La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Quadre Comandament Indicadors

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Quadre Comandament Indicadors"— Transcripción de la presentación:

1 Quadre Comandament Indicadors
2017

2 Resultats i tendències a destacar 2017
SOCIS L’increment de socis actius ha estat d’un 18%, concretament nous socis arribant als La base total de socis manté la proporció de dones (70%) i Homes (30%) amb una edat promig de 50,9 anys. La penetració promig per habitants es situa en el 19,5 i continua augmentant a la zona nord, Les 5 CCAA on tenim més penetració són Balears, Galícia, Cantabria, Astúries i Catalunya. La recaptació d’aquest 2017 ha estat de € amb un increment del 22% vers el 2016. Les altes de nous socis per F2F han pujat fins el 93% (21.421) seguit per la conversió telefònica 3,8% (879 altes) i per web i xarxes socials el 6% (595 altes). Les campanyes d’augment de quota, recobrament, reactivacions, recuperacions conversió de SMS, conversió de leads, … segueixen actives. Hem canviat de proveïdor per tal de intentar obtenir leads de major qualitat i millorar el ROI.

3 Resultats i tendències a destacar 2017
BAIXES Les baixes han arribat a les amb una projecció del 13 % amb una lleuger augment vers l’any anterior (11%) AMICS   Tenim més de amics amb una proporció molt igualada entre homes i dones. Estem fent petites campanyes de grups d’Amics més propers per fidelitzar-los, tenint en compte la freqüència del donatiu i/o el canal de captació. E. FIDELITZACIÓ I CAMPANYES L’índex d’apertura d’ ings es redueix lleugerament a 21,67% respecte als anteriors trimestres (1T: 28’82%, 2T: 27’85% i 3T: 24,06%). Hem desenvolupat 10 campanyes diferents d’ marketing en el 4T. Total d’enviaments al 4T: L’acumulat del 2017: Desenvolupament Espai Socis i Amics. Nova campanya test de recuperació de Socis suspesos. Resum resultats: 1.000 leads treballats 26 socis aconseguits 2.670 € de les quotes anualitzades ROI de 2,10 (la inversión es recupera en menys de 6 mesos).

4 Resultats i tendències a destacar 2017
ACTES BENÈFICS i BOTIGA ON LINE Hem recaptat un total de € (28% + que l’any anterior) i es gestionen 490 actes, (100 + que’l 2016) dels que 121 son de pacients. El nostre esdeveniment més popular son les Noces, que hem gestionat 285. Benefici net de la botiga durant l’any € (65% + que al 2016). Han hagut visites a la Botiga on line amb un rati de conversió a clients de 3,96%. L’habitual a altres Botigues solidaries és de 1,5%. HERÈNCIES I LLEGATS   S’estan gestionant 16 herències i llegats dels quals s’ha liquidat un import total de  ,14 € durant el 2017.  Durant el 2018 reprendrem la campanya de tele marketing, dirigida a socis, per informar sobre la possibilitat de col·laborar amb una herència o llegat solidari.

5 Resultats i tendències a destacar 2017
ALIANCES CORPORATIVES Evolució positiva de les aportacions per Aliances Corporatives (574k eur = +24%!!!) Incorporació dos nous patrocinadors Aliances Variables més destacables: Acofarma, Grup Ilunion/Fund. ONCE, increment ingressos per aliança amb postals solidàries Devallada ingressos per SMS queda compensada per ingrés acumulat orange – risc per 2018 Baixes Pla Empreses Sòcies per qüestió política - intentarem compensar amb campanya porta freda 2018. COMUNICACIÓ  Hem incrementat el coneixement dels grups de recerca i, conseqüentment, les notes de premsa relacionades amb els seus treballs Augment de la participació en el Dia dels Imparables. Es van apuntar persones (l'any 2016 van ser 654)  Producció d'una nova campanya per la Setmana contra la Leucèmia gestionant 15 entrevistes amb persones relacionades directa o indirectament amb la leucèmia. Gestió i coordinació de la nova enquesta de notorietat de marca Incorporació d'una nova eina de comunicació interna, el "KEEP UP", newsletter de Fundació i Institut

