTEGIA b) BALIABIDEAK c) ANTOLAKETA DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

10 a) Nolakoa izango da aplikazio prozesua?
A) SENTSIBILIZAZIO ALDIA B) APLIKAZIO, ANALISI ETA TXOSTEN ALDIA C) HOBEKUNTZA ALDIA Emaitzak aztertu. Ikastetxeko txostena Ikastetxearen hobekuntza plana egitea Ikastetxeko Hobekuntza Plana entregatzea PRESTAKUNTZA IKASTETXEAN Probarako prestakuntza Proben aplikazioa Zuzenketa Datuak aztertu. Korrelazioak landu Txostenak ikastetxeetara bidali 1 2 3 4 6 7 8 5 Informazioa Sentsibilizazioa Prestakuntza Txostenak idatzi 10 9 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

11 b) Noiz egingo da aplikazioa?
2. APLIKAZIO PROZESUA b) Noiz egingo da aplikazioa? ZATI FINKOA ZATI ALDAKORRA IKASTURTEA OINARRIZKO KONPETENTZIA Hizkuntza komunikaziorako konpetentzia euskaraz. Hizkuntza komunikaziorako konpetentzia gaztelaniaz. Matematikarako konpetentzia Zientziaren, teknologiaren eta osasunaren konpetentzia. Konpetentzia soziala eta herritarra. Informazioaren trataerarako eta gaitasun digitalerako konpetentzia. Ikasten ikasteko konpetentzia. Kultura humanistikorako eta artistikorako konpetentzia. Norberaren autonomiarako eta ekimenerako konpetentzia. konpetentzia soziala eta herritarra. IKASTURTEA APLIKATZEKO HILABETEA Martxoa-Maiatza Apirila-Maiatza Martxoa-Apirila Martxoa DATA ZEHATZAK SAILBURUORDETZAREN ERABAKI BATEN BIDEZ FINKATUKO DIRA URTERO DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

12 c) Nork egingo du proben aplikazioa?
2. APLIKAZIO PROZESUA c) Nork egingo du proben aplikazioa? ikasturtea Lehen H. 4. maila DBHko 2. maila Guztira Ikasleak 17.698 16.888 34.586 Taldeak 849 836 1.685 APLIKATZAILE KOPURUA Lehen H. 4. maila DBHko 2. maila GUZTIRA Taldeak 849 836 1.685 Aplikazio egunak (taldeak x 2 egun) 1.698 1.672 3.370 Aplikazioa 10 egunetan (2 aste) 170 167 337 Aplikazioa 20 egunetan (4 aste) 85 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

13 d) Nola egingo da aplikazioa?
2. APLIKAZIO PROZESUA d) Nola egingo da aplikazioa? KANPOKO ERAKUNDE BAT KONTRATATU ISEIk ZUNZENDU ETA GAINBEGIRATUKO DU PROZESU OSOA LANA: KOORDINATZAILE NAGUSIA APLIKAZIO TALDEEN KOORDINATZAILEAK APLIKATZAILEAK (170) KALITATE KONTROLATZAILEA IKASTETXEKO APLIKAZIOAREN KOORDINATZAILEA “CALL CENTER” ARAZOAK KONPONTZEKO PROZESU OSOA ZERBIDOREAREN BIDEZ DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

14 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
1.PROBAK 2. APLIKAZIO PROZESUA 3. INFORMAZIOA a) ZUZENKETA b) DATUEN ANALISIA c) TXOSTENAK DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

15 a) Nola zuzenduko dira probetako galderak?
3. INFORMAZIOA a) Nola zuzenduko dira probetako galderak? 1. ERANTZUN ORRIEN DIGITALIZAZIOA. Hutsegite tasa nabarmen baxuagoa. Aurrezten da: denbora, ekipamendua eta eremu fisikoa (ez da beharrezkoa erabilitako materiala gordetzea). Irisgarritasun handiagoa: edozein informazio oso azkar bilatzea 2. ITEM IREKIEN ZUZENKETA ISEIk prestakuntza eta gainbegiratze lana. Zuzenketa prozesuan 100 lagunek 4 astetan lan egin beharko dute. Aukera anitzeko galderak automatikoki . Item irekiak ordenagailuz on-line, zuzentzaileak kode pertsonala. Zuzenketa “itsua” izango da. Zuzenketa bikoitza. Arreta iraunkorreko zerbitzua: kontsultak eta zalantzak argitzeko. DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

