La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

El Gran Format Trobada temàtica d’EspaiFotogràfic Vilassar de Dalt, 5 de febrer de 2011.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "El Gran Format Trobada temàtica d’EspaiFotogràfic Vilassar de Dalt, 5 de febrer de 2011."— Transcripción de la presentación:

1 El Gran Format Trobada temàtica d’EspaiFotogràfic Vilassar de Dalt, 5 de febrer de 2011

2

3

4

5

6 La càmera...

7 de plaques

8 La càmera... de banc òptic

9 La càmera... tècnica

10 de gran format

11 La càmera... flexible

12 La càmera Banc òptic, és la barra que sosté els altres elementsMarc davanter, és el que té l’objectiuMarc del darrere, és el que té el vidre esmerilat que fa de visorEntre els dos marcs hi ha una manxa que permet tots els moviments Components bàsics Pla de l’objectiu Pla de la imatge Pla d’enfocament Eix òptic

13 La càmera Moviments Càmera «rígida»

14 La càmera Moviments Càmera flexible

15 La càmera Moviments Càmera flexible

16 La càmera Moviments Càmera flexible

17 La càmera Moviments Càmera flexible, desplaçament vertical Marc del darrere: canvia l’enquadramentMarc davanter: canvia el punt de vista

18 La càmera Moviments Càmera flexible, desplaçament horitzontal Marc del darrere: canvia l’enquadramentMarc davanter: canvia el punt de vista

19 La càmera Moviments Càmera flexible, basculament Marc del darrere: canvia la representació geomètrica de l’objecteMarc davanter: canvia el pla d’enfocament

20 La càmera Moviments Càmera flexible, giraments Marc davanter: canvia el pla d’enfocamentMarc del darrere: canvia la representació geomètrica de l’objecte

21 Càmera inclinada cap amunt. Surt l’escena que volíem, però amb les línies verticals convergint cap al cel. Càmera completament recta. L’eix òptic és paral·lel al terra. Potser no surt l’escena que volíem, però les línies són ben rectes. La càmera Un ús força clàssic: control de la perspectiva

22 Desplaçant el marc del davant cap amunt, veurem l’escena que volíem amb les línies completament rectes, però... La càmera Un ús força clàssic: control de la perspectiva simulació

23 En aquest cas, si ajudem amb una inclinació molt suau, les línies no són perfectament rectes però ens oferirà un efecte més «natural». La càmera Un ús força clàssic: control de la perspectiva simulació

24 La càmera Un ús força clàssic: control de la perspectiva

25 La càmera Exercici 1: Plantejament Cas simulat

26 La càmera Exercici 1: Quin marc hem mogut i com ho hem fet? Cas simulat

27 La càmera Exercici 1: Solució... Cas simulat

28 La càmera Exercici 1: Basculant el marc del darrere canviem la representació geomètrica de l’escena Cas simulat

29 La càmera Exercici 2: Plantejament Cas simulat

30 La càmera Exercici 2: Quin marc hem mogut i com ho hem fet? Cas simulat

31 La càmera Exercici 2: Solució... Cas simulat

32 La càmera Exercici 2: Girant el marc davanter canviem el pla d’enfocament Cas simulat

33 La càmera Exercici 3: Plantejament

34 La càmera Exercici 3: Quin marc hem mogut i com ho hem fet?

35 La càmera Exercici 3: Solució...

36 La càmera Exercici 3: Desplaçat el marc davanter canviem el punt de vista

37 La càmera Exercici 4: Plantejament

38 La càmera Exercici 4: Quin marc hem mogut i com ho hem fet?

39 La càmera Exercici 4: Solució...

40 La càmera Exercici 4: Desplaçant el marc del darrere canviem l’enquadrament de la imatge

41 Els objectius Un objectiu genera una imatge rodona que, com a mínim, cobreix la mida del format de treball. En les càmeres rígides es pot afinar molt aquesta cobertura per abaratir costos. La flexibilitat de les càmeres de gran format exigeix, però, unes cobertures més grans. La poca complexitat en la seva construcció fa que ofereixin un rendiment òptic molt elevat. L’obturador el poden tenir incorporat, o no, depenent del sistema. Cobertura d’un objectiu d’una càmera rígida Cobertura d’un objectiu d’una càmera flexible El fet de què l’objectiu ofereixi una cobertura més gran que el format de treball, és el que permet, també, fer tots el moviments dels marcs de la càmera. Per tant, a més a més de la seva distància focal, és interessant saber el seu angle de cobertura.