6 Resultats i tendències a destacar 2017
MARQUETING DIGITAL La presència de la FIJC a nivell de marca en XXSS i web continua la mateixa tendència que anys anteriors. És positiva i cada cop més "mobile". De cara a captar nous socis i donatius via digital, el desembre 2017 hem iniciat una sèrie de noves col·laboracions amb nous partners per intentar incrementar aquest aspecte ja que la feina feta durant 2017 ha estat positiva però no suficient i a un cost alt. PISOS D’ACOLLIDA Durant el 2017 hem acollit a 31 famílies que han estat un total de dies en els nostres pisos. Augmentant el % d’ocupació fins al gairebé 75% el millor d’aquests últims 6 anys.

7 Resultats i tendències a destacar 2017
QUALITAT i FORMACIÓ Enviament de la Letter of Intent (LOI) per la qualificació del REDMO amb els WMDA Standards. Realització de la Auditoria Interna Anual del REDMO segons la ISO 9001:2015 del Sistema de Qualitat. Gairebé hores de formació interna i externa a tot el personal. Validació la versió 3.5 del Business Intelligence pel càlcul d’indicadors i tasques de control intern (validació de factures). Implantació canvis de la nova versió ISO 9001:2015 en el Sistema de Qualitat. L. TIC Nous projectes d’automatització de tasques en EPISOSCIS. Millores de procés REDMO. Émfasi i més dedicació a la formació de l’staff en la introducció de millores. Canvi proveïdor assessorament LOPD i revisió del nou Reglament Europeu. Realització de l’auditoria LOPD biennal. TRANSPARENCIA i COMPLIANCE Presentació a tot el personal de Codi de Conducta. Revisió de les instal.lacions pel servei de prevenció de riscos laborals.

8 SOCIS Any 2017

9 Definició Soci actiu: contacte amb una domiciliació regular oberta en el moment de la consulta (la data d’inici de la domiciliació marca la data quan comença a estar actiu).

10 Captació i Fidelització SOCIS
INDICADOR 2016 2017 Increment Socis actius / any 79.455 93.766 18% Altes/ any 17.489 23.030 32% Baixes / any 8.658 11.295 30% Import rebuts i targetes domiciliats 22% Rebuts retornats 13.404 16.776 25% Import rebuts retornats Recaptació total Socis / any 22%

11 Nº SOCIS PER TIPUS ACCIÓ CAPTACIÓ Concerts, Actes FIJC i JC
ACCIO DE CAPTACIO 2016 2017 Increment Actes benéfics 19 17 -11% Captació Empreses 51 54 6% Campanyes 1.953 1.885 -3% Concerts, Actes FIJC i JC 616 595 Donants MO i + 60 180 193 7% Espontania 212 289 36% Face to Face 66.286 79.793 20% Mailings 501 482 -4% Pisos acollida 3 0% Telèfon 5.482 5.881 Web i Xarxes socials 4.152 4.574 10%

12 Comunicació i Campanyes
ALTES DE CAPTACIÓ 2017 Altes de contacte gen feb mar abr mai jun jul ago set oct nov des Total % Actes benéfics 1 2 0,0% Captació Empreses 3 9 Comunicació i Campanyes 18 6 36 0,2% Donants MO i +60 7 24 0,1% Espontània 10 5 12 8 4 75 0,3% Face to Face 1.285 689 1.038 1.730 2.090 3.268 3.792 2.306 1.766 1.375 1.049 1.033 21.421 93,0% Telèfon 55 53 81 54 78 168 206 83 37 879 3,8% Web i Xarxes socials 72 74 71 33 35 92 43 41 27 21 38 595 2,6% Total general 1.422 828 1.199 1.840 2.210 3.546 4.055 2.438 1.854 1.416 1.096 1.126 23.041 El canal F2F segueix sent més del 93% (21.421) de les noves altes seguit per la conversió telefònica 3,8% (879 altes) i el web 2,6% (595 altes).

