La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Toca fusta FENT DECORATS

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Toca fusta FENT DECORATS"— Transcripción de la presentación:

1 Toca fusta FENT DECORATS
Projecte de Servei Comunitari INS MILÀ I FONTANALS

2 IMPLEMENTACIÓ Curs Nivell: 3r d’ESO Temporització: 1 trimestre

3 RENOVACIÓ DELS DECORATS
PARTICIPANTS ESCOLA BRESSOL PORTAL NOU INS MILÀ i FONTANALS NECESSITAT SERVEI RENOVACIÓ DELS DECORATS

4 JUSTIFICACIÓ PER A L’ESCOLA
L’escola bressol Portal Nou celebra cada curs la festa de comiat dels alumnes de 3 anys. A la festa els pares i mares representen el conte d’en Patufet. Necessiten reposar els decorats que comencen a estar molt tronats.

5 JUSTIFICACIÓ PER A L’INSTITUT
Els alumnes de 3r d’ESO de l’INS Milà i Fontanals fan tallers de diversificació curricular a les hores de tecnologia. Durant el 2n trimestre del curs faran un taller de fusteria.

6 MARC TEÒRIC Tallers pre-laborals (programa Èxit2)
que Impulsem desenvolupa amb l’INS Milà i Fontanals, aprofitant el taller de fusteria i l’especialització del seu professional en el disseny i elaboració de joguines artesanes i mobiliari infantil per a escoles bressol, amb la necessitat de renovar l´escenografia del conte del Patufet de l´Escola Bressol Portal Nou que s’utilitza a la festa de fi de curs amb les famílies.

7 Objectius d'aprenentatge
Facilitar l´adquisició de competències bàsiques a través d´una metodologia pràctica i experiencial, en un espai real de treball, i amb una professió: la fusteria, posant en pràctica coneixements lingüístics, matemàtics,... imprescindibles per al seu desenvolupament personal i la seva integració social i educativa. Facilitar la interacció i comunicació entre adolescents i infants en un context educatiu, aprenent a comunicar-se i atenent les demandes.

8 Objectius de servei Millorar els espais de joc, imaginació i creativitat dels nens de l’escola bressol

9 UBICACIÓ DEL PROJECTE EN EL CURRÍCULUM
Competència matemàtica: mides, proporcions, escales,... Competència lingüística: comprensió lectora i expressió oral. Àrea visual i plàstica i tecnologia: plànols, maquetes, dibuixos, escales de colors, tints,... Habilitats socials: comunicació amb les mestres i amb els nens i nenes.

10

11 Organització i rol dels diferents participants
Estudiants: rol actiu d´observació, disseny i elaboració dels productes. Professorat de l’institut: acompanya al grup i vetlla pels aspectes curriculars. El professor de fusteria condueix el disseny i elaboració. El professorat de l’Escola Bressol mostra el context escolar als adolescents, acull els estudiants de l´institut i dinamitza les trobades amb els nens i nenes.

12 ETAPES DEL PROCÉS Visita dels alumnes del Milà a l’Escola Bressol
Disseny del projecte Presentació del projecte Construcció de les figures a mida real Lliurament dels materials

13 1. Visita a l’escola bressol
Fer-se idea dels espais on ha d’anar els decorats Recollir les necessitats i les demandes dels nens i nenes i de les seves mestres

14 2. Disseny del producte Tria de materials
Disseny i elaboració de les maquetes

15 3. Presentació dels productes
Rebuda de les mestres de l’escola bressol Explicació del que s’ha fet Valoració de les maquetes Esmenes

16 4. Construir les figures a mida real
Dibuixar-les Tallar- les i pulir-les Pintar-les i muntar-les

17 5. Lliurament dels materials

18 Ens sentim orgulloses dels resultats!!


Descargar ppt "Toca fusta FENT DECORATS"

Presentaciones similares


Anuncios Google