42 Els objectius Cobertura d’un objectiu d’una càmera flexible El fet de què l’objectiu ofereixi una cobertura més gran que el format de treball, és el que permet, també, fer tots el moviments dels marcs de la càmera. Per tant, a més a més de la seva distància focal, és interessant saber el seu angle de cobertura.

43 És la distància que hi ha entre el centre òptic de la lent al punt de focus F i que és on es troben, després de travessar la lent, tots el rajos de llum que arriben paral·lels a l’eix òptic, per tant, de l’infinit. F Distància focal La distància focal

44 L’estructura de la càmera de Gran Format és ideal per a entendre les teories d’òptica Objectiu de 150 mm de Distància Focal La distància d’enfocament és a l’infinit Pla de l’objectiu Pla de la imatge 150mm La distància focal

45 Per a enfocar la càmera variarem la distància entre el pla de l’objectiu i el pla de la imatge. Sabent aquesta distància podem saber la distància d’enfocament. La distància d’enfocament és a 1,08m Pla de la imatge 180mm La distància d’enfocament Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu

46 La distància d’enfocament és a 7,80m Pla de la imatge 153mm D = Distància d’enfocament F = Distància Focal v = Distància Objectiu/Imatge M = Augment Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu Per a enfocar la càmera variarem la distància entre el pla de l’objectiu i el pla de la imatge. Sabent aquesta distància podem saber la distància d’enfocament. La distància d’enfocament

47 Formació de la imatge F objectiu Pla de la imatge objecte imatge

48 Formació de la imatge Quan el pla de la imatge de la càmera el posicionem al lloc on es forma la imatge, veurem l’objecte ben enfocat damunt l’esmerilat.

49 Profunditat de campProfunditat de focus La profunditat de focus és de vital importància. És la responsable que veiem la imatge enfocada més enllà del punt d’enfocament. En les càmeres flexibles ens permet tenir un control molt precís de la nitidesa.

50 Profunditat de focus A diferència de la profunditat de camp, la profunditat de focus s'estén idènticament igual pel davant i pel darrere del punt d’enfocament. La seva dimensió l’estableix el Diafragma i el Cercle de Confusió.

51 El cercle de confusió Cada format té un Cercle de Confusió propi que es pot consultar a la pàgina web de DOFMaster. Ells atribueixen al format 9x12cm (10x12cm) un CdC de 0,1, al format 13x18cm un CdC de 0,15 i al 20x25cm un CdC de 0,2.

52 Treballar amb la profunditat de focus 100 mm 78,3 mm 21,7 mm f = número f d = Distància entre focus c = Cercle de Confusió f 90 + 0,5

53 Treballar amb la profunditat de focus Visualització simulada

54 Treballar amb la profunditat de focus Visualització simulada

55 F Llei de Scheimpflug Principi Pla de la imatge Pla de l’objectiu Pla d’enfocament

56 F Llei de Scheimpflug Com calcular l’angulació

57 a = 10mm b = 21,7mm Llei de Scheimpflug Com calcular-la...

58 F Llei de Scheimpflug Demostració

59 F F’ Llei de Scheimpflug Demostració

60 Llei de Scheimpflug Profunditat de camp

61 Podem tenir un control precís de l’exposició a partir de conèixer l’augment Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu Pla de la imatge Càlcul de l’exposició M = Augment F = Distància Focal v = Distància Objectiu/Imatge fx= Factor de multiplicació exposició 150mm

62 Pla de la imatge 180mm Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu M = Augment F = Distància Focal v = Distància Objectiu/Imatge fx= Factor de multiplicació exposició Podem tenir un control precís de l’exposició a partir de conèixer l’augment Càlcul de l’exposició

63 Pla de la imatge 153mm Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu Podem tenir un control precís de l’exposició a partir de conèixer l’augment M = Augment F = Distància Focal v = Distància Objectiu/Imatge fx= Factor de multiplicació exposició Càlcul de l’exposició

64 Pla de la imatge 180mm Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu També es pot calcular a partir del diàmetre del diafragma Càlcul de l’exposició 150mm Diafragma = f 8 f = Diafragma F = Distància Focal d = Diàmetre diafragma

65 Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància Objectiu /Imatge = 76,8 mm Correcció exposició = +1,24 EV Per a una distància Objecte/Imatge tenim dues possibilitats d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm i una distància Objecte/Imatge de 220mm.

66 Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància Objectiu /Imatge = 76,8 mm Correcció exposició = +1,24 EV Per a una distància Objecte/Imatge tenim dues possibilitats d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm i una distància Objecte/Imatge de 220mm.