13 Edat mitjana: 50,9 anys

14

15

16 RECAPTACIÓ

17 Nº REBUTS DOMICILIATS

18 IMPORT ANUAL MÉS HABITUALS
any 2017 IMPORT ANUAL MÉS HABITUALS Nº SOCIS PROJECCIÓ ANUAL 120,00 € 22.124 ,00 € 96,00 € 19.612 ,00 € 72,00 € 13.729 ,00 € 100,00 € 6.514 ,00 € 60,00 € 4.861 ,00 € 180,00 € 3.195 ,00 € 80,00 € 2.654 ,00 € 240,00 € 2.230 ,00 € 144,00 € 2..057 ,00 € 50,00 € 2054 ,00 € IMPORTS ANUALS El nombre de socis del grup que dóna 120 € anuals continua augmentant a bon ritme.

19 FIDELITAT socis WESSER
Fidelitat Socis Wesser captats a (en €) Global 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 a 12/2017 85% 84% 79% 82% 83% 91% 87% 86% 76% 75% 71% 70% 80% 77% 69% 68% 81% 72% 64% 66% 63% 67% 58% 61% 62% 54% 59% 57% 56% 55% 50% 52% 51%

20 FIDELITAT socis WESSER
Any Cost Captació Ingres Marge 2008 ,52 ,21 ,31 2009 ,88 ,22 ,66 2010 ,48 ,57 ,09 2011 ,00 ,75 ,75 2012 ,59 ,10 ,51 2013 ,16 ,01 ,85 2014 ,95 ,31 ,36 2015 ,07 ,04* ,97 2016 ,85 € ,89 € ,04 € 2017 ,44 € ,06 € ,62 € *el 2015 hi ha ,94 € de la campanya especial per a la posada en funcionament Campus GTiP.

21 ROI’s Campanyes CAMPANYES Face to Face INCREMENTS SOCIS
Finalitzada la campanya de la collita 2015. Les campanyes d’increments continúen donant molt bons resultats A partir del 2018 iniciarem una nova campanya d’increments als 6 anys de l’alta de cada collita.

22 ROI’s Campanyes CAMPANYA F2F RECOBROS 1era devolució (si continuen d’alta als 6 mesos) CAMPANYA F2F RECUPERACIONS CAMPANYA F2F REACTIVACIONS

23 BAIXES Any 2017

24 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 Total baixes 3.868 6.863 7.028 9.219 8.605 8.425 11.295 RATI 14,3% 21,2% 17,3% 13,4% 11,3% 13% La projecció durant el està augmentant lleugerament.

25 REGULARITZACIO DOMICILIACIONS
MOTIUS 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 DECISIO FUNDACIO 2.547 4.104 3.608 4.589 4.033 4.407 5.852 DEFUNCIO 51 68 63 101 174 151 175 ECONOMIC 918 2.320 2.310 3.062 2.877 2.929 3.690 RECOBRAMENT 98 1 REGULARITZACIO DOMICILIACIONS 683 32 18 VOLUNTAT PROPIA 351 364 486 404 870 915 1.560 Total general 3.868 6.863 7.028 9.219 8.605 8.425 11.295 La campanya test de recuperació de socis al Nadal amb la prova de socis suspesos ha donat molt bons resultats.

26

27 AMICS Any 2017

28

29 Sense incloure les activitats del President
En aquesta recaptació s’inclouen PF i PJ amb perfil AMIC (donatius puntuals), que NO tinguin la característica: Empresa Variable, Empresa Patrocinadora, Pla Empreses Sòcia o Acte benèfic Botiga on line Actes i concerts JC

30 SUBTIPUS ACCIÓ DE CAPTACIÓ Nº AMICS 2017
Trucada o donatiu que arriba espontàniament a la FIJC 2.859 PAGINA WEB FIJC 2.296 GALA NOCHE ABIERTA 754 Trucada Datem als SMS SCL 2014 176 SETMANA CONTRA LA LEUCÈMIA 2014 139 SCL 2016 127 FLORENCIA 99 124 Leads Antevenio LP Patrocinadores y Reto Fábrica 123 MALALTS I FAMILIARS 106 SCL 2016: SMS Imparables trucada Datem 96

