Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porTeresa Villalobos Blanco Modificado hace 9 años
1
El Gran Format Trobada temàtica d’EspaiFotogràfic Vilassar de Dalt, 5 de febrer de 2011
6
La càmera...
7
de plaques
8
La càmera... de banc òptic
9
La càmera... tècnica
10
de gran format
11
La càmera... flexible
12
La càmera Banc òptic, és la barra que sosté els altres elementsMarc davanter, és el que té l’objectiuMarc del darrere, és el que té el vidre esmerilat que fa de visorEntre els dos marcs hi ha una manxa que permet tots els moviments Components bàsics Pla de l’objectiu Pla de la imatge Pla d’enfocament Eix òptic
13
La càmera Moviments Càmera «rígida»
14
La càmera Moviments Càmera flexible
15
La càmera Moviments Càmera flexible
16
La càmera Moviments Càmera flexible
17
La càmera Moviments Càmera flexible, desplaçament vertical Marc del darrere: canvia l’enquadramentMarc davanter: canvia el punt de vista
18
La càmera Moviments Càmera flexible, desplaçament horitzontal Marc del darrere: canvia l’enquadramentMarc davanter: canvia el punt de vista
19
La càmera Moviments Càmera flexible, basculament Marc del darrere: canvia la representació geomètrica de l’objecteMarc davanter: canvia el pla d’enfocament
20
La càmera Moviments Càmera flexible, giraments Marc davanter: canvia el pla d’enfocamentMarc del darrere: canvia la representació geomètrica de l’objecte
21
Càmera inclinada cap amunt. Surt l’escena que volíem, però amb les línies verticals convergint cap al cel. Càmera completament recta. L’eix òptic és paral·lel al terra. Potser no surt l’escena que volíem, però les línies són ben rectes. La càmera Un ús força clàssic: control de la perspectiva
22
Desplaçant el marc del davant cap amunt, veurem l’escena que volíem amb les línies completament rectes, però... La càmera Un ús força clàssic: control de la perspectiva simulació
23
En aquest cas, si ajudem amb una inclinació molt suau, les línies no són perfectament rectes però ens oferirà un efecte més «natural». La càmera Un ús força clàssic: control de la perspectiva simulació
24
La càmera Un ús força clàssic: control de la perspectiva
25
La càmera Exercici 1: Plantejament Cas simulat
26
La càmera Exercici 1: Quin marc hem mogut i com ho hem fet? Cas simulat
27
La càmera Exercici 1: Solució... Cas simulat
28
La càmera Exercici 1: Basculant el marc del darrere canviem la representació geomètrica de l’escena Cas simulat
29
La càmera Exercici 2: Plantejament Cas simulat
30
La càmera Exercici 2: Quin marc hem mogut i com ho hem fet? Cas simulat
31
La càmera Exercici 2: Solució... Cas simulat
32
La càmera Exercici 2: Girant el marc davanter canviem el pla d’enfocament Cas simulat
33
La càmera Exercici 3: Plantejament
34
La càmera Exercici 3: Quin marc hem mogut i com ho hem fet?
35
La càmera Exercici 3: Solució...
36
La càmera Exercici 3: Desplaçat el marc davanter canviem el punt de vista
37
La càmera Exercici 4: Plantejament
38
La càmera Exercici 4: Quin marc hem mogut i com ho hem fet?
39
La càmera Exercici 4: Solució...
40
La càmera Exercici 4: Desplaçant el marc del darrere canviem l’enquadrament de la imatge
41
Els objectius Un objectiu genera una imatge rodona que, com a mínim, cobreix la mida del format de treball. En les càmeres rígides es pot afinar molt aquesta cobertura per abaratir costos. La flexibilitat de les càmeres de gran format exigeix, però, unes cobertures més grans. La poca complexitat en la seva construcció fa que ofereixin un rendiment òptic molt elevat. L’obturador el poden tenir incorporat, o no, depenent del sistema. Cobertura d’un objectiu d’una càmera rígida Cobertura d’un objectiu d’una càmera flexible El fet de què l’objectiu ofereixi una cobertura més gran que el format de treball, és el que permet, també, fer tots el moviments dels marcs de la càmera. Per tant, a més a més de la seva distància focal, és interessant saber el seu angle de cobertura.
42
Els objectius Cobertura d’un objectiu d’una càmera flexible El fet de què l’objectiu ofereixi una cobertura més gran que el format de treball, és el que permet, també, fer tots el moviments dels marcs de la càmera. Per tant, a més a més de la seva distància focal, és interessant saber el seu angle de cobertura.