16 b) Zein motatako analisiak egingo dira?
3. INFORMAZIOA b) Zein motatako analisiak egingo dira? Helburua: Ahalik eta informaziorik fidagarriena eta erabilgarriena lortu. Ikuspegi bikoitza: Unean uneko egoera: probak egin diren momentuan. Denboran zehar jazotzen diren aldaketak. TRI/IET (Itemaren erantzunaren Teoria) Galdesorta: aldagaien erabilera Aldagai zuzenak Aldagai multzo baten eraldaketa lineala. Indizeak DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

17 c) Zein motatako txostenak egingo dira?
3. INFORMAZIOA c) Zein motatako txostenak egingo dira? TXOSTEN OROKORRA IKASTETXEKO TXOSTENA IKASLEAREN TXOSTENA DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

18 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
3. INFORMAZIOA IKASLEAREN TXOSTENA Ebaluatutako konpetentzien emaitzak. Errendimendu mailaren arabera IKASTETXEKO TXOSTENA Taldeetako eta ikastetxeko emaitzak Informazioa testuinguruaren arabera TXOSTEN OROKORRA EAEko datu orokorrak Baliteke txosten bakarra ez izatea DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

19 d) Nola bermatuko da emaitzen isilpekotasuna?
3. INFORMAZIOA d) Nola bermatuko da emaitzen isilpekotasuna? Informazioa ahalik eta isilpekotasun handienarekin tratatu beharko da. Alfa-zenbakiko kodeak erabiliko da, pertsonen izenen ordez. Ikastetxetik ateratzen den informazio guztia kodetuta egongo da. Ikastetxeei buruzko informazioa ere isilpekoa izango da. Ikastetxeek baino ezin izango dute informazioa kanpora atera. DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

20 Eskerrik asko!

21 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
Eskerrik asko! DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

22 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
EAEko curriculum ofizialak ZEIN OSAGAI HARTUKO DIRA KONTUAN ERREFERENTZIA EDO ABIAPUNTU MODUAN ? Europako Batasunaren eta ELGE-OECDren konpetentziak garatzeari buruzko jarraibideak Europako Erreferentzia Markoa eta esperientziak beste ebaluazio batzuetan - Hizkuntza komunikaziorako konpetentzia ebaluatzerakoan, etapen amaieran B1 eta B2 egongo diren hizkuntza mailak kontuan hartu dira erreferentzia gisa. DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

23 1. aplikazioa: KONPETENTZIAK
Hizkuntza komunikaziorako konpetentzia euskaraz. Hizkuntza komunikaziorako konpetentzia gaztelaniaz. Matematikarako konpetentzia Zientziaren, teknologiaren eta osasunaren konpetentzia DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

24 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
PROBEN IRAUPENA Aplikazioa 2 egunetan jarraian Lehen Hezkuntza: 3 ordu / DBH: 3 ½ ordu L.Hko 4.maila DBHko 2.maila HIZKUNTZA KOMUNIKAZIOA Euskaraz eta gaztelaniaz Entzumena 15 minutu 45 minutu 60 minutu Ulermena eta Idazmena MATEMATIKA 55 minutu ZIENTZIA, TEKNOLOGIA ETA OSASUNA DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

25 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
MARKO TEORIKOA: KONPETENTZIEN BANAKAPENA DIMENTSIOAK ADIERAZLEAK AZPIKONPETENTZIAK DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

26 ADIERAZLEAK ETA MAILAKETA
1. KONPETENTZIA 1 DIMENTSIOA 1AZPIKONPETENTZIA 2 DIMENTSIOA 3 DIMENTSIOA X DIMENTSIOA 2 AZPIKONPETENTZIA X AZPIKONPETENTZIA ADIERAZLEAK ETA MAILAKETA DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