31 2017 Edat promig: 45,8 anys Dones: 45,4 anys Homes: 46,5 anys
Nomes coneixem l’edat del 29% dels nostres amics

32 Desconeixem la CCAA a la que pertanyen el 60% dels amics

33

34 FIDELITZACIÓ i CAMPANYES BBDD

35 ENVIAMENTS INDICADOR 2011 2012 2013  2014 2015 2016 2017  Total núm. enviaments online 55.579 ON LINE % OBERTS (promig) 24,47% 25,65% 22,82% 30,86% 26,56% 32,04% 25,51% LINKS CLIKATS (promig) 29,94% 25,13% 14,78% 11,70% 8,04% 14,21% 13,69% % RETORNATS (promig) 3,13% 1,24% 1,87% 1,48% 1,43% 2,62% 0,64% Cal destacar la reducció del percentatge d’ s retornats (hard bounces) gràcies a un major control de qualitat de la nostra base de dades i a la campanya contínua de correcció d’ s (a través de FEM). El % de baixes de les nostres comunicacions (unsubscribed) es manté molt baix: 0’08%. Durant el quart trimestre de 2017 hem dut a terme un total de 10 campanyes d’ marketing (segons temàtica).

36 Emailings destacats per apertura 4t trimestre 2017 Socis, amics i possibles:
Mes d'enviament Nom campanya Destinatari genèric Total envia-ments % Oberts % Clics per opens % Retornats Baixes Desembre agraïment repte MGDA km contra la leucemia Persones que van col·laborar en el repte de MGDA 129 52,71% 5,88% 0,78% agraïment Giving Tuesday 148 47,97% 0,00% Novembre Newsletter mensual Comunica Aliances corporatives 85 36,47% 22,58% 3,53% Octubre 90 31,11% 7,14% 2,22% 93 29,03% 11,11% 2,15% Giving Tuesday COUNTDOWN Amics 2.883 28,13% 11,59% 0,38% 3 Valora la Vida Socis i amics 48.507 27,38% 13,95% 0,21% 27 Calendari Nadal  Socis, amics i possibles 72.013 23,86% 10,77% 0,52% 40 test recuperació socis suspesos Socis 500 22,29% 6,16% 4 69.837 22,13% 10,17% 0,63% 58 bon Nadal Socis i amics 2017 (PF i PJ) 61.862 21,55% 4,76% 0,51% 31 68.806 21,51% 12,86% 0,50% 60 70.018 18,50% 11,56% 0,59% 42 Giving Tuesday PREVI Amics i possibles 25.208 17,13% 0,74% 29 Possibles  22.125 15,59% 5,33% 0,01% 25

37 Emailings destacats per apertura 4t trimestre 2017 Socis, amics i possibles:
Els correus electrònics d’agraïment per col·laboracions econòmiques són els que tenen un % més elevat d’apertura (mostra l’interès i implicació de les persones que col·laboren en una campanya o repte). Exemple: Apertura agraïment repte MGDA km contra la leucèmia: 52,71% Apertura agraïment Giving Tuesday: 47,97% La newsletter mensual Comunica presenta un índex d'apertura poc destacable en quant als enviaments de persones físiques i PJ petites (entorn al 20%). En canvi, el % de clics és elevat (entorn al 11%). És a dir, les persones que obren l' mostren un interès real en les notícies. Els contactes d'Aliances Corporatives mostren molt interès en el Comunica: Apertura Comunica oct: 31,11% Apertura Comunica nov: 36,47% Apertura Comunica des: 29,03% - Destaquem l'èxit de l'enviament de l' del Valora la Vida: alt índex d'apertura (27,38%) i elevat % de clis/open (13'95%), la qual cosa demostra un alt interès en el contingut audiovisual. - Tot i que l'índex d'apertura de l' del calendari de Nadal no és molt elevat (23'86%), un 10'77% de les apertures van clicar sobre l'enllaç de compra que redirigia a la botiga online. 