43
És la distància que hi ha entre el centre òptic de la lent al punt de focus F i que és on es troben, després de travessar la lent, tots el rajos de llum que arriben paral·lels a l’eix òptic, per tant, de l’infinit. F Distància focal La distància focal
44
L’estructura de la càmera de Gran Format és ideal per a entendre les teories d’òptica Objectiu de 150 mm de Distància Focal La distància d’enfocament és a l’infinit Pla de l’objectiu Pla de la imatge 150mm La distància focal
45
Per a enfocar la càmera variarem la distància entre el pla de l’objectiu i el pla de la imatge. Sabent aquesta distància podem saber la distància d’enfocament. La distància d’enfocament és a 1,08m Pla de la imatge 180mm La distància d’enfocament Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu
46
La distància d’enfocament és a 7,80m Pla de la imatge 153mm D = Distància d’enfocament F = Distància Focal v = Distància Objectiu/Imatge M = Augment Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu Per a enfocar la càmera variarem la distància entre el pla de l’objectiu i el pla de la imatge. Sabent aquesta distància podem saber la distància d’enfocament. La distància d’enfocament
47
Formació de la imatge F objectiu Pla de la imatge objecte imatge
48
Formació de la imatge Quan el pla de la imatge de la càmera el posicionem al lloc on es forma la imatge, veurem l’objecte ben enfocat damunt l’esmerilat.
49
Profunditat de campProfunditat de focus La profunditat de focus és de vital importància. És la responsable que veiem la imatge enfocada més enllà del punt d’enfocament. En les càmeres flexibles ens permet tenir un control molt precís de la nitidesa.
50
Profunditat de focus A diferència de la profunditat de camp, la profunditat de focus s'estén idènticament igual pel davant i pel darrere del punt d’enfocament. La seva dimensió l’estableix el Diafragma i el Cercle de Confusió.
51
El cercle de confusió Cada format té un Cercle de Confusió propi que es pot consultar a la pàgina web de DOFMaster. Ells atribueixen al format 9x12cm (10x12cm) un CdC de 0,1, al format 13x18cm un CdC de 0,15 i al 20x25cm un CdC de 0,2.
52
Treballar amb la profunditat de focus 100 mm 78,3 mm 21,7 mm f = número f d = Distància entre focus c = Cercle de Confusió f 90 + 0,5
53
Treballar amb la profunditat de focus Visualització simulada
54
Treballar amb la profunditat de focus Visualització simulada
55
F Llei de Scheimpflug Principi Pla de la imatge Pla de l’objectiu Pla d’enfocament
56
F Llei de Scheimpflug Com calcular l’angulació
57
a = 10mm b = 21,7mm Llei de Scheimpflug Com calcular-la...
58
F Llei de Scheimpflug Demostració
59
F F’ Llei de Scheimpflug Demostració
60
Llei de Scheimpflug Profunditat de camp
61
Podem tenir un control precís de l’exposició a partir de conèixer l’augment Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu Pla de la imatge Càlcul de l’exposició M = Augment F = Distància Focal v = Distància Objectiu/Imatge fx= Factor de multiplicació exposició 150mm
62
Pla de la imatge 180mm Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu M = Augment F = Distància Focal v = Distància Objectiu/Imatge fx= Factor de multiplicació exposició Podem tenir un control precís de l’exposició a partir de conèixer l’augment Càlcul de l’exposició
63
Pla de la imatge 153mm Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu Podem tenir un control precís de l’exposició a partir de conèixer l’augment M = Augment F = Distància Focal v = Distància Objectiu/Imatge fx= Factor de multiplicació exposició Càlcul de l’exposició
64
Pla de la imatge 180mm Objectiu de 150 mm de Distància Focal Pla de l’objectiu També es pot calcular a partir del diàmetre del diafragma Càlcul de l’exposició 150mm Diafragma = f 8 f = Diafragma F = Distància Focal d = Diàmetre diafragma
65
Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància Objectiu /Imatge = 76,8 mm Correcció exposició = +1,24 EV Per a una distància Objecte/Imatge tenim dues possibilitats d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm i una distància Objecte/Imatge de 220mm.
66
Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància Objectiu /Imatge = 76,8 mm Correcció exposició = +1,24 EV Per a una distància Objecte/Imatge tenim dues possibilitats d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm i una distància Objecte/Imatge de 220mm.
67
Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància Objectiu /Imatge = 143,1 mm Correcció exposició = +3,04 EV Per a una distància Objecte/Imatge tenim dues possibilitats d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm i una distància Objecte/Imatge de 220mm.
68
Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància Objectiu /Imatge = 143,1 mm Correcció exposició = +3,04 EV Per a una distància Objecte/Imatge tenim dues possibilitats d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm i una distància Objecte/Imatge de 220mm.