27 ADIERAZLEAK ETA MAILAKETA
MARKO TEORIKOA: 1. KONPETENTZIA 1 DIMENTSIOA 1AZPIKONPETENTZIA 2 DIMENTSIOA 3 DIMENTSIOA X DIMENTSIOA 2 AZPIKONPETENTZIA X AZPIKONPETENTZIA ADIERAZLEAK ETA MAILAKETA Konpetentzien ebaluazioa eta curriculuma Bi iturrien arteko koherentzia Barne kohesioa DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

28 Hizkuntza komunikazioa
ULERMENA IRAKURMENA MINTZAMENA IDAZMENA INTERAKZIOA Hizkuntza komunikazioa DIMENTSIOAK AZPI-KONPETENTZIAK ADIERAZLEAK Ahozko-idatzizko testuetako zentzu orokorra identifikatzea. Ahozko-idatzizko testuetako xedea igartzea. Ahozko-idatzizko testuetan informazio egokiak aukeratzea proposatutako helburuentzat. Estrategiak erabiltzea ahozko-idatzizko testu mota batzuen ulermena errazteko. Komunikazio egoeraren ezaugarriak kontuan izatea. Ekoizpen prozesua planifikatzea. Egoki eta zuzen adieraztea. Kontrol eta egokitzapen estrategiez baliatzea. Hartu-emanetan era aktiboz eta egokiz parte hartzea. Arau sozio-komunikatiboak errespetatzea. Estrategiak erabiltzea komunikazioa izateko eta bere eraginkortasuna gehitzeko. Interakzioa “ahozko interakzioa” da. LHko 4. mailarakoak DBHko 2. mailarakoak Hainbat adierazle 3 zailtasun mailak DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

29 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
Hizkuntza komunikazioa ULERMENA IRAKURMENA MINTZAMENA IDAZMENA INTERAKZIOA Azpi-konpetentzia Zentzu orokorra identifikatzea Testuetako xedea antzematea Informazioa aukeratzea Ulertzeko estrategiak erabiltzea Adierazleak Zentzu orokorra identifikatzen du. Ideia nagusiak eta bigarren mailakoak bereizten ditu. Ideien arteko lotura ezagutzen du. ... Graduazioa: 3 mailetan Interakzioa “ahozko interakzioa” da. DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

30 Matematikarako Konpetentzia
KANTITATEA ESPAZIOA ETA FORMA ALDAKETAK, HARREMANAK eta ZIURGABETASUNA PROBLEMAK EBAZTEA Azpi-konpetentzia Oinarrizko nozio geometrikoak eta espazio-adierazpeneko sistemak erabiltzea Forma eta harreman geometrikoen ezagutza erabiltzea Adierazleak Orientazioarekin eta espazioaren adierazpenarekin lotutako funtsezko nozio geometrikoak ulertzen ditu. Posizioak eta mugimenduak identifikatu, aztertu eta azaltzen ditu. Distantzia errealak zenbatu eta neurtzen ditu plano eta mapa errazetan... ... Graduazioa: 3 mailetan “Ziurgabetasuna” = incertidumbre. Azpi-konpetentzia: Oinarrizko nozio geometrikoak eta espazio-adierazpeneko sistemak erabiltzea, espazio fisikoari dagokionez, informazioak aztertu, landu eta komunikatzeko, eta espazio-adierazpeneko eta orientazioko problemak ebazteko ere. Forma eta harreman geometrikoen ezagutza erabiltzea ohiko egoerak aztertu, azaldu eta konpontzeko. DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

31 Zientzia, teknologia eta osasun kultura
EZAGUTZA ZIENTIKOAREN ULERMENA NATURAREN AZALPENA IKERKETA ZIENTIFIKOAREN OINARRIZKO GAKOEN EZAGUPENA EZAGUTZA ZIENTIFIKOEZ BALIATZEA ERABAKIAK HARTZEKO Azpi-konpetentzia Garapen eta aplikazio teknologiko nabarmenenak aztertzea eta kritikoki baloratzea Ingurumeneko arazo larrienak azaltzea, kausak eta eraginak kontuan hartuz Adierazleak Objektu eta baliabide teknologikoak identifikatzen ditu. Inguruko makinei eta beren funtzionamenduari buruzko jakinmina erakusten du. Garapen teknologikoak bizitza kalitatean duen eragina baloratzen du. ... Graduazioa: 3 mailetan 14. Gure gizartearen garapen eta aplikazio teknologiko nabarmenenak aztertzea, zientziak eta teknologiak giza garapenari eta garapen iraunkorra lortzeari ekarri dutena kritikoki baloratuz. 15. Giza jarduerak sortutako ingurumeneko arazo larrienak deskribatzea, beren kausak eta eraginak kontuan hartuz. DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

