La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat"— Transcripción de la presentación:

1 Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat
Presentació General Estudi 2007 Barcelona, Novembre de 2007

2 índex Dades de participació 3 Resultats per factors 5
Resultats per ítems Anàlisi de preguntes específiques 10 Plans d’Acció Annex: Ítems índex

3 Dades de participació

4 % per número d'empleats (2)
Per Àrea: Total respostes % total respostes (1) % per número d'empleats (2) Editorial 38 46,91 80,85 (38 de 47) Comercial i Màrqueting 20 24,69 66,67 (20 de 30) Suport 23 28,40 47,92 (23 de 48) Total 81 100 64,80 (1) És el percentatge de la gent que ha participat a l'enquesta (2) És el percentatge del total d'empleats per cada àrea (Editorial: 47, Comercial i Màrqueting: 30, Suport: 48) Es considera que a partir d’un 35% de participació es poden treure conclusions vàlides d’una enquesta d’opinió. En altres enquestes d’aquest tipus, les empreses arriben a participacions d’un 55-70%. Podríem afirmar, doncs, que en el cas de GREC la participació és força satisfactòria. 1. Dades de participació (1) Total respostes de l’enquesta (2) Total número d’empleats

5 Resultats per factors

6 Per Factors: En aquest apartat s’analitzen els factors globals com a resposta doble
(1) (2) (3) 2. Resultats per factors (1) Fa referència a la mitja dels ítems de cada blocs (3) És la diferència entre Actual i Importància, és a dir, la diferència entre la percepció actual de satisfacció vers la importància que tema el factor (2) És la mitja de la importància de cada factor En termes generals, posant com a franja de satisfacció mitja la puntuació de 4 (sobre un màxim de 7), tres dels set factors estarien per sota. Cal destacar que, en el cas de Comunicació i Continguts de la Posició, la diferència entre el nivell d’exigència i la valoració actual que la gent manifesta es de 2 o superior, el que suggereix una necessitat de millora. També cal parar atenció a les diferències entorn a 1,80 (Cultura i Lideratge).

7 Resultats per ítems

8 MITJA GLOBAL: 5 MILLORS ÍTEMS
3. Resultats per ítems

9 MITJA GLOBAL: 5 PITJORS ÍTEMS
3. Resultats per ítems

10 Anàlisi de preguntes específiques

11 4. Anàlisi de preguntes específiques
Pel GREC és especialment important: (s’havien d’escollir dues opcions de les 5 possibles) L’estratègia de l’especialització significa intensificar els negocis editorials actuals, GREC està preparat per fer-los créixer? 4. Anàlisi de preguntes específiques 11

12 Conclusions i orientacions per l’acció

13 5. Conclusions i orientacions de millora
La comunicació interna es un àrea susceptible de millora i que cal desenvolupar de manera urgent. Cal treballat en els fronts següents: 1.- Fomentar el treball per projectes de caràcter interdepartamental 2.- Fomentar eines de gestió de recursos humans que facilitin sistemes de lideratge que afavoreixin la comunicació i estimulin el desenvolupament professional de tots els empleats. 3- Claredat de rols d’altres departaments. Conèixer millor que fan les altres àrees de l'empresa Els valors d’empresa son reconeguts, però caldria difondre més la cultura corporativa. 5. Conclusions i orientacions de millora

14 Puntuació individual mitja de cada ítem
Annex: Ítems Puntuació individual mitja de cada ítem

15 Ítems de d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat:
6. Annex: Ítems

16 6. Annex: Ítems

17 6. Annex: Ítems

18 6. Annex: Ítems


Descargar ppt "Resum Informe d’Enquesta d’Opinió de l’Empleat"

Presentaciones similares


Anuncios Google