38 Mesos que tardem a recuperar la inversió
Nova campanya/test de recuperació de Socis suspesos: Target: Socis donats de baixa entre el 2012 – 2015 Motiu de la baixa: econòmic Donats d’alta des de l’origen dels temps fins el 2010 Test: 250 carta + cupó 250 carta + trucada DATEM 250 (amb botó) trucada DATEM Resultats: Molt bons en el segment que va rebre la trucada de DATEM. ROI = 1’88 Previsió: repetir la campanya a gran escala el desembre 2018 (tots amb trucada).  RECUPERACIÓ BAIXES Contactes SOCIS % CONVERSIÓ INGRÉS ANUAL QUOTA PROMIG COST ROI 1 ANY Mesos que tardem a recuperar la inversió SENSE TRUCADA 250 0% 0€ No hem guanyat res CARTA SENSE TRUCADA 2 0,80% 240 € 120 € - 0€ No hi ha cost Hem guanyat 240€ anuals AMB TRUCADA 10 4,00% 1.058 € 106 € 1.270,02 € 1,88 6,38 CARTA AMB TRUCADA 14 5,60% 1.372 € 98 €

39 Nova campanya/test de conversió possibles de Facebook i Instagram (concurs Nadal 2017)
Captació de leads a través de concurs de Facebook/Instagram (prodcutes de marques solidàries) + trucada DATEM per fer la conversió.  - La participació en els sortejos ha estat moderada (les marques no ens han ajudat a compartir les nostres publicacions). - La conversió no ha estat gaire bona. Tot i que les persones responien molt bé a la trucada, no estaven interessades en col·laborar econòmicament (només en guanyar el producte sortejat). - El ROI està força bé. Cal tenir en compte que la inversió només s'ha centrat en la trucada (els productes no ens suposaven cap cost).

40 CONVERTITS A SOCIS EV00000908 / AC00000655
Conversió possibles Antevenio: NÚM POSSIBLES NÚMERO ENVIAMENTS CONVERTITS A SOCIS EV / AC % CONVERSIONS SUMA QUOTES ANUAL 2016 Enviament 22/11/2016 764 4 0,52% 356 € Enviament 23/12/2016 29 1T 2017 Enviament 4/01/2017 9 185 2,16% 720 € Enviament 16/01/2017 24 Enviament 1/02/2017 28 Enviament 20/02/2017 14 Enviament 13/03/2017 54 Enviament 22/03/2017 Enviament 27/03/2017 15 Enviament 31/03/2017 27 2T 2017 Enviament 11/04/2017 16 2173 5 0,23% 828 € Enviament 18/04/2017 Enviament 12/05/2017 472 Enviament 26/06/2017 1658 3T 2017 Enviament 04/07/2017 34 553  1 0,20% 120 € Enviament 11/07/2017 255 Enviament 24/07/2017 154 Enviament 04/09/2017 110 4T 2017 Enviament 04/10/2017 778 0%  0€  Enviament 27/10/2017 4482 3675 8 0% 2.024 €

41 CAMPANYA INCREMENTS SOCIS NO Face to Face
ROI’s Campanyes CAMPANYA INCREMENTS SOCIS NO Face to Face Separació per proveïdor: FEM o DATEM Finalitzada campanya d’increments no W de la collita 2015 amb bon resultats però un ROI inferior als darrers anys.