32 PROBEN KOADERNOAK (aplikazio pilotua)
HELBURUAK: ITEMEN BALIOZKOTASUNA ETA KALITATEA APLIKAZIOAREN PROZESUA PROBAK EUSKARRI EZBERDINETAN PROBA BAKARRA EDO MATRIZIALA DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

33 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
ERANTZUN ORRIAK ZERGATIK? Paper bolumena gutxitu. Erabiltzeko erosoagoa. Digitalizazioa errazteko. Zuzenketa errazteko. ARRETA BEREZIA FORMATUARI Argia, erraza eta erakargarria. DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

34 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

35 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
Itemen tipologia Item itxiak (erantzun anitzeko itemak) Item erdi-itxiak. Item irekiak (ekoizpen laburreko itemak) Ekoizpen luzeko itemak (Idazmena) DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

36 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
c) ITEMEN ADIBIDEAK ITEM-PROBLEMA Arazoetan oinarrituta Konfliktoak identifikatu, informazioa aztertu, arazoen kausak bilatu, ondorioak sumatu, alternatibak aztertu edota proposatu, gatazkak konpontzeko bideak baloratu... Testuinguruaren garrantzia ikasleen adina eta ikasmaila kontuan izan, ikasleei egoeren hurbiltasuna, gaur egungo arazo errealak izatea (mota askotakoak), ohiko bizimoduarekin lotuta egotea, egoera/arazo esanguratsuak izatea, ikasten dutena aplikatzeko egokiak... ITEMEN OHIKO EGITURA Goiburua: Aurkezpena Testua: Beharrezkoa den informazioa galderak erantzuteko. Era askotakoa (testu idatzia, grafikoa, taulak, formularioak, irudiak, eskema…edo mistoa) Oinarria: galdera espezifikoa Erantzuteko aukerak DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

37 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
TRADUCCIÓN DE LAS PRUEBAS Claro impacto de los aspectos lingüísticos, difícil de controlar EXTREMAR LA ATENCIÓN A LA LENGUA DE LA PRUEBA. PROBLEMAS: Traducciones incorrectas Empleo de términos inusuales Sintaxis más compleja en una lengua, aunque la traducción sea correcta Vocabulario inadecuado a la edad, Traducción excesivamente literal DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

38 DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN
ALGUNOS CRITERIOS LINGÜÍSTICOS… Prestar atención al vocabulario y a la sintaxis de modo que no dificulte la compresión (sintaxis recargada, léxico elevado…) Tener muy en cuenta los niveles que estamos evaluando: adaptar el texto y las preguntas. Evitar textos largos, con pocos signos de puntuación y “sobrecarga conceptual” Un texto breve y claro, en principio, es mejor porque reduce el tiempo de lectura. Explicaciones claras y concisas Recurrir a fuentes en ambas lenguas. DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN

39 2. APLIKAZIO PROZESUA: PROBA EGIN BEHAR DUTEN IKASLEAK
HEZKUNTZA PREMIA BEREZIAK DITUZTEN IKASLEAK: Curriculumerako sarrera beharra duten ikasleak: parte hartuko dute egokitzapenekin. Arlo batean CEI-ACI duten ikasleak: parte hartuko dute, baina emaitzak ez dira kontuan izango. CEI-ACI orokor garrantzitsuak dituzten ikasleak: zaila, baina beste proba bat erabil daiteke . Ikasgela egonkorrean eskolatutako ikasleek ez dute parte hartuko diagnostiko ebaluazioan. DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOAN


Descargar ppt "DIAGNOSTIKO EBALUAZIOA"

Presentaciones similares


Anuncios Google