67 Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància Objectiu /Imatge = 143,1 mm Correcció exposició = +3,04 EV Per a una distància Objecte/Imatge tenim dues possibilitats d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm i una distància Objecte/Imatge de 220mm.

68 Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància Objectiu /Imatge = 143,1 mm Correcció exposició = +3,04 EV Per a una distància Objecte/Imatge tenim dues possibilitats d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm i una distància Objecte/Imatge de 220mm.

69 Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm

70 Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal. L’augment és 1. Estem davant una relació 1:1 (macro)

71 Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal.

72 Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal. La imatge es forma molt més enllà del pla de la imatge

73 Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal.

74 Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal. Quan l’objecte es situa a la distància focal, és impossible que es formi una imatge

75 Partim d’un objecte de 20mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 209 mm

76 Partim d’un objecte de 20mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 209 mm

77 Partim d’un objecte de 20mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 209 mm

78 Partim d’un objecte de 20mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 209 mm

79 Afegim un objecte de 23mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 220 mm

80 Afegim un objecte de 15 mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 190 mm

81 Afegim un objecte de 35 mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 267 mm

82 Afegim un objecte de 13 mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 182 mm

83 200 mm 100 mm 50 mm Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm

84 Protocol d’ús de la càmera Gran FormatDSLR ManualDSLR Automàtic comparativa dels passos que hem de fer 000 Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo

85 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 000 1. Localització del punt de vista Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

86 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 111 1. Localització del punt de vista sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

87 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 111 2. Posar la càmera damunt un trípode Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

88 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 211 2. Posar la càmera damunt un trípode sídepèn Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

89 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 211 3. Anivellar la càmera Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

90 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 311 3. Anivellar la càmera sídepèn Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

91 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 311 4. Posar la càmera a zero Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

92 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 411 4. Posar la càmera a zero síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

93 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 411 5. Posar l’objectiu adequat Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

94 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 522 5. Posar l’objectiu adequat sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

95 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 522 6. Obrir l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

96 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 622 6. Obrir l’obturador síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

97 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 522 7. Posicionar el diafragma a la màxima obertura Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

98 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 722 7. Posicionar el diafragma a la màxima obertura síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

99 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 722 8. Observar la imatge damunt l’esmerilat Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

100 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 833 8. Observar la imatge damunt l’esmerilat sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

101 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 833 9. Enfocar Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

102 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 943 9. Enfocar sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

103 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 943 10. Ajustar la composició reubicant la càmera Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

104 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1054 10. Ajustar la composició reubicant la càmera sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

105 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1054 11. Ajustar l’enquadrament desplaçant els marcs Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

106 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1154 11. Ajustar l’enquadrament desplaçant els marcs síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

107 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1154 12. Ajustar la nitidesa (llei de Scheimpflug) Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

108 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1254 12. Ajustar la nitidesa (llei de Scheimpflug) síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

109 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1154 13. Mesurar la llum, a ull o amb el fotòmetre Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

110 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1364 13. Mesurar la llum, a ull o amb el fotòmetre sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

111 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1364 14. Decidir l’exposició correcta Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

112 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1474 14. Decidir l’exposició correcta sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

113 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1474 15. Ajustar el temps d’exposició Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

114 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1584 15. Ajustar el temps d’exposició sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

115 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1584 16. Ajustar el diafragma Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

116 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1694 16. Ajustar el diafragma sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

117 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1694 17. Tancar l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

118 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1794 17. Tancar l’obturador síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

119 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1794 18. Carregar l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

120 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1894 18. Carregar l’obturador síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

121 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1894 19. Introduir el xassís Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

122 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1994 19. Introduir el xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

123 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1994 19. Introduir el xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

124 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1994 19. Introduir el xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

125 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1994 20. Treure la tapa del xassís Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

126 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 2094 20. Treure la tapa del xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

127 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 2094 21. Disparar l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

128 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 21105 21. Disparar l’obturador sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

129 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 21105 22. Tornar a posar la tapa del xassís Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

130 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 22105 22. Tornar a posar la tapa del xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

131 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 22105 23. Treure el xassís Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

132 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 23105 23. Treure el xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

133 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 23105 24. Obrir l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

134 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 24105 24. Obrir l’obturador síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

135 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 24105 25. Posicionar el diafragma a la màxima obertura Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

136 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 25105 25. Posicionar el diafragma a la màxima obertura síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic

137 Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 25105 DSLR ManualDSLR Automàtic

138 Moltes gràcies!!


Descargar ppt "El Gran Format Trobada temàtica d’EspaiFotogràfic Vilassar de Dalt, 5 de febrer de 2011."

Presentaciones similares


Anuncios Google