42 ROI’s Campanyes CAMPANYA CONVERSIO LEADS EN SOCIS ANTEVENIO CAMPANYA TEST CONVERSIO LEADS EN SOCIS ADPEPPER

43 ROI’s Campanyes CAMPANYA PONLE FECHA SCL 2017 Factura pendent de validació CAMPANYA CONVERSIO SOCIS on line ANTEVENIO

44 Han testat a favor nostre
CAMPANYA HERÈNCIES A SOCIS CAMPANYA HERÈNCIES Fase campanya Data Inici Característica socis Comportament Socis enviats Interessats % Interessats Han testat a favor nostre Volen més info % Volen més info Cost TOTAL FASE 1 oct-16 Amb , entre anys, els més antics fins a 2011 (inclòs) Sense distinció 5.439 2075 38,15% 4 1.464 26,92% 26.324,76 € FASE 2 nov-16 Sense , entre anys, els més antics fins a 2011 (inclòs) Sense 2.048 770 37,60% 2 409 19,97% 9.912,32 € FASE 3 gen-17 Sense , entre anys, collita 2012 1.641 239 14,56% 474 28,88% 5.469,20 € FASE 4 mar-17 Amb , entre anys, collita Total: 2417 No han obert l' 1.731 380 21,95% 485 28,02% 7.942,44 € Han obert l' 652 179 27,45% 174 26,69% Han obert i clicat l' 29 13,79% 8 27,59% 11.540 3.647 25,59% 6 3.014 49.648,72 € A partir del 3T no vam continuar amb la campanya d’Herències. Es prevé reprendre-la el primer semestre del 2018 i focalitzar la campanya de telemarketing només en aquell target que obri o cliqui l’ (que ja demostri un cert interès).

45 CAMPANYA CORRECCIÓ EMAILS (HARDBOUNCES)
CAMPANYA RECUPERACIÓ S ERRONIS CAMPANYA CORRECCIÓ S (HARDBOUNCES) Data enviament contactes Contactes enviats Corregits FEM % corregits  % No localitzats No canvien Gen 491 297 60,49% 33,2% 31 Feb 62 287 70,17% 25,2% 19 mar-17 347 Abril - Juny 104 79 75,96% 20,2% 4 Juliol 339 263 77,58% 19,5% 10 Octubre 252 198 78,57% 19,8% Novembre 740 564 76,22% 21,5% 17 Desembre 122 85 69,67% 29,5% 1 2457 1773 72,16% 86 Aquesta campanya continua funcionant molt bé i ens ajuda a sanejar la nostra base de dades. Dels contactes localitzats, el 93’5% ens confirma haver canviat de correu electrònic. Al 3T es va aconseguir automatitzar el circuit d’extracció de hardbounces de Mailchimp i enviament a FEM (campanya de correcció d’ s) gràcies a la sincronització de Mailchimp i la base de dades.

46 CAMPANYA OBTENCIÓ NIF SOCIS I AMICS
CAMPANYA NIFs 2017 Data DNIs introduïts a Epi (rebuts per Whatsapp) DNIs introduïts a Epi (rebuts per ) TOTAL DNIs introduïts a Episocis Registre gestionats incomplerts Cost (IVA inclòs) Gener i febrer 2017 1.483 1.605 3.088 132 8.579,58 € Març 2017 - 38 4 120,76 € abr-17 259 429 688 55 2.429,44 € Maig 99 353 452 29 1.409,41 € Juny 45 40 85 6 265,84 € Juliol 7 21,18 € Agost 8 24,20 € Setembre 10 14 66,31 € Octubre 1 8,83 € Noviembre 9 3 31,58 € 2.295 2.932 5.227 247 12.957,13 € Vam fer la petició de DNI a través de 2 accions principals: Enviament ing al desembre 2016 a contactes. Enviament d’un SMS a l’abril 2017 a socis. Durant tot el 2017, hem aconseguit introduir a la base de dades NIFS Data prevista per reprendre la campanya de demanda de NIF: primer semestre 2018 a través de la newsletter Comunica (no accions de petició directes).

47 CAMPANYA CAPTACIÓ I CONVERSIÓ SMS

48 Destaca el SMS de 1,2€ de juny, juliol i agost (campanya “Ponle Fecha”).

49 CAMPANYA GENÉRICA DE CONVERSIO SMS EN SOCIS
DURANT LA RESTA DE L’ANY ROI’s Campanyes

50 CAMPANYES DE CONVERSIO SMS EN SOCIS
DURANT LA SETMANA CONTRA LA LEUCEMIA ROI’s Campanyes

51 Actes Benèfics i Botiga on line
Any 2017

52 DADES INTERESANTS + 100 ACTES GESTIONATS REPECTE AL ANY PASAT AUMENTAN LAS DONACIONES UN 27,78% RESPECTO AL AÑO ANTERIOR + DE 285 NOCES SOLIDÀRIES + DE 121 ACTES GESTIONATS PER PACIENTS PROMEÏG DE LA DONACIÓ 1.725,10 EUROS

53

54

55 TUBOS DE ENSAYO: LACASITOS
PRODUCTES “ESTRELLA” PAJARITAS 9.299 UNIDADES VENDIDAS 15.370,25€ BENEFICIO PACKS DE CELEBRACIÓN (TARJETAS + DETALLE SOLIDARIO) 97 UNIDADES VENDIDAS (llevan 5 meses activos) 28.562€ BENEFICIO TUBOS DE ENSAYO: LACASITOS 3.567 UNIDADES VENDIDAS 5.848 € BENEFICIO PACKS DE PULSERAS 1348 UNIDADES VENDIDAS 5.570€ BENEFICIO PUNTOS DE LIBRO UNIDADES VENDIDAS 13.472€ BENEFICIO

56 HERÈNCIES Any 2017

57 TOTAL LIQUIDAT PERIODE 2011-2017
,94€

58 Els 4. 104. 318,94 € es desglosen segons el tipus de bens que son
Els ,94 € es desglosen segons el tipus de bens que son. No hi ha masa diferencia entre els Immobles, els Bens Dineraris i Fons d’inversión o Cartera de Valors. De les herències acceptades hi han ,08€ pendents de liquidar, cobrament per part dels bancs i venda dels bens immobles.

59 TAULA GESTIÓ HERÈNCIES 2017
Liquidat Pendent / No liquidat Amb Usufructuari Llogat En el mes de gener 2018 hem ingressat un import de € i el BBVA esta pendent de liquidar-nos € mes de la herencia de la Sra Rivas Durant el 2018 reprendrem la campanya de tele marketing, dirigida a socis, per informar sobre la possibilitat de col·laborar amb una herència o llegat solidari. 53

60 Durant el 2017 s’han gestionant 16 herències i llegats que corresponen a 11 dones i 5 homes, i dels quals s’ha liquidat un import total de  ,14 €, dels causants esmentats en el gràfic adjunt.

61 ALIANCES CORPORATIVES
Any 2017

62 EVOLUCIÓ INGRESSOS DIRECTES ALIANCES CORPORATIVES (Tancament 2017)
· Evolució positiva de les aportacions per Aliances Corporatives (+24%!!!), principalment degut a l’èxit de la campanya SCL amb la incorporació de dos nous patrocinadors (Novartis i Celgene), i al fet de comptar amb aliances estratègiques dins les empreses variables (grup ilunion / Fundación ONCE, Acofarma entre d’altres). · Risc en empreses Sòcies que intentarem compensar amb campanya porta freda 2018.

63 ACORDS: 18 PENDENTS DE DEFINIR: 9 DECLINADES: 7

64 EVOLUCIÓ INGRESSOS DIRECTES ALIANCES CORPORATIVES 2005 – 2017
(Tancament 2017)

65 EVOLUCIÓ INGRESSOS DIRECTES ALIANCES CORPORATIVES (Tancament 2017)
· Evolució creixent de les aportacions per Aliances Corporatives, especialment els darrers 2 anys. · A tenir en compte que l’any 2015 es canvia el criteri de comptabilització d’ingressos (es deixa d’incloure actes benèfics MGdA), fet que sumat a l’aportació extraordinària de Janssen l’any 2014 explica la devallada dels ingressos 2015 respecte 2014. · 2016 supera ingressos de l’any 2013 i 2017 pràcticament s’iguala captació de 2014 en què hi va haver els 200k eur de Janssen. · Evolució creixent de les aportacions per Aliances Corporatives, especialment els darrers 2 anys. · A tenir en compte que l’any 2015 es canvia el criteri de comptabilització d’ingressos (es deixa d’incloure actes benèfics MGdA), fet que sumat a l’aportació extraordinària de Janssen l’any anterior explica la devallada dels ingressos. · 2016 ja es supera ingressos de l’any 2013 i 2017 pràcticament s’iguala captació de 2014 en què hi va haver els 200k eur de Janssen.

66 EVOLUCIÓ INGRESSOS DIRECTES ALIANCES CORPORATIVES (Tancament 2017)
· Important increment dels ingressos de patrocinadors des de l’any 2015 · Tendència creixent en aportacions empreses variables · Empreses Sòcies aportacions estables

67 PLA EMPRESES SÒCIES PATROCINADORS VARIABLES

68 Comunicació i E-Marketing
Any 2017

69 644 notícies 134 protagonistes 510 mencions 2.079 notícies
-39 en diari nacional -602 en diari regional -257 tema REDMO -60 tema RECERCA -330 tema ALTRES 2.079 notícies 475 protagonistes 1.604 mencions -772 tema REDMO -372 tema RECERCA -935 tema ALTRES

70

71

72 Principalment d'Amèrica llatina

73

74 Mitjana 2017: 67,25%

75

76 *Interaccions amb la publicació: número de persones que han interactuat amb una publicació nostre: han fet clic a "Me gusta", han comentat o han compartit el post.

77 Alcance: El número de personas que ven tu publicación
*Alcance: El número de personas que ven tu publicación. Puede ser gente que lo ha visto en su sección de noticias, en nuestra página (sean fans o no) o porque un amigo suyo ha hecho click en Me gusta, ha comentado o ha compartido tu publicación (tráfico viral).

78

79 PISOS D’ACOLLIDA Any 2017

80 Durant el 2017 hem acollit a 31 famílies que han estat un total de 1
Durant el 2017 hem acollit a 31 famílies que han estat un total de dies en els nostres pisos. Augmentant el % d’ocupació fins al gairebé 75% el millor d’aquests últims 6 anys.

81 QUALITAT Any 2017

82 NORMA UNE-EN- ISO 9001: 2015

83 Definició i seguiment INDICADORS
PROJECTES FIJC Definició i seguiment INDICADORS Pla Estratègic Millores Programa EPISOCIS Validació FACTURES proveïdors Millora Business Intelligent Implantació ERP Pla de Formació: Accions Internes i Externes Equip Marketing / Campanyes ROI’s Campanyes Matriu de riscos Control Documental Proposta Internacionalització captació de fons

84 Acreditació Internacional WMDA
PROJECTES REDMO Acreditació Internacional WMDA Manteniment Autorització Establiment de Teixits Control Documentació Informes de Qualitat Auditories Internes KPI’s Pla de contingencia Informàtic

85  TRANSPARENCIA I BON GOVERN Any 2017

86 Implantació del Programa de COMPLIANCE
Unidad operativa LLEI PREVENCIO BLANQUEIG ISO 9001:2015 Pla de Contingencia MAPA DE RISCOS PENALS Codi Conducta i Bon Govern

87 FORMACIO Any 2017

88

89 Gestió de la bonificació dels cursos de formació mitjançant el crèdit de la Fundació.

90  TIC Any 2017

91 PROJECTES EN DESENVOLUPAMENT
% REALITZACIÓ EPIDONOR. Codificació GRID de donants 90% EMDIS. Codificació GRID de donants EMDIS. Desenvolupament nova plataforma  99% EPIDONOR. Fitxa pacients estatals EPIDONOR. Enviament fitxers a BMDW. Canvi format XML  95% EPISOCIS. Espai privat del soci a la WEB  EPIDONOR. Acreditació WMDA. Documentació TIC 65% EPISOCIS. Normalització de dades online 45%                  EPIDONOR. Migració EPICDP WEB                                                 EPIDONOR. Web professional 5% EPIDONOR. Enviament s programats 15%

92 PROJECTES EN DESENVOLUPAMENT
% REALITZACIÓ Gestió de les factures rebudes i emeses (ERP) 20% EPISOCIS. Publicar importació fitxers proveïdors 95% EPISOCIS. Importació norma Q43 ampliat  EPIDONOR. Control de pagaments a proveïdors 75% Auditoria LOPD Altres activitats OBJECTIU Minimitzar  temps  resolució  incidències informàtiques INFERIOR A 24 H


Descargar ppt "Quadre Comandament Indicadors"

Presentaciones similares


Anuncios Google