69
Curiositats matemàtiques D = Distància Objecte / Imatge F = Distància focal de l’objectiu M = Augment Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm
70
Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal. L’augment és 1. Estem davant una relació 1:1 (macro)
71
Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal.
72
Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal. La imatge es forma molt més enllà del pla de la imatge
73
Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal.
74
Curiositats matemàtiques Distància mínima d’enfocament. Establim una distància Focal de 50mm La distància d’enfocament (Objecte/Imatge) és 200mm, 4 vegades la Distància Focal. Quan l’objecte es situa a la distància focal, és impossible que es formi una imatge
75
Partim d’un objecte de 20mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 209 mm
76
Partim d’un objecte de 20mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 209 mm
77
Partim d’un objecte de 20mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 209 mm
78
Partim d’un objecte de 20mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 209 mm
79
Afegim un objecte de 23mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 220 mm
80
Afegim un objecte de 15 mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 190 mm
81
Afegim un objecte de 35 mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 267 mm
82
Afegim un objecte de 13 mm d’alçada Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm I = Alçada de la imatge O = Alçada de l’objecte M = Augment Distància Objecte/Imatge = 182 mm
83
200 mm 100 mm 50 mm Curiositats matemàtiques Jugar amb l’augment: objectes de mides diferents els veurem iguals a la imatge Establim una distància Focal de 50mm i que l’alçada de la imatge sigui de 13mm
84
Protocol d’ús de la càmera Gran FormatDSLR ManualDSLR Automàtic comparativa dels passos que hem de fer 000 Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo
85
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 000 1. Localització del punt de vista Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
86
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 111 1. Localització del punt de vista sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
87
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 111 2. Posar la càmera damunt un trípode Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
88
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 211 2. Posar la càmera damunt un trípode sídepèn Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
89
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 211 3. Anivellar la càmera Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
90
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 311 3. Anivellar la càmera sídepèn Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
91
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 311 4. Posar la càmera a zero Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
92
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 411 4. Posar la càmera a zero síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
93
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 411 5. Posar l’objectiu adequat Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
94
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 522 5. Posar l’objectiu adequat sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
95
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 522 6. Obrir l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
96
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 622 6. Obrir l’obturador síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
97
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 522 7. Posicionar el diafragma a la màxima obertura Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
98
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 722 7. Posicionar el diafragma a la màxima obertura síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
99
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 722 8. Observar la imatge damunt l’esmerilat Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
100
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 833 8. Observar la imatge damunt l’esmerilat sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
101
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 833 9. Enfocar Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
102
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 943 9. Enfocar sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
103
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 943 10. Ajustar la composició reubicant la càmera Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
104
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1054 10. Ajustar la composició reubicant la càmera sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
105
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1054 11. Ajustar l’enquadrament desplaçant els marcs Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
106
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1154 11. Ajustar l’enquadrament desplaçant els marcs síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
107
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1154 12. Ajustar la nitidesa (llei de Scheimpflug) Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
108
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1254 12. Ajustar la nitidesa (llei de Scheimpflug) síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
109
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1154 13. Mesurar la llum, a ull o amb el fotòmetre Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
110
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1364 13. Mesurar la llum, a ull o amb el fotòmetre sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
111
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1364 14. Decidir l’exposició correcta Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
112
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1474 14. Decidir l’exposició correcta sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
113
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1474 15. Ajustar el temps d’exposició Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
114
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1584 15. Ajustar el temps d’exposició sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
115
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1584 16. Ajustar el diafragma Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
116
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1694 16. Ajustar el diafragma sí auto Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
117
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1694 17. Tancar l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
118
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1794 17. Tancar l’obturador síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
119
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1794 18. Carregar l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
120
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1894 18. Carregar l’obturador síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
121
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1894 19. Introduir el xassís Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
122
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1994 19. Introduir el xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
123
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1994 19. Introduir el xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
124
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1994 19. Introduir el xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
125
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 1994 20. Treure la tapa del xassís Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
126
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 2094 20. Treure la tapa del xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
127
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 2094 21. Disparar l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
128
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 21105 21. Disparar l’obturador sí Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
129
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 21105 22. Tornar a posar la tapa del xassís Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
130
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 22105 22. Tornar a posar la tapa del xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
131
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 22105 23. Treure el xassís Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
132
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 23105 23. Treure el xassís síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
133
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 23105 24. Obrir l’obturador Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
134
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 24105 24. Obrir l’obturador síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
135
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 24105 25. Posicionar el diafragma a la màxima obertura Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
136
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 25105 25. Posicionar el diafragma a la màxima obertura síno Font: «EL GRAN FORMATO» de Manolo Laguillo DSLR ManualDSLR Automàtic
137
Protocol d’ús de la càmera Gran Format comparativa dels passos que hem de fer 25105 DSLR ManualDSLR Automàtic
138
Moltes gràcies!!
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.