Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
BENVINGUTS !!!!
2
Organigrama del Centre
Consell Escolar Equip Directiu Claustre AMPA Directora Cap d’estudis Secretària Ed. Infantil Ed. Primària President/a Secretari/a Tresorer/a A. Membres Parvulari P3, P4, P5 Cicle Inicial 1r, 2n Cicle Mitjà 3r, 4t Cicle Superior 5è, 6è
3
Organització: Calendari
Inici de curs: dijous, 12 de setembre en horari de matí i tarda: Ed. Infantil: de 9h a 12,30 h i de 15h a 16,30h Ed. Primària: de 9h a 13h i de 15h a 16,30h (dll, dc i dv) de 9h a 12,30 h i de 15h a 16,30h (dm i dj) Entrada gradual P-3: Dijous 12, matí i divendres 13, tarda, ½ grup Dijous 12, tarda i divendres 13, matí, l’altre ½ grup Dilluns 16, tots
4
Organització: Assistència
L’assistència és necessària i obligatòria Els nens i nenes malalts s’han de quedar a casa Cal justificar les absències La puntualitat és indispensable
5
Organització: Entrades
Per la porta del carrer Nadal: S’obre uns minuts abans de l’hora. Els alumnes de primària entren sols al recinte. Els de P-4 i P-5 entren sols fins a l’aula. Els de P-3, durant el mes de setembre, s’acompanyen fins a l’aula i després fins al vestíbul. La porta es tanca 5’ després. Si s’arriba tard s’haurà d’entrar per la Pl. dels Enamorats, sense acompanyar-los a l’aula.
6
Organització: Sortides
Fins a 2n cal que un adult reculli els infants: P-3: al vestíbul de parvulari P-4/P-5: davant el porxo o pati exterior de les seves aules 1r/2n: a la pista
7
Organització: Medicaments
Per administrar medicaments a l’escola cal: Recepta mèdica amb el nom, la data i la dosi Autorització signada
8
Organització: Comunicació família-escola
És imprescindible. Cal bona disponibilitat. Es fan: Reunions d’aula Entrevistes personals (2 mínim) Dos informes a EI Tres informes a EP Agenda a partir de 2n de Primària Petites comunicacions per escrit Comunicacions a través del bloc de l’escola:
9
Organització: Participació
Projecte comú: Educació dels infants Col·laboracions puntuals: Protagonista de la setmana (EI) Sortides (EI) Delegats/es d’aula Festes
10
Procés d’adaptació Educació: Tasca comuna família-escola
Procés a tres bandes: Infants Famílies Mestres
11
Procés d’adaptació Infants: canvis Espais nous Companys/es nous/ves
Adults desconeguts Horari fix Característiques psicològiques de l’edat Alguns: immersió lingüística Alguns: primera separació física dels pares
12
Procés d’adaptació Famílies:
Preocupació pels horaris, espais, companys/es Aprenentatge de noves dinàmiques de funcionament
13
Procés d’adaptació Mestres
Adaptació dels recursos a les noves necessitats Organització dels horaris durant els 15 primers dies
14
Procés d’adaptació Manifestacions dels infants: Plors
Trastorns de la son, de la gana, vòmits... Regressió en el control d’esfínters Agressivitat
15
Procés d’adaptació Com podem ajudar-los: Tenint confiança
Donant-los seguretat (autonomia, control d’esfínters, fora xumets i biberons) Adaptant els horaris Portant el que es demana des de l’escola No fent un horari massa llarg, sobretot els primers dies Fent ús de les normes de rebuda i acomiadament
16
Serveis escolars Menjador Activitats extraescolars
Acollida al matí (8 a 9 h) Permanències a migdia (12,30 a 13h) Tallers a la tarda (16,30 a 18,30 